AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #1 Skrevet 1. august 2022 Noen som har erfaring med å kjøpe parfyme fra eleven.no? Jeg har kjøpt to stykker derfra jeg har brukt en stund og som jeg kjenner ut og inn, men de jeg mottok luktet ikke likt i det hele tatt. Noen som har opplevd lignende eller kan jeg ha vært uheldig? Synes det er rart når det skjer med to stykker. Anonymkode: f1bdb...8ed
CrazyCatLady2500 Skrevet 1. august 2022 #2 Skrevet 1. august 2022 Har handla masse fra Eleven. Ikke hatt trøbbel… 1
Maddy25 Skrevet 1. august 2022 #3 Skrevet 1. august 2022 Har kjøpt parfyme derfra og ikke hatt noen problemer med det. Hvilke parfymer har du kjøpt der? Kan de ha blitt reformulert hvis det er lenge siden du hadde de? 1
Gjest Tenk positivt Skrevet 1. august 2022 #4 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har erfaring med å kjøpe parfyme fra eleven.no? Jeg har kjøpt to stykker derfra jeg har brukt en stund og som jeg kjenner ut og inn, men de jeg mottok luktet ikke likt i det hele tatt. Noen som har opplevd lignende eller kan jeg ha vært uheldig? Synes det er rart når det skjer med to stykker. Anonymkode: f1bdb...8ed Har opplevd det en gang jeg også,returnerte.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #5 Skrevet 2. august 2022 Handler kun på sider som har avttale med Klarna som betalingsløsning, så jeg har ikke tatt sjansen på denne nettsiden. Parfyme-Klikk og Kicks derimot er helt ok nettsider. Anonymkode: 6d4ec...732
CrazyCatLady2500 Skrevet 2. august 2022 #6 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Handler kun på sider som har avttale med Klarna som betalingsløsning, så jeg har ikke tatt sjansen på denne nettsiden. Parfyme-Klikk og Kicks derimot er helt ok nettsider. Anonymkode: 6d4ec...732 Qliro er da også seriøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå