AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #1 Skrevet 1. august 2022 Vi skal til Oslo i morgen, det er et stykke for oss å kjøre. Vi har et barn på snart 2 år, jeg ønsker å kjøre et stykke videre fra Oslo for å besøke min mor. Jeg føler at samboer ikke vil noe annet enn hans mål for turen og hans ærender i Oslo. Jeg kommer med forlag til at min far kan passe på barnet når vi kjører ned, da det er stress å ta med barnet på bilturen, han sier han at da trenger vi ikke dra til min mor for det er ikke vits å dra til henne uten barnet, og han synes det er stress å ta med barnet. Om vi skal ta med barnet (noe han egentlig ikke vil, da kan vi dra til mamma). Tidligere i mnd snakket vi om å kjøre opp til Nord-Norge, siden jeg har familie der. Han kommer bare med unnskyldninger til hvorfor vi ikke skal dra dit. Vi skal også besøke hans bror, men jeg synes det er urettferdig da han aldri har møtt min mor og eller ingen andre i familien da de bor et stykke unna. Hva synes dere? Anonymkode: 4502b...20c
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #2 Skrevet 1. august 2022 Har ikke faren til barnet ditt møtt moren din selv om dere har et barn på 2 år? Dette virker som en god anledning. Anonymkode: 1634d...b73 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #3 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ikke faren til barnet ditt møtt moren din selv om dere har et barn på 2 år? Dette virker som en god anledning. Anonymkode: 1634d...b73 Nei Anonymkode: 4502b...20c
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #4 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei Anonymkode: 4502b...20c Hvordan er dette praktisk mulig? Har di bevisst holdt den ene unna den andre? Anonymkode: 80459...2ad 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #5 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Vi skal til Oslo i morgen, det er et stykke for oss å kjøre. Vi har et barn på snart 2 år, jeg ønsker å kjøre et stykke videre fra Oslo for å besøke min mor. Jeg føler at samboer ikke vil noe annet enn hans mål for turen og hans ærender i Oslo. Jeg kommer med forlag til at min far kan passe på barnet når vi kjører ned, da det er stress å ta med barnet på bilturen, han sier han at da trenger vi ikke dra til min mor for det er ikke vits å dra til henne uten barnet, og han synes det er stress å ta med barnet. Om vi skal ta med barnet (noe han egentlig ikke vil, da kan vi dra til mamma). Tidligere i mnd snakket vi om å kjøre opp til Nord-Norge, siden jeg har familie der. Han kommer bare med unnskyldninger til hvorfor vi ikke skal dra dit. Vi skal også besøke hans bror, men jeg synes det er urettferdig da han aldri har møtt min mor og eller ingen andre i familien da de bor et stykke unna. Hva synes dere? Anonymkode: 4502b...20c Tid man bruker på hverandres familie skal være jevnt fordelt. De egoistiske tullingene som ikke ønsker å fordele tid mellom hver sin familie bør man ha en armlengdes avstand fra. Anonymkode: 850b6...1f1 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #6 Skrevet 1. august 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Nei Anonymkode: 4502b...20c Hvordan har dere klart det? Har moren din bare sett barnet uten mannen din tilstede? Anonymkode: 1634d...b73
John McClane Skrevet 1. august 2022 #7 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei Anonymkode: 4502b...20c Og du finner deg i dette? På tide at du får denne gutten til å bli en mann og ta ansvar slik en gjør når man får familie. Han tror nok at det å knulle og få barn stopper der og vil nok få seg en overraskelse når sannheten kommer frem. Lykke til med å fortelle ham dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå