Fru2020 Skrevet 1. august 2022 #1 Skrevet 1. august 2022 Jeg får ikke tygget for den ene tannen gjør så vondt når jeg tygger. Det vil si det er ikke sånn tannverkvondt. Det føles som om det gjør vondt rundt tannen. Muligens i tannkjøttet. Når jeg ikke tygger gjør det ikke vondt, men jeg er veldig øm. Hva kan dette være? Jeg lurte på om jeg skulle kjøpe meg en slik skinne på apoteket som gjør at jeg ikke tygger så hardt sammen. Lurer på om det kan være grunnen.
Blåttvann Skrevet 1. august 2022 #2 Skrevet 1. august 2022 Jeg har det samme. Brukt mange tusen hos tannlege og tannlegespesialist uten at de fant noe galt. Fikk tilpasset skinne av tannlegen. Fikk ikke brukt den fordi den hindrer meg fra å puste om natten da jeg bruker sovetabletter som tetter nesen og jeg må puste med munnen og skinnen er så stor at munnen praktisk talt lukkes. Så mao dessverre kan jeg ikke si om det funker. 😅
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #3 Skrevet 2. august 2022 Tannen må rotfylles? Tannstein? Anonymkode: 606d4...e32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå