Gå til innhold

Dating

Gjest Hvordan ser dere på dette

Anbefalte innlegg

Gjest Hvordan ser dere på dette
Skrevet

Hei...

Er for tiden singel, for første gang på 20 år eller noe sånnt.. hehe.. Har nå vært singel ei stund, og er sånn smått begynt å date igjen...

Kjempekoselig det, og har vel fått mer oppmerksomhet siste ukene enn jeg har fått på mange år...

Men samtidig går jeg rundt med litt dårlig samvittighet.. Har jo ingen kjæreste, men det er flere som har invitert meg ut på kaffe, pils, mat, kino o.l. i det siste..

Som singel tenkte jeg at det må vel være greit. Flere kjekke menn, men føler ikke noe ekstra for noen av dem så langt..

Men det som nå slår meg er at når en som har invitert meg med ut en gang tidligere, nå kommer igjen og inviterer meg ut... Så får jeg dårlig samvittighet fordi jeg har vært ute med andre i mellomtiden.. Men samtidig har jeg jo ikke noe forhold til noen av dem.. Og har ikke lovet noen noe som helst...

Dere som kan dette.. Hvordan gjør man dette.. Kan jeg gjøre dette uten dårlig samvittighet, eller takker man ja til invitasjoner fra bare en mann en periode, for så å takke nei til andre til det er uaktuelt å ha noe mere med den første å gjøre... (men jeg kan jo ikke vite om de kommer tilbake og inviterer meg ut etter ei uke eller tre)

Hehe håper dere forstår hva jeg mener..

Men er bare redd for at de andre skal legge mer i invitasjonen enn det jeg gjør, og at de forventer at jeg ikke treffer andre....

Blir helt frustrert av dette... Hjelp.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom samvittigheten plager deg veldig, er det bare å la være å date en ny før du "er ferdig med" den første - altså når du har funnet ut at han ikke er noe å satse på.

Eller så går det an å rett og slett fortelle dem at du treffer andre innimellom, de fleste bør vel takle det, dersom det ikke er store følelser i sving?

Personlig synes jeg det er greit å date flere så lenge det foregår på et "platonisk" plan. Kommer det sex/følelser inn i bildet, hadde det ikke vært greit for meg.

Lykke til med deitinga! :smilbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...