Gå til innhold

Prøver å tilgi samboer for utroskap, mens han maser om sex daglig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Oppdaget utroskap hos samboer for en stund siden, og prøver nå å å videre i forholdet med han. Har ofte problemer med å ha sex med han, siden det var nettopp sex han hadde med den andre damen.

Samboer har lagt seg flat og har aldri vært så søt og hyggelig som nå, han behandler meg som en prinsesse og vet ikke hva godt han skal gjøre for meg, mens jeg har fremdeles ikke kommet over det som har skjedd.

Han hinter og maser litt om sex daglig og forstår ikke at jeg har problemer med det, for han mener at når vi har sex så er han god mot meg.

Kan legge til at samboer er veldig opptatt av sex og har vel ønsket 6 daglige De syv årene vi har vært sammen og det var hans store appetitt på sex som også førte til at han var utro.

Jeg mener han er sexavhengig mens han mener han bare har stor appetitt på sex.

Er han urimelig som hinter om sex daglig, eller bør jeg klare å komme over det nå når det har gått over en måned siden han tilstod.

Kan legge til at jeg har hatt mistanke om det i 10 måneder, men fikk ikke bevis nok før nå i juni da han tilstod alt.

Anonymkode: a334d...8b2

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarer dere som er bedratt å få et fint sexliv igjen med partner som bedro deg?

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er sexavhengig og ingen respekt for verken deg eller din kropp. 

Når skal du få kunne bygge opp lyst og lidenskap til sex når du bare er en tømmestasjon for deg?

Han må ta seg et ronk og slutte å ligge med andre kvinner. Tipper han gir deg skylden for hans utroskap?

Søppelmann. Få deg en skikkelig mann for de fins. 

Anonymkode: 0ac7a...1d9

• Liker 18
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han er sexavhengig og ingen respekt for verken deg eller din kropp. 

Når skal du få kunne bygge opp lyst og lidenskap til sex når du bare er en tømmestasjon for deg?

Han må ta seg et ronk og slutte å ligge med andre kvinner. Tipper han gir deg skylden for hans utroskap?

Søppelmann. Få deg en skikkelig mann for de fins. 

Anonymkode: 0ac7a...1d9

Han gir seg selv skylden for utroskapen, men mener at jeg må gå videre nå med livet og må slutte å tenke på det som har skjedd.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han gir seg selv skylden for utroskapen, men mener at jeg må gå videre nå med livet og må slutte å tenke på det som har skjedd.

Ts

han synes det ja 🤦‍♀️

Anonymkode: 8e97f...8d4

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Oppdaget utroskap hos samboer for en stund siden, og prøver nå å å videre i forholdet med han. Har ofte problemer med å ha sex med han, siden det var nettopp sex han hadde med den andre damen.

Samboer har lagt seg flat og har aldri vært så søt og hyggelig som nå, han behandler meg som en prinsesse og vet ikke hva godt han skal gjøre for meg, mens jeg har fremdeles ikke kommet over det som har skjedd.

Han hinter og maser litt om sex daglig og forstår ikke at jeg har problemer med det, for han mener at når vi har sex så er han god mot meg.

Kan legge til at samboer er veldig opptatt av sex og har vel ønsket 6 daglige De syv årene vi har vært sammen og det var hans store appetitt på sex som også førte til at han var utro.

Er han urimelig som hinter om sex daglig, eller bør jeg klare å komme over det nå når det har gått over en måned siden han tilstod.

Kan legge til at jeg har hatt mistanke om det i 10 måneder, men fikk ikke bevis nok før nå i juni da han tilstod alt.

Det virker som dere har veldig forskjellig sexbehov. den ene har mye mer behov en den andre og det kan nok være et problem.  Dere må snakke med hverandre om det og prøve å finne en løsning.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare hans behov som har noe å si i forholdet, det høres jo lovende ut.. 

Anonymkode: 8e97f...8d4

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts

Hvis han har det så enormt travelt med at du skal komme deg videre foreslår jeg at du går videre uten han. Han respekterer deg jo ikke. To måneder er veldig kort når det kommer til å få tilbake tillit etter et sånt svik.

Anonymkode: ad419...29a

• Liker 8
  • Nyttig 11
Skrevet

Sexavhengighet er som enhver avhengighet. En alkoholiker blir ikke tilfreds av én øl, og det er en sjanse for at partneren din kommer til å være utro mot deg igjen. Han burde få hjelp for avhengigheten sin. 
Det beste du kan gjøre er å lytte til egne behov. Hvis du ikke ønsker å ha sex med ham, så ikke gjør det🧡

• Liker 2
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
feliek54 skrev (Akkurat nå):

Det virker som dere har veldig forskjellig sexbehov. den ene har mye mer behov en den andre og det kan nok være et problem.  Dere må snakke med hverandre om det og prøve å finne en løsning.

De to første årene var det sex flere ganger daglig, men etter flere år sammen er det vel sex max én gang pr dag.

Han maser litt og da blir ikke jeg akkurat kåt av det, men blir kåt etter at vi har begynt.

Nå er situasjonen annerledes fordi jeg er fortsatt skuffet, sint og såret etter utroskapen selv om han forteller meg flere ganger daglig at han elsker meg, og beklager seg for det han gjorde i fjor i fylla (to ganger)

Han tror at så lenge han pøser på med komplimenter og viser at han vil ha sex med meg hele tiden, så tror han at alt er bra mellom oss, selv om jeg sier at jeg sliter med tanken om at han har begjært en annen kvinnes kropp.

Da nekter han på det og sier han var dritings og ikke tenkte klart.

Ts

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De to første årene var det sex flere ganger daglig, men etter flere år sammen er det vel sex max én gang pr dag.

Han maser litt og da blir ikke jeg akkurat kåt av det, men blir kåt etter at vi har begynt.

Nå er situasjonen annerledes fordi jeg er fortsatt skuffet, sint og såret etter utroskapen selv om han forteller meg flere ganger daglig at han elsker meg, og beklager seg for det han gjorde i fjor i fylla (to ganger)

Han tror at så lenge han pøser på med komplimenter og viser at han vil ha sex med meg hele tiden, så tror han at alt er bra mellom oss, selv om jeg sier at jeg sliter med tanken om at han har begjært en annen kvinnes kropp.

Ts

Han må forstå at du trenger pause, og da kommer han nok til å bli utro igjen. 

Om behovet hans for sex er så stort, så kommer han til å finne en annen dame. Ville ikke stolt på han. 

Anonymkode: bca4f...fd2

• Liker 4
  • Nyttig 2
Gjest MillA666
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ts

Ja det er jo lett for han å si. Jævla idiot!!! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ts

Jeg forstår deg og sex en gang per da bør absolutt være nok. Trenger han mer så syns jeg det virker rart. jeg har ikke på langt nær så masse men elsker deilig sex. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Han gir seg selv skylden for utroskapen,

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ts

Disse to går ikke sammen. Enten så tar han på seg skylden, eller så skylder han på fylla. 

Og tilogmed full, burde han jo vite at han har en partner. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (8 minutter siden):

Disse to går ikke sammen. Enten så tar han på seg skylden, eller så skylder han på fylla. 

Og tilogmed full, burde han jo vite at han har en partner. 

Han sier han vet ikke hvorfor han gjorde det, men vi var borte fra hverandre flere måneder og det var da det skjedde.

Han kunne fint satt seg på flyet og besøkt meg hvis han var så kåt, men det hadde han ikke tid til for han hadde det så travelt og hadde dårlig økonomi på den tiden, husker jeg han sa til meg.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Problemet er at han ikke har innsett dine utfordringer ennå. Det vil han ikke se før han ender opp alene. La han bo alene et års tid så ser du om det er deg han virkelig vil ha eller ikke.

Anonymkode: d7a33...34e

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tenkt at han får klare å holde fingrene av fatet er par måneder mens du får bearbeidet dette. Hvis du ikke er verdt å gå noen mnd uten sex for så har han rare verdier.

Anonymkode: 0f186...6c0

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ts

Nei, han lyver for deg, igjen. Han har ikke tatt på seg skylden og konsekvensene av det , dette er bare noe han sier for å varme deg opp for å knulle deg, igjen. Jeg synes Ester Perell forklarer dette bra, søk henne opp på youtube, "on cheating" eller noe sånt. Men essensen er at de fleste forhold går i stykker etter utroskap, og det eneste som kan fikse det er at den som var utro på eget intitiativ tar ansvar for å reparere forholdet, og det er svært uvanlig. 

Du kan ikke fikse dette alene, du har blitt sviktet, du har et langt register av følelser du må igjennom før han i det hele tatt kan tenke på å gjenoppta samlivet. Han har ingen rett til å bestemme når du skal gå videre, han har sviktet deg, og hvis han vil beholde deg så må han investere den tiden det tar. Å først skade noen, og så kritisere dem for at skaden hemmer dem og tar tid å helbrede er klassisk mishandling i parforhold, enten det er psykisk eller fysisk. Og hvis han ikke skjønner dette etter en gangs forklaring kaster du bare bort tiden din og retraumatiserer deg selv konstant ved å fortsette forholdet. Brutalt, men sånn er det dessverre.

Anonymkode: e7fb5...7cc

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Der leste jeg faktisk to ting som ville vært grunnlag for dump for meg i trådtittelen. Og enda et-par i innlegget... også enda et-par i de neste. 

Det finnes bedre menn der ute. Virkelig. 

Anonymkode: d6cc8...237

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor to fyllefeil skal være så problematisk. Når det er sagt så hadde jeg ikke forsøkt å redde forholdet hvis du synes det er så vanskelig ts.

Anonymkode: 4239d...49d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...