AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #1 Skrevet 1. august 2022 Jeg ønsker Fikse på tennene ,jeg har ikke råd til det i norge. Så jeg lufter mulighetene for å gjøre det i utlandet. Noen med gode erfaringer om klinikker ? Anonymkode: 9bf40...ba4
Chomsky89 Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 (endret) Fikser mitt her. De har et unormalt godt rykte som stammer fra to typer klientell. Syns det hjelper på at en god del av kundene er ungarske på toppen av tannhelseturistene. Lokasjonen er forresten 2 etasjer under taket på den bygningen Brad Pitt kaster en stol ned fra i Spygame Endret 4. august 2022 av Chomsky89
Gjest Magnus90 Skrevet 4. august 2022 #3 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (På 1.8.2022 den 13.55): Jeg ønsker Fikse på tennene ,jeg har ikke råd til det i norge. Så jeg lufter mulighetene for å gjøre det i utlandet. Noen med gode erfaringer om klinikker ? Anonymkode: 9bf40...ba4 Jeg gikk til tannlegen i Budapest, veldig flink og en behagelig opplevelse. Ungarn er et EU land og skal derfor ha samme standard som resten av EU (norske studenter studerer blant annet medisin der)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå