Gå til innhold

Han viser seg å være en hykler. Hvordan reagere/håndtere det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har datet i åtte måneder. Han hadde ikke tid til noe ferie i år, og denne uken skulle han være hjemme sammen med barnet sitt hver dag. 
Nå har han imidlertid lagt ut bilder både i helgen og i dag av at han er langt borte på hyggelig ferietur, angivelig med en kompis. Jeg har ikke hørt noe fra han. 
Kjenner jeg blir skikkelig forbanna, og har lyst å slette han fra alt av sosiale medier. Han hadde ikke tid å reise på tur med meg, eller spørre om jeg ville være med.
Hva er det beste å gjøre? Ignorere/slette, eller konfrontere? Selv har jeg egentlig bare lyst å drite i hele fyren, men det er vanskelig når det går sånn inn på meg. Han har jo faktisk løyet til meg, og viser at han driter loddrett i meg. Kjenner det går en jævel i meg, men taper vel bare på å gidde å bruke mye energi på det..

Anonymkode: 7614d...758

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Selv har jeg egentlig bare lyst å drite i hele fyren, men det er vanskelig når det går sånn inn på meg. Han har jo faktisk løyet til meg, og viser at han driter loddrett i meg. Kjenner det går en jævel i meg, men taper vel bare på å gidde å bruke mye energi på det..

Du skriver jo svaret selv; han der viste seg å ikke være til å stole på. Det er lov å bli skuffet, men da kan du heller gjøre noe ekstra hyggelig for deg selv, og tenke at det er bra at du fant ut dette såpass tidlig.

Anonymkode: 27065...c3b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hasta la vista hadde jeg sagt. 

Anonymkode: cfd5d...867

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ignorere, slette og blokkere. Hvis du sier noe, kommer an vel bare med noen idiotiske unnskyldninger.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er på tur med kompis OG barnet? uansett merkelig om dere har så lite kontakt at du ikke vet om sånt etter 8 mnd. Akkurat det ville jeg reagert på. Ikke hvor han er.

Anonymkode: f9b89...a3e

• Liker 2
Skrevet

Du får slette han, gå vidare i livet og tenke at det var ei heilt ok avsløring og dermed avklaring.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han har med barnet sitt på ferietur med kompis? Kanskje det ble bestemt i siste liten? Kanskje barnet plutselig ikke kunne komme likevel, og han slang seg med på kompistur?

Jeg mener det beste du kan gjøre er å snakke med han. Han kan nok best forklare hva som har skjedd og hvordan kommunikasjonen vedrørende dette har blitt rotet til.

Du virker dramatisk! 

"Angivelig med en kompis", skriver du. Du har ikke snakket med han, så du vet ingenting, men antar alt mulig. 

Forøvrig, er vi alle hykleriske, mer eller mindre, på ett eller flere områder i livet. Sånn er det. Ville dog ikke brukt det uttrykket i denne situasjonen...

Anonymkode: 75e51...fb3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha snakket med ham før jeg gikk bananas. Men om dere har datet så lenge så er det kanskje normalt å informere den andre om man reiser noe sted. 

Anonymkode: 2500e...5e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje han er på tur med kompis OG barnet? uansett merkelig om dere har så lite kontakt at du ikke vet om sånt etter 8 mnd. Akkurat det ville jeg reagert på. Ikke hvor han er.

Jeg er helt enig med deg. Jeg hadde reagert på at jeg ikke visste dette. -kommunikasjon mangler. Hadde sett på dette som et stort rødt flagg. (Ps jeg er ikke TS).

Anonymkode: ac673...a5a

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

uanswtt rart å si at han ikke har mulighet eller tid til å reise på ferietur og sier han bare skal være hjemme, men så reiser han likevel

AnonymBruker
Skrevet

Enig med dere om dårlig kommunikasjon. Vi var sammen sist på fredag. Da sa han at han ikke skulle på noen tur, eksplisitt. Lørdag reiste han. Kjenner på at han ikke fortjener at jeg bryr meg engang. Og barnet er garantert ikke med.

Anonymkode: 7614d...758

AnonymBruker
Skrevet

Rart å date i åtte måneder...

Anonymkode: f595d...ffd

AnonymBruker
Skrevet

Han er en løgner, men hykler er han da ikke? Du er nok ikke kjæresten hans, men en han har sex med og henger med. 

Anonymkode: 9aabd...252

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hasta la vista hadde jeg sagt. 

Anonymkode: cfd5d...867

Eller som Arnold; Hasta la vista, baby! 

Skrevet

Hvis han har barn er dere forhåpentligvis voksne nok til å kunne snakke sammen heller enn å konkludere på forhånd og passivt aggressivt slette/blokke. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...