Gå til innhold

Er det akseptabelt å gå på swinger klubb som singel + jomfru?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at det er folk her inne som ikke liker når folk skriver for mye. Jeg lagde kontoen og gjorde det fordi jeg ville gi så mye kontekst som jeg kunne. Så for dere som gjerne tar dere tid til å lese alt kan starte etter Blokk bokstavene stopper. Jeg takker på forhånd uansett hvor mye du leser.

For TLDR: Hvordan er det som mann å gå dit alene uten å ha med seg en kjæreste? Jeg kan forestille meg at det kommer mye menn som av andre grunner sliter med å få damer, og kanskje også menn som bare er det for å se på nakne kvinner som de kan stå å onanere til. Eller bare ha sex med de slik jeg så på et program hvor damer ligger i et hull på en benk slik at de ikke vet hvem de har sex med.

Men hvordan ville det blitt sett på om jeg kom alene, og avhengig av hvordan det skje, bør jeg si noe på forhånd om at det er min første gang slik at de ikke blir sure når jeg kommer for fort?

Jeg blir snart 30 år, og må bruke medisiner for å klare å fungere ganske normalt i mellom 3-5 timer, jeg er ikke i noen som helst stand til å skulle kunne få meg en kjæreste da veldig forståelig. Ingen dame vil ha en mann som lever slik som jeg. Hvor jeg er aktiv i en time eller to med spesialist for spesiell fyso og basseng trening for å holde kroppen i så god stand som mulig. For å så trenge pause til å så klare å kunne være kanskje litt sosial avhengig av hvor sliten jeg er. Men bestandig en gang i uka hvor vi har spille kveld hjemme hos meg. De kveldene setter jeg utrolig pris på, men samtidig er jeg også helt utslitt etterpå enten den lørdagen eller søndagen avhengig av hva som passer for gruppa.

Jeg har vurdert å prøve eskorte og betale for GFE, jeg har noen venninner hvor en i gjengen deres gjør jobben, hvor de har forklart henne situasjonen min. Hadde en veldig hyggelig samtale med henne og hun sa bestemmer jeg meg for det kan hun enten gjøre det selv eller sende meg bilder på bekjente hvis det enten jeg er noe mer komfortabel med. Eller skulle heller ha hatt sex med hvis de er mer min type siden det er min første gang. 

Men jeg vet ikke, jeg får en slags sperre av tanken på å betale for det når det kommer til meg selv. Og ikke fordi jeg bryr meg så mye om loven. Eneste grunnen til at jeg klarer å trene 5 ganger i uka er fordi jeg ignorerer loven og bruker mindre farlige ting som kommer fra bakken enn det som de narkoman lagende stoffene de vil prakke meg via apoteket. Har gått den veien før og det ble et marrerit, fikk et helt annet liv når jeg byttet etter jeg brukte 2 år hvor jeg bare lå i sengen fordi medisinene tok bort all energi og gjorde meg om til en zombie. De siste 4 årene har jeg mer energi og får til å gjøre mer arbeid hjemme ifra, ved å lage medisiner selv enn når jeg skulle lytte på legene. Er det helt krise så har jeg tilgang til de medisinene fra legene men jeg lar meg selv ikke få lov til å bruke dem mer enn 2 ganger i måneden og ikke behøvd å bruke noe enn når jeg hadde Covid i Mai.

Det er bare et utrolig stort savn å ikke ha fått oppleve sex eller noen form for fysisk nærhet, det høres kanskje tålpelig ut, men jeg tror ikke jeg vil klare å føle meg voksen før jeg har sex. Det er som om alle har fått gått igjennom en overgangsrite noen av dem så tidlig som 13 men før 19. Så jeg tenkte kanskje en swingers klubb ville vært greia å prøve. Da fra hva jeg har forstått er det et veldig åpent og fordomsfritt miljø. Og selv om jeg ikke har en six pack, så tar jeg nok vare på kroppen min til å ikke se ut som en oval, så jeg tenker utseende messig vil jeg nok bli akseptert. Men hvordan er det som mann å gå dit alene uten å ha med seg en kjæreste? Jeg kan forestille meg at det kommer mye menn som av andre grunner sliter med å få damer, og kanskje også menn som bare er det for å se på nakne kvinner som de kan stå å onanere til. Eller bare ha sex med de slik jeg så på et program hvor damer ligger i et hull på en benk slik at de ikke vet hvem de har sex med.

Men hvordan ville det blitt sett på om jeg kom alene, og avhengig av hvordan det skje, bør jeg si noe på forhånd om at det er min første gang slik at de ikke blir sure når jeg kommer for fort?

Drømmen min er selvfølgelig at min første gang skal være mer privat, jeg tenner ikke spesielt på å blotte meg for andre så ikke det mest idelle. Men jeg lever ikke et idellet liv, jeg må bestandig være forsiktig i forhold til hvilke nye venner jeg lar komme inn i venne gjengen og med på spille kveldene våre. For det er desverre mye trangsynte mennesker som ikke skjønner at det man får på apotekte gir deg større sjanse til å bli narkoman. Samtidig som noen venner er nødt til å komme i smyg selv om det er utrolig sjeldent at noen ruser seg på spill kveldene da vi hovedsakelig gjør dem for å ha det gøy, spesielt nå som vi har begynt med DnD og da funker det ikke om noen gjør noe mer enn kanskje drikke en øl eller to iløpet av 4-5 timer. Så har de fortsatt partnere som er trangsynte og tror spillekveldene våre er hard festing. Samtidig som nå vil jo flere av dem begynne å få barn så mindre aktuelt at de en gang i uka vil kan være med på en Poker, DnD, Tv- Brettspill eller noe annet. Så jeg skulle jo gjerne villet ha en kjæreste for når det blir sjeldnere av de kveldene. Det er bare ikke realistisk. Venninene mine har tilbydt seg å ta regningen for GFE, men kan ikke forklare det er bare noe om skurrer å gjøre det, selv om jeg er 100% for at vi skal gjøre livet til sex arbeidere enklere og bedre, jeg har ingen fordommer eller noe syn hvor jeg ser ned på dem. Hun jeg snakket med var utrolig hyggelig, følte jeg kunne snakket veldig åpent med henne om de tre opplevelsene jeg har hatt (nå skal det være sagt de tre opplevelsene var ikke frivillige, da det gjaldt en eldre jente og gutt da jeg var 12 så når jeg enda kunne date hadde jeg for mye skam og redsel til å gjøre noe med det) og drømmer om hvilke opplevelser jeg gjerne vil ha. Hun sa det høres ut som jeg har ønsket meg en kjæreste og familie hele livet, og hun hadde rett. Men siden det ikke ligger i kortene mine, med mindre jeg skulle gjøre noe enda verre og skaffe meg en "mail order bride" fra et krise land. Som for meg bare føles som utnyttelse på høgste nivå, da ville jeg ikke vært noe bedre enn den eldre jenta og gutten. Kunne aldri gjort noe slikt mot et annet menneske, hadde en nabo som ikke kunne finne seg mann i Norge. Mannen hun tok med seg hjem brukte å flykte og sove på gjesterommet mitt fordi hun mishandlet han med trussel om å sende han hjem hvis han sa noe. Noe som ville vært en dødsdom for han. En av venninene mine var også i en sånn situasjon når hun først kom til Norge, ble ikke kjent med henne før etter hun fikk lov til å begynne og jobbe og ikke trengte å ha han til å bli værende. Men hun var fortsatt gift i 1 år tils han slo ut noen tenner, så hun bodde hos meg i en uke tils kommunen ordent en liten leilighet hun kunne bo i tils hun kunne fått ordent med banken og kjøpe eget.

Jeg sier alt dette fordi jeg har sett mye stygt i livet, opplevd en del selv, og jeg har store deler av livet gått rundt med tanken om at jeg nok kommer til å dø ung. Så å dø uten å ha opplevd noe så fundementalt og fra alt jeg har hørt, en god ting alle bør oppleve. Jeg trenger litt objektiv vurdering, da de som kjenner meg og kjenner til mye mer kontekst enn det jeg har gitt her, lover det er bare en brøkdel. Sier jeg trenger å gjøre det hvis det fortsetter å plage meg, men samtidig ikke behøver å skal gå med skam fordi det ikke har skjedd da det er helt naturlig pga min situasjon. 

Anonymkode: 13585...a9e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor så mye tilleggsinfo for et lite spørsmål? 

Anonymkode: 3474c...6f6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tror du skal begynne hos psykolog og hos fastlege så du får hjelp med narkotikaproblematikken din. De fleste forventer faktisk å møte oppegående mennesker på swingersklubb, og du er du ikke. Du skal heller ikke vurdere sexkjøp og bidra til menneskehandelindustrien. Du får rett og slett ta tak i egne problemer før du inviterer andre inn i dem. 

Anonymkode: 7ba1b...1e0

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Deg igjen, ja... Hva skjedde med den dama du skrev om for litt siden? Hun du lurte på om kunne takle et liv med deg? Skaff deg profesjonell hjelp.

Anonymkode: cde43...511

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kort svar: Nei det er ikke rart.
Men det som er rart er all den unødvendige infoen og siden du kommer med all denne infoen så sier det meg at du ikke er helt oppegående sosialt som kan resultere i at du ikke slipper inn på en swingers klubb.

Anonymkode: 01d39...21e

AnonymBruker
Skrevet

Swingersklubber og sexklubber slipper ofte ikke inn menn som kommer alene. Enten må du være i et par, eller være kvinne. Hovedsakelig.

Anonymkode: 5aac9...cb4

• Liker 2
Skrevet

Her var det mye info og mye å ta tak i.

De fleste swingersklubber har guider/tips & triks til hva som er gangbart i de enkelte klubbene. Men de fleste har kvelder hvor de godtar single som kommer, med eller uten beskjed i forkant.

Men det de fleste har til felles er nulltolleranse mot illegale rusmidler. Og oppdages dette (eller upassende oppførsel) ryker du på døra ut på livstid.

Holdningene dine ellers virker noe.. spesielle. Her virker det som om det er mye å ta tak i før du tenker på sex og nærhet, og det må du gjøre med en psykolog. Ikke på en swingersklubb.

Selv om det som du sier ofte er mennesker med friere sinn og mindre fordommer i et slikt miljø, så er det derimot større skepsis og reservasjoner mot personer som oppfører seg upassende eller merkelig. For eks vil rus (inkludert lovlig og ulovlig rus) ofte være knyttet til dårlig dømmekraft, manglende evne til å tenke klart, mindre respekt for andres grenser, aggresjon osv osv. Ikke noe man vil blande seg inn i når man er i en slik setting.

Menn (spesielt menn, men også kvinner) som har merkelig oppførsel blir som regel fort lagt merke til og unngått på slike steder. Så det høres for meg ut som om du setter seg selv opp for å mislykkes her. Husk og at de andre som er der er der for å nyte sex selv (eller bare være sosiale), og ikke drive med seksuell opplæring av deg. Du må gjerne være åpen i forkant med at du er jomfru, men jeg tviler på at noen anser det som veldig positivt med mindre det er klart avtalt i forkant at en kun stiller opp for å ta jomfrudommen din.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror du skal begynne hos psykolog og hos fastlege så du får hjelp med narkotikaproblematikken din. De fleste forventer faktisk å møte oppegående mennesker på swingersklubb, og du er du ikke. Du skal heller ikke vurdere sexkjøp og bidra til menneskehandelindustrien. Du får rett og slett ta tak i egne problemer før du inviterer andre inn i dem. 

Anonymkode: 7ba1b...1e0

Var fastlegen som skapte narkotika problem, hadde meg på alle slags piller som gjorde at jeg ikke klarte å fungere og være oppegående. Nå er det nok med en joint fordelt over en hel dag og jeg klarer å være aktiv. 

Er der jeg har sperre fordi jeg vokste opp med samme syn, samtidig som jeg nå etter å faktisk ha snakket med en sex arbeider innser at det er forskjell på voksner kvinner som gjøre egne valg enten det er sex, stripping eller OnlyFans og de som blir solgt. Men hjelper ikke å tenke logisk når man har en psykologisk sperre selv om jeg ikke lenger tror de er umoralske mennesker når jeg var religiøs. Men det er en annen diskusjon som ingen på et forum kan overbevise deg om. Det kan bare skje ved å gi slipp på fordommer for en hel gruppe mennesker som har valgt sitt liv, og da trenges det både at vi beskytter dem og at de kan få snakke åpent uten at folk sier de vet bedre enn dem.

Vet ikke hvor mye mer tak jeg kan ta, jeg gjør alt av trening og arbeid som er mulig er ikke noen kur eller behandling som jeg unngår å gjøre. Hadde det vært det ville jeg ikke vært her og spurt om swingers protokoller jeg hadde kommet til å gjøre alt jeg kunne for å bli normal slik at jeg ble et attraktiv valg som kjæreste materiale.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Deg igjen, ja... Hva skjedde med den dama du skrev om for litt siden? Hun du lurte på om kunne takle et liv med deg? Skaff deg profesjonell hjelp.

Anonymkode: cde43...511

Ikke hatt noen dame, ingen dame som kan takle et liv med meg, noe som er veldig forståelig det er menn som er langt bedre enn meg uten å være ødelagt som fortsatt har problemer fordi de ikke er gode nok.

Har jeg prøvd, funket ikke så veldig bra, de gjorde meg om til narkoman, og så gav meg skylden for at det de gav meg var vannedannende. Ble så forbanna av alle beskyldningene at når jeg var innlagt på sykehus fordi de byttet medisiner som både mikset dårlig med hva som var i systemet og ikke trappet ned rett at jeg fikk abstinenser, så stod et team med leger og sykepleiere foran sengen min mens søsteren min telte opp hver eneste pille jeg fortsatt hadde igjen som de mente jeg måtte ha misbrukt for å ha fått en slik reaksjon. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor så mye tilleggsinfo for et lite spørsmål? 

Anonymkode: 3474c...6f6

For å gi så mye kontekst som mulig.

Skrevet

Leste for noen år siden om en oppfinnsom kar. Tok med hore på svingerstreff. Mens han lå med konene til andre menn, lå de andre mennene med hora.

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Skjønner at det er folk her inne som ikke liker når folk skriver for mye. Jeg lagde kontoen og gjorde det fordi jeg ville gi så mye kontekst som jeg kunne. Så for dere som gjerne tar dere tid til å lese alt kan starte etter Blokk bokstavene stopper. Jeg takker på forhånd uansett hvor mye du leser.

For TLDR: Hvordan er det som mann å gå dit alene uten å ha med seg en kjæreste? Jeg kan forestille meg at det kommer mye menn som av andre grunner sliter med å få damer, og kanskje også menn som bare er det for å se på nakne kvinner som de kan stå å onanere til. Eller bare ha sex med de slik jeg så på et program hvor damer ligger i et hull på en benk slik at de ikke vet hvem de har sex med.

Jeg blir snart 30 år, og må bruke medisiner for å klare å fungere ganske normalt i mellom 3-5 timer, jeg er ikke i noen som helst stand til å skulle kunne få meg en kjæreste da veldig forståelig. Ingen dame vil ha en mann som lever slik som jeg. Hvor jeg er aktiv i en time eller to med spesialist for spesiell fyso og basseng trening for å holde kroppen i så god stand som mulig. For å så trenge pause til å så klare å kunne være kanskje litt sosial avhengig av hvor sliten jeg er. Men bestandig en gang i uka hvor vi har spille kveld hjemme hos meg. De kveldene setter jeg utrolig pris på, men samtidig er jeg også helt utslitt etterpå enten den lørdagen eller søndagen avhengig av hva som passer for gruppa.

Jeg har vurdert å prøve eskorte og betale for GFE, jeg har noen venninner hvor en i gjengen deres gjør jobben, hvor de har forklart henne situasjonen min. Hadde en veldig hyggelig samtale med henne og hun sa bestemmer jeg meg for det kan hun enten gjøre det selv eller sende meg bilder på bekjente hvis det enten jeg er noe mer komfortabel med. Eller skulle heller ha hatt sex med hvis de er mer min type siden det er min første gang. 

Men jeg vet ikke, jeg får en slags sperre av tanken på å betale for det når det kommer til meg selv. Og ikke fordi jeg bryr meg så mye om loven. Eneste grunnen til at jeg klarer å trene 5 ganger i uka er fordi jeg ignorerer loven og bruker mindre farlige ting som kommer fra bakken enn det som de narkoman lagende stoffene de vil prakke meg via apoteket. Har gått den veien før og det ble et marrerit, fikk et helt annet liv når jeg byttet etter jeg brukte 2 år hvor jeg bare lå i sengen fordi medisinene tok bort all energi og gjorde meg om til en zombie. De siste 4 årene har jeg mer energi og får til å gjøre mer arbeid hjemme ifra, ved å lage medisiner selv enn når jeg skulle lytte på legene. Er det helt krise så har jeg tilgang til de medisinene fra legene men jeg lar meg selv ikke få lov til å bruke dem mer enn 2 ganger i måneden og ikke behøvd å bruke noe enn når jeg hadde Covid i Mai.

Det er bare et utrolig stort savn å ikke ha fått oppleve sex eller noen form for fysisk nærhet, det høres kanskje tålpelig ut, men jeg tror ikke jeg vil klare å føle meg voksen før jeg har sex. Det er som om alle har fått gått igjennom en overgangsrite noen av dem så tidlig som 13 men før 19. Så jeg tenkte kanskje en swingers klubb ville vært greia å prøve. Da fra hva jeg har forstått er det et veldig åpent og fordomsfritt miljø. Og selv om jeg ikke har en six pack, så tar jeg nok vare på kroppen min til å ikke se ut som en oval, så jeg tenker utseende messig vil jeg nok bli akseptert. Men hvordan er det som mann å gå dit alene uten å ha med seg en kjæreste? Jeg kan forestille meg at det kommer mye menn som av andre grunner sliter med å få damer, og kanskje også menn som bare er det for å se på nakne kvinner som de kan stå å onanere til. Eller bare ha sex med de slik jeg så på et program hvor damer ligger i et hull på en benk slik at de ikke vet hvem de har sex med.

Drømmen min er selvfølgelig at min første gang skal være mer privat, jeg tenner ikke spesielt på å blotte meg for andre så ikke det mest idelle. Men jeg lever ikke et idellet liv, jeg må bestandig være forsiktig i forhold til hvilke nye venner jeg lar komme inn i venne gjengen og med på spille kveldene våre. For det er desverre mye trangsynte mennesker som ikke skjønner at det man får på apotekte gir deg større sjanse til å bli narkoman. Samtidig som noen venner er nødt til å komme i smyg selv om det er utrolig sjeldent at noen ruser seg på spill kveldene da vi hovedsakelig gjør dem for å ha det gøy, spesielt nå som vi har begynt med DnD og da funker det ikke om noen gjør noe mer enn kanskje drikke en øl eller to iløpet av 4-5 timer. Så har de fortsatt partnere som er trangsynte og tror spillekveldene våre er hard festing. Samtidig som nå vil jo flere av dem begynne å få barn så mindre aktuelt at de en gang i uka vil kan være med på en Poker, DnD, Tv- Brettspill eller noe annet. Så jeg skulle jo gjerne villet ha en kjæreste for når det blir sjeldnere av de kveldene. Det er bare ikke realistisk. Venninene mine har tilbydt seg å ta regningen for GFE, men kan ikke forklare det er bare noe om skurrer å gjøre det, selv om jeg er 100% for at vi skal gjøre livet til sex arbeidere enklere og bedre, jeg har ingen fordommer eller noe syn hvor jeg ser ned på dem. Hun jeg snakket med var utrolig hyggelig, følte jeg kunne snakket veldig åpent med henne om de tre opplevelsene jeg har hatt (nå skal det være sagt de tre opplevelsene var ikke frivillige, da det gjaldt en eldre jente og gutt da jeg var 12 så når jeg enda kunne date hadde jeg for mye skam og redsel til å gjøre noe med det) og drømmer om hvilke opplevelser jeg gjerne vil ha. Hun sa det høres ut som jeg har ønsket meg en kjæreste og familie hele livet, og hun hadde rett. Men siden det ikke ligger i kortene mine, med mindre jeg skulle gjøre noe enda verre og skaffe meg en "mail order bride" fra et krise land. Som for meg bare føles som utnyttelse på høgste nivå, da ville jeg ikke vært noe bedre enn den eldre jenta og gutten. Kunne aldri gjort noe slikt mot et annet menneske, hadde en nabo som ikke kunne finne seg mann i Norge. Mannen hun tok med seg hjem brukte å flykte og sove på gjesterommet mitt fordi hun mishandlet han med trussel om å sende han hjem hvis han sa noe. Noe som ville vært en dødsdom for han. En av venninene mine var også i en sånn situasjon når hun først kom til Norge, ble ikke kjent med henne før etter hun fikk lov til å begynne og jobbe og ikke trengte å ha han til å bli værende. Men hun var fortsatt gift i 1 år tils han slo ut noen tenner, så hun bodde hos meg i en uke tils kommunen ordent en liten leilighet hun kunne bo i tils hun kunne fått ordent med banken og kjøpe eget.

Jeg sier alt dette fordi jeg har sett mye stygt i livet, opplevd en del selv, og jeg har store deler av livet gått rundt med tanken om at jeg nok kommer til å dø ung. Så å dø uten å ha opplevd noe så fundementalt og fra alt jeg har hørt, en god ting alle bør oppleve. Jeg trenger litt objektiv vurdering, da de som kjenner meg og kjenner til mye mer kontekst enn det jeg har gitt her, lover det er bare en brøkdel. Sier jeg trenger å gjøre det hvis det fortsetter å plage meg, men samtidig ikke behøver å skal gå med skam fordi det ikke har skjedd da det er helt naturlig pga min situasjon. 

Nei, ut i fra det du skriver så er ikke en swingers klubb rette plassen å gå for deg, jeg tror heller du bør oppsøke en terapaut.

Anonymkode: 7aa15...57c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Å gå på swingersklubb bare for å få seg noe er jo helt latterlig. Da er man jo bare for kjip for å slippe og betale. Ikke er damene på swingersklubb noe fine heller. Det er stortsett middels og nedover på 45+. Da kan du heller betale noen tusenlapper så får du noen som ser bra ut, tight kropp og er 20.

Anonymkode: 73a66...573

Skrevet

Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov. Elaine Marley, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en del erfaring, og skal prvøve å svare på swingersbiten. Slik jeg leser deg er ikke klubb det stedet du bør starte. Mange tror tydeligvis at dette er stedet for stygge tapere, men de har åpenbart ikke vært med. Blant par vil jeg si at de som går der representerer snittet, på godt og vondt. Men hos de single mennene som går, de kveldene det er åpent for det er snittet en del høyere. Rett og slett fordi man skal ha ganske god selvtillit for å gjøre det. Konkurransen er høy, og det er en klar forventning om at de skal greie å tilfredsstille damene, de skal se bra ut, være sjarmerende, ha en fin kropp og en stor kuk, og de skal holde lenge. De som faller igjennom kommer en gang, runker i et hjørne for seg selv og møter aldri opp igjen. Så jeg ville ikke anbefalt noen jomfru å gå, og ihvert fall ikke med dine tilleggsutfordringer. 

Det som kan fungere er å prøve seg på private treff. Jeg har sett både på ulike sider for sextreff og på mindre mainstream datingapper at det er folk med spesielle utfordringer der, som er åpne om det. Og jeg vet ikke hvor mye napp de får, men jeg vet at det er mulig. Dater selv en fyr som er veldig uerfaren for alderen grunnet krevende diagnoser, og som aldri ville vært i stand til å finne noen på "gamlemåten" ved å på byen, og for meg, som er godt over snittet erfaren er han et funn, og jeg glad for at onlinedating åpner for nye muligheter, selv om det også har mange problematiske sider. 

Når det gjelder escorte vet jeg ikke hva moderator fjernet her, men jeg mener i hvert fall at loven om sexkjøp er feilslått og rammer de den er tenkt å beskytte, så jeg synes sexarbeid bør legaliseres, selv om jeg dømmer de fleste som kjøper, fra et etisk stårsted. Men dersom det er noen jeg tenker at har "god grunn" til å kjøpe sex er det folk som har fysiske eller mentale utfordringer som gjør dette med nærhet langt mer utfordrende enn det som er normalt. Og om man først skal drive med menneskehandel tenker jeg at det er ærligere og mer realt å betale en kvinne for en kveld av hennes liv, enn å kjøpe en kvinne fra en annen verdensdel så hun må forlate alt som er kjent og kjært i mange år, ofte inkludert et barn de ikke får deltatt i oppveksten til. Uten å forherlige noe som helst, å kjøpe sex på en etisk forsvarlig måte er krevende, jeg anbefaler ingen å gjøre det, og forbudet gjør at risikoen for å trå feil er enda større. 

Anonymkode: 50a5f...a2b

AnonymBruker
Skrevet

Du er hjertelig velkommen som singel og jonfru så lenge du er en dame 😅

Som nevnt over må du ha et veldig bra utseende som mann for at du i det hele tatt skal tenke tanken. Ellers blir det bare trist og ødeleggende for selvtilliten 

Anonymkode: 9c846...5a0

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har en del erfaring, og skal prvøve å svare på swingersbiten. Slik jeg leser deg er ikke klubb det stedet du bør starte. Mange tror tydeligvis at dette er stedet for stygge tapere, men de har åpenbart ikke vært med. Blant par vil jeg si at de som går der representerer snittet, på godt og vondt. Men hos de single mennene som går, de kveldene det er åpent for det er snittet en del høyere. Rett og slett fordi man skal ha ganske god selvtillit for å gjøre det. Konkurransen er høy, og det er en klar forventning om at de skal greie å tilfredsstille damene, de skal se bra ut, være sjarmerende, ha en fin kropp og en stor kuk, og de skal holde lenge. De som faller igjennom kommer en gang, runker i et hjørne for seg selv og møter aldri opp igjen. Så jeg ville ikke anbefalt noen jomfru å gå, og ihvert fall ikke med dine tilleggsutfordringer. 

Det som kan fungere er å prøve seg på private treff. Jeg har sett både på ulike sider for sextreff og på mindre mainstream datingapper at det er folk med spesielle utfordringer der, som er åpne om det. Og jeg vet ikke hvor mye napp de får, men jeg vet at det er mulig. Dater selv en fyr som er veldig uerfaren for alderen grunnet krevende diagnoser, og som aldri ville vært i stand til å finne noen på "gamlemåten" ved å på byen, og for meg, som er godt over snittet erfaren er han et funn, og jeg glad for at onlinedating åpner for nye muligheter, selv om det også har mange problematiske sider. 

Når det gjelder escorte vet jeg ikke hva moderator fjernet her, men jeg mener i hvert fall at loven om sexkjøp er feilslått og rammer de den er tenkt å beskytte, så jeg synes sexarbeid bør legaliseres, selv om jeg dømmer de fleste som kjøper, fra et etisk stårsted. Men dersom det er noen jeg tenker at har "god grunn" til å kjøpe sex er det folk som har fysiske eller mentale utfordringer som gjør dette med nærhet langt mer utfordrende enn det som er normalt. Og om man først skal drive med menneskehandel tenker jeg at det er ærligere og mer realt å betale en kvinne for en kveld av hennes liv, enn å kjøpe en kvinne fra en annen verdensdel så hun må forlate alt som er kjent og kjært i mange år, ofte inkludert et barn de ikke får deltatt i oppveksten til. Uten å forherlige noe som helst, å kjøpe sex på en etisk forsvarlig måte er krevende, jeg anbefaler ingen å gjøre det, og forbudet gjør at risikoen for å trå feil er enda større. 

At swingersklubber representerer snittet stemmer jo, og det er jo det jeg mener med at du kan ikke forvente å finne særs attraktive folk der med unntak av scenarioet du nevner hvor jeg er enig. 

Ang sexkjøp og eskorter så er det flere grunner enn bare at man er handicappet som er gyldige grunner spør du meg. Blant annet at man ønsker å ha sex med attraktive jenter uten peset man får med på kjøpet av dating og et forhold. Har man penger til det er det et solid valg. Om kun handikappede skulle få kjøpe sex hadde ikke kvaliteten på disse eskortene vært særlig høy. 

Anonymkode: 73a66...573

AnonymBruker
Skrevet

Det blir vanskelig for deg å få deg noe på en swingersklubb, det bør du nok bare slå ifra deg.

Det er slett ikke alltid single menn slipper inn. I de tilfellene single menn slipper inn, er de ALLTID i flertall. Damene som er der er der for å ha god sex, ikke for å drive opplæring eller veldedighet. Skal de ha seg med en singel mann, så velger de en utholdende og erfaren en. 

Du får ikke hatt sex med noen med mindre du får en invitasjon, det er ikke bare å "bli med på moroa" liksom. Om du får en invitasjon og ikke klarer å prestere, blir du fort vraket til fordel for noen andre... Jeg tror dette vil være mer ødeleggende enn til gavn. 

Anonymkode: 48368...9ed

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvilken dating app brukte du, og om jeg får spørre, hvor åpen var kjæresten din om problemene sine. På profilen, en kort stund etter dere hadde snakket eller etter dere hadde vært på ordentlig date? Jeg prøvde meg på tinder omtrent 1 år, før Korona tider, var på 5 ordentlige dater, to av dem ble det 1 date til utav, men endte alltid på samme vis. Kunne snakke med noen i ganske lang tid, spesielt de to det ble ekstra date på. Ene bodde i nabo byen så vi snakket først i seks uker før vi møtte hverandre, men vi snakket med hverandre utover hele dagen og på kvelden kunne vi facetime og snakke i flere timer eller sexte med bilde og video via snapchat. Jeg var faktisk klar for at hun kom til å ta jomfrudommen min, hver gang jeg fortalte henne noe som jeg trodde kom til å få henne til å kaste telefonen for å kunne gi unnskyldning til å ghoste meg så fortsatte hun å snakke med meg.

Første date vi hadde gikk utrolig bra, kjemien stemte, ingen problemer med å snakke og på slutten av kvelden når vi nærmet oss parkeringen der hun hadde bilen sin. Dro hun meg inn på et litt skjult sted fikk kline og med klærne på men fortsatt la en hånd på brystet sitt før hun fikk meg til å gripe tak i rompa hennes, kjente jeg var hard og stakk en hånd ned i buksen min, sa hun var nødt til å føle den litt etter å ha sett den på skjerm så lenge. 

Bestemte oss for å møtes igjen om en uke og fortsatte å snakke som normalt, denne gangen skulle vi ha date hos meg og jeg satt ikke noen forventinger om at vi garantert skulle ha sex eller føle jeg hadde krav på det. Det bare føltes som om det noen gang skulle skje var dette dagen. Hun kom men hadde knapt fått vist henne rundt og satt seg ned før hun sa at hun dessverre bare kunne bli hos meg i en time. Mens hun kjørte til meg fikk hun beskjed at det var blitt krøll med barnevakt for søsteren hennes, hvor nevøen hennes var nå hos moren, men hun var ikke i stand til å passe han over natten. Skuffet var jeg selvfølgelig men følte ikke noen ugler i mosen selv hun var anderledes enn ellers hadde vært. Jeg antok at hun selv var skuffet og ikke ville bygge opp noe hun ikke kunne avslutte, blandet med frusterasjon og stresset over å ha kastet bort flere timer i bil. Snakket bare tiden bort, gav meg et lite kyss før hun dro og det var siste gang hun var overhode normal. Hun sendte meg alltid snaps når hun kjørte bil og sang, og i det minste hadde kommet til å sende melding når hun var kommet hjem. Jeg ville ikke være til bry i fall det var ting hun ikke ville snakke om i forhold til familien så jeg tenkte det var best å la være å sende noe før utpå dagen etterpå hvor jeg bare spurte om hun kom seg trygt hjem. Fikk mørk skjerm som svar, om at alt var ok bare litt opptatt så skulle ta kontakt senere. Ingenting på 2 dager, før hun så sendte meg video snap i bilen ganske tidlig på morgenene hvor hun beklagde stillheten, hadde vært kjempe stress osv, hun var ikke sikker på neste gang vi kunne møtes. Men det var allerde over for jeg kunne se hun ikke var i hjembyen.

Hun hadde vært med eksen sin en fyr hun hadde klaget på til meg fra starten av. Jeg var så lei meg at jeg klarte ikke å bli sint en gang, og bare spurte hvorfor hun i all verden hadde holdt på med meg overhode, hvorfor sa hun hadde akseptert alt om meg, hvorfor hun nærmest angrep meg etter første date, kom på unnskyldning til å kansellere andre. Hun sa hun mente det, men så tok han kontakt noen dager før, begynte å tenke hvilken framtid hun kunne ha med meg i forhold til om hun startet igjen med eksen. At hun ikke var 100% bestemt når hun kom, og hadde sagt til seg selv hun ville se hvordan jeg levde, og når hun så alt jeg hadde av spesial utstyr installert for å klare meg i hverdagen. Alt fra store til små tanker som om å aldri virkelig kunne gjøre noe som å dra på ferie, eller tur uten ekstra mye hensyn etc. Hun trodde hun kunne takle det, men å se det med egne øyne ble for mye.

Hun siste slapp jeg ikke inn like mye som jeg hadde gjort tidligere, jeg var litt i skjold modus hvor jeg sa litt, vi bare virket å ha god kjemi så jeg ville ha det gøy isteden for å gå mørkt så kjapt. Vi var på date etter bare en uke, hun ver keen så date igjen uken etter. Men selv om vi hadde det hyggelig sammen, etter andre date begynte hun å spørre mer ut og sa hun trengte å vite litt mer om dette skulle gå lenger, jeg forklarte ikke alt men nok av til at hun ikke kunne si at jeg hadde ljugd. Ble ghostet og giddet ikke å prøve å få noen som helst informasjon en gang, hadde allerede hørt fra andre dater at det ble for mye. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...