Gå til innhold

Ferie slutt, nå skal man sitter å høre på tomprat fra kollegaer om hva de har gjort i ferien sin...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir som på mandager, de skal legge ut om det triste tomme livet sitt. Hverdagslivet, totalt uinteressant....man må jo bare jatte med for å spille høflig da.

Anonymkode: 7eca8...91f

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er stort sett veldig lite interessant, men sånn er det bare. En del av jobben 😄 

Anonymkode: 0822a...242

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er grusomt.. For en fryktelig verden vi lever i..

Anonymkode: 67e88...2ee

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hater å høre om ungene til kollegaer. De selv syns det er så morsomt da. 🥵 Tenk på dette folkens, ingen bryr seg

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det er stort sett veldig lite interessant, men sånn er det bare. En del av jobben 😄 

Anonymkode: 0822a...242

Ja, tenk så mye annet man kan snakke om i stedet.... :) 

AnonymBruker
Skrevet
Hmmmmmm skrev (Akkurat nå):

Hater å høre om ungene til kollegaer. De selv syns det er så morsomt da. 🥵 Tenk på dette folkens, ingen bryr seg

Ja, men barna er jo nr.1 for mange. Så da tyter de ut i et sett om hvor flinke og flotte de er davettu. Barn som bare en mor kan elske...

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har mange kolleger som er som venner, gleder meg til å høre om ferier, spesielt morsomt der ett eller annet har gått helt skeis😂 vi skryter ikke så mye av hvor glansbilde alt er, men ler av misfornøyde tenåringer og kaos småbarn😊

Anonymkode: f0a58...b0f

• Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, men barna er jo nr.1 for mange. Så da tyter de ut i et sett om hvor flinke og flotte de er davettu. Barn som bare en mor kan elske...

Har hatt smårolling selv, men plagde ikke folk med det. 🤯 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tenk å være så negativ, må være et trist liv.

Anonymkode: 1b071...819

• Liker 15
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Så stusselig dere har det på jobb da 😂jeg ser på mange v kollegaene mine som en familie, hadde aldri klart å gjøre jobben min om jeg ikke trives med dem. Nå har ikke jeg en 8-16 jobb heller da, men likevel..

• Liker 5
Gjest fransine
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Blir som på mandager, de skal legge ut om det triste tomme livet sitt. Hverdagslivet, totalt uinteressant....man må jo bare jatte med for å spille høflig da.

Vær glad du er frisk nok til å ha en jobb og kollegaer. Fy søren til syting på deg. du har det for godt. 

AnonymBruker
Skrevet

Gå deg en tur i stedet for å ta lunsjpause? Så slipper du å prate med noen. 

Anonymkode: 85fec...f6d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Glad jeg har kolleger jeg ler så jeg får vondt i magen med, som holder ut med mitt pjatt på samme måte som jeg holder ut med deres, og hvor vi oppriktig liker å høre om hverandres hverdag og ferie.

Maken til surmaga gulpekluter.

Anonymkode: 639d5...10c

Så frekk du er, kan ikke forvente at andre skal høre på tåkepratet ditt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakker gjerne med kollegaene mine om alt mulig annet, men å må høre på alt det andre har gjort i ferien sin, hvor de har vært, om været var fint eller ikke... For så å måtte fortelle "min historie" 10 ganger til forskjellige folk, er gørrkjedelig. Å bare holde seg til "har du hatt en fin ferie da?" er mer enn nok. Har man noe kjempespennende å fortelle åpnes det opp for det, og hvis ikke kan man svare kort og greit "ja, det har jeg"...

Det er ikke interessant å høre at du har vært i Nord-Norge igjen, eller at du dro til Sverige i bobil. Fortell meg heller om noe rart eller spennende du opplevde, ikke alt det kjedelige.

Anonymkode: 7aab6...402

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja ts du høres ut som en skikkelig gøy kollega...

Anonymkode: 44061...3e0

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg snakker gjerne med kollegaene mine om alt mulig annet, men å må høre på alt det andre har gjort i ferien sin, hvor de har vært, om været var fint eller ikke... For så å måtte fortelle "min historie" 10 ganger til forskjellige folk, er gørrkjedelig. Å bare holde seg til "har du hatt en fin ferie da?" er mer enn nok. Har man noe kjempespennende å fortelle åpnes det opp for det, og hvis ikke kan man svare kort og greit "ja, det har jeg"...

Det er ikke interessant å høre at du har vært i Nord-Norge igjen, eller at du dro til Sverige i bobil. Fortell meg heller om noe rart eller spennende du opplevde, ikke alt det kjedelige.

Anonymkode: 7aab6...402

De fleste mennesker kjedelige da, jeg pleier bare svare kort og enkelt. "Fin helg? Joda" En kollega er jo ikke den jeg skal dele detaljer om privatlivet mitt til, et menneske jeg ikke har valgt selv. Man er jo på jobb, det er jo ikke en venneklubb/fritidsklubb.

Synes det behagelig å slippe å forholde meg privat til jobben og kollegaer.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Sier du det? Ja. Mhm. Jeg skjønner. Mhm. Mhm. Åja.

Anonymkode: 6d3d8...d86

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sier du det? Ja. Mhm. Jeg skjønner. Mhm. Mhm. Åja.

Anonymkode: 6d3d8...d86

Åja...jaja...ja...ikke sant...mm..ja 😂 Så koooselig da....jaaa....mm...vi var DER også...mm ja... 🤗

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du høres sur og asosial ut.

Anonymkode: 9da67...34d

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...