Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i uke 27 nå, og de siste dagene har jeg følt meg veldig øm i magen og det er litt vondt helt nederst, som om babyen ligger skikkelig langt ned. I tillegg føler jeg en del på smerter/ømhet i ett ben, noe jeg vanligvis har i forbindelse med mensensmerter. Baby er veldig aktiv, så virker som hun har det bra der inne. Dette er mitt første barn, så jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal forvente og hva som er normalt.

tenker dere at denne ømheten er helt ufarlig og vanlig, eller bør jeg ta kontakt med noen? Føler meg veldig usikker, og er redd for å være den hysteriske førstegangsfødende som ringer for alt mulig🙈

Anonymkode: 3246a...00f

AnonymBruker
Skrevet

Nedpress og ubehag i underlivet er nok ikke så uvanlig. Hadde ikke bekymret meg så veldig over det, tatt det opp med jordmor neste gang. 

Men smerte i beinet hadde jeg kanskje sjekket ut. Men så er jeg dritredd for blodpropp da🙈

Anonymkode: 6b14d...3f0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg er i uke 27 nå, og de siste dagene har jeg følt meg veldig øm i magen og det er litt vondt helt nederst, som om babyen ligger skikkelig langt ned. I tillegg føler jeg en del på smerter/ømhet i ett ben, noe jeg vanligvis har i forbindelse med mensensmerter. Baby er veldig aktiv, så virker som hun har det bra der inne. Dette er mitt første barn, så jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal forvente og hva som er normalt.

tenker dere at denne ømheten er helt ufarlig og vanlig, eller bør jeg ta kontakt med noen? Føler meg veldig usikker, og er redd for å være den hysteriske førstegangsfødende som ringer for alt mulig🙈

Anonymkode: 3246a...00f

Er du usikker, så ringer du jordmor😊 Hun kan berolige deg.

Anonymkode: 2810f...94a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også usikker førstegangs og har ringt både jordmor, fastlege og føden bed diverse anledninger underveis. Bare å ringe, du vil nok bli møtt med god hjelp og informasjon 😊

Anonymkode: e690a...8ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...