AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #1 Skrevet 1. august 2022 Har noen startet med å stoppe at brystene utviklet seg mens de var gravide? Jeg har hatt brystreduksjon og fikk ikke til å amme barn nr 1. Melken kom ikke ut. Jeg har et lite håp om at det kanskje går ann å stoppe brystene fra å utvikle seg mens man er gravid, slik at melkesprengen ikke blir så ille denne gangen. Anonymkode: 00a79...c4f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #2 Skrevet 1. august 2022 Hør med legen. Kvinner som mister i dødfødsel får tabletter som stopper melkeproduksjonen. Anonymkode: 31b82...4ae
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #3 Skrevet 1. august 2022 Spurte om det sist, men de hadde sluttet med det. Anonymkode: 00a79...c4f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #4 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hør med legen. Kvinner som mister i dødfødsel får tabletter som stopper melkeproduksjonen. Anonymkode: 31b82...4ae Jeg fikk ikke tabletter for det etter dødfødsek, jeg fikk beskjed om å binde puppene stramt med støttebandasje og bruke stram sportsBH for å stoppe produksjon. 2 dager med melkespreng, deretter ga det seg. Anonymkode: d8903...dcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå