Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

X sambo har vært inne på tlf min. Han blånekter, men det er klare spor. Nå har ikke jeg noe å skjule. Det er prinsippet. Jeg har alt av hannes koder. På nettbank, tlf mm. Jeg går ikke inn uten at han er tilstedet. Han, har gått inn på tlf min. Ikke ok. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at nå er på tide å skifte koder på alt

Anonymkode: df40f...7a6

• Liker 11
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Bytt kode da. Samme med passord.

Anonymkode: 13c5a...755

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det på tide at dere bor hver for dere altså. Syns det bare er drama med den samboeren din 

Anonymkode: 2946f...1dc

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Helene skrev (29 minutter siden):

X sambo har vært inne på tlf min. Han blånekter, men det er klare spor. Nå har ikke jeg noe å skjule. Det er prinsippet. Jeg har alt av hannes koder. På nettbank, tlf mm. Jeg går ikke inn uten at han er tilstedet. Han, har gått inn på tlf min. Ikke ok. 

Bytt alle passord, restart tlf om du må, kan ligge et spionprogram inne som du ikke ser selv.

Anonymkode: 508c2...9d1

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bytt kode.

Anonymkode: 968d0...955

• Nyttig 1
Skrevet
Helene skrev (1 time siden):

Snart på tide å kutte navlestrengen fra denne mannen eller, Helene? Nå må du faktisk bare ta deg sammen og ikke ha noe som helst mer med denne mannen å gjøre!!

• Liker 12
Skrevet

Eh, har kuttet strengen. Vi eier bolig sammen fortsatt. Kan ikke kreve salg, noen må ønske boligen. Legger tlf i stua, og mannen går inn. Jeg har ikke hemmeligheter, det er prinsippet. 

Hva skal jeg gjøre? Vi er moderne mennesker. For meg, jeg kranglet ikke i tide og utvidet. Derimot, støtter han i flytteprosessen. Vi deler det meste, er stort enige. Jeg orker ikke krangle over ting. 

Men for meg, gå inn på tlf, overvåkning, der går grensen. Dette er så stygt. Som sagt, jeg har ikke noe å skjule. Ingen ny mann, ingen nye venner, ingen nye økonomiske ting. Helt forutsigbart. Men han har gått inn på tlf min. 

AnonymBruker
Skrevet
Helene skrev (2 minutter siden):

Eh, har kuttet strengen. Vi eier bolig sammen fortsatt. Kan ikke kreve salg, noen må ønske boligen. Legger tlf i stua, og mannen går inn. Jeg har ikke hemmeligheter, det er prinsippet. 

Hva skal jeg gjøre? Vi er moderne mennesker. For meg, jeg kranglet ikke i tide og utvidet. Derimot, støtter han i flytteprosessen. Vi deler det meste, er stort enige. Jeg orker ikke krangle over ting. 

Men for meg, gå inn på tlf, overvåkning, der går grensen. Dette er så stygt. Som sagt, jeg har ikke noe å skjule. Ingen ny mann, ingen nye venner, ingen nye økonomiske ting. Helt forutsigbart. Men han har gått inn på tlf min. 

Du kan kreve salg!

Gå til advokat dersom denne x-samboeren ikke vil kjøpe deg ut og nekter salg på åpent marked. 

Anonymkode: 0bf03...973

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helene trollepus...

Anonymkode: 6b2e9...4c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke klare spor er det egentlig?

Anonymkode: c9ba7...543

Skrevet

G

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvilke klare spor er det egentlig?

Anonymkode: c9ba7...543

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):
Skrevet

Nå ble det noe feil. Gikk inn på tlf. Pleier å lese litt nyheter og sånt. På nett. Da jeg gikk inn på internettdelen, der var masse militærting. Søking etter uniform, militærgrad, bare ting som x sambo er opptatt av. Jeg hadde aldri søkt på disse tingene. Han derimot, søker på disse sidene hele tiden. Så lurer på, vil han statuere et eksempel? Han ser alt hva jeg gjør. Trenger han å gni det inn? 

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke på tide at du heller oppretter en dagbok istedenfor å lage daglige tråder hvor du ikke spør om noe engang? 

Anonymkode: 1dd6e...74f

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du burde kanskje få deg en venninne å ventilere til.

Greit nok å opprette en tråd på KG en gang i blant for å få tips/råd eller andre tanker rundt en gitt problemstilling, men denne ventileringsonanien du driver med daglig begynner å bli i overkant av hva man gidder ta seriøst. Du undergraver ditt eget nick.

Anonymkode: f3bc3...8ba

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Helene skrev (1 time siden):

Nå ble det noe feil. Gikk inn på tlf. Pleier å lese litt nyheter og sånt. På nett. Da jeg gikk inn på internettdelen, der var masse militærting. Søking etter uniform, militærgrad, bare ting som x sambo er opptatt av. Jeg hadde aldri søkt på disse tingene. Han derimot, søker på disse sidene hele tiden. Så lurer på, vil han statuere et eksempel? Han ser alt hva jeg gjør. Trenger han å gni det inn? 

Du virker en smule paranoid. 

Anonymkode: 7ff46...934

AnonymBruker
Skrevet
Helene skrev (2 timer siden):

Eh, har kuttet strengen. Vi eier bolig sammen fortsatt. Kan ikke kreve salg, noen må ønske boligen. Legger tlf i stua, og mannen går inn....

Ikke legg telefonen i stua.

Anonymkode: 8767d...851

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Helene said:

Han har sikkert sine grunner. Men det er slutt mellom dere, så jeg ville ikke lagt energi i det.

Om du har noe å skjule eller ikke er ikke poenget her: bytt koder og passord, og pass på at dere ikke har noen felleskontoer (som f.eks. Amedia-konto for å lese lokalavisene) osv.

Anonymkode: 62418...218

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Du virker en smule paranoid. 

Anonymkode: 7ff46...934

Enig i dette.

Jeg vil si det høres ut som om mannen bare har brukt telefonen slik han pleier bruke en telefon, surfe på nett og surre. Det trenger ikke ligge noe vondt bak her. Kanskje hans telefon var tom for strøm - whatever.

Men det løses jo ufattelig enkelt. Bytt kode/passord som brukes for å logge på enheten(e).

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Enig i dette.

Jeg vil si det høres ut som om mannen bare har brukt telefonen slik han pleier bruke en telefon, surfe på nett og surre. Det trenger ikke ligge noe vondt bak her. Kanskje hans telefon var tom for strøm - whatever.

Men det løses jo ufattelig enkelt. Bytt kode/passord som brukes for å logge på enheten(e).

Jeg har byttet passord flere ganger. På en måte, driter i om han går inn på tlf. Jeg har ikke noe å skjule. På annen måte, har blitt overvåket. Ikke noen god følelse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...