AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #1 Skrevet 1. august 2022 Min mor har fått time for å få svar på biopsi, det står «vi anbefaler at du har med følge til timen» er dette noe som står uansett eller har hun/vi på en måte fått svaret allerede? Anonymkode: 4bcfc...005
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #2 Skrevet 1. august 2022 Tror dessverre dere må forberede dere på dårlige nyheter. 🥺 Anonymkode: a9e6a...74e
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #3 Skrevet 1. august 2022 Er det en sånn standard innkalling? Da tenker jeg at det vil stå uansett. Det finnes uansett mange gode, fornuftige grunner til at det er lurt å ha med seg noen, uansett hva beskjeden er. Håper det ikke er så lenge til timen, så dere slipper å bekymre dere i uvisshet over lang tid. Anonymkode: 0e233...75f
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #4 Skrevet 2. august 2022 Trenger ikke være en dårlig beskjed. Det kan være standar mtp de som vil få en dårlig beskjed da forskning viser at man kun hører ordet kreft og ikke alt det andre som blir sagt. Anonymkode: f0923...99b
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #5 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (På 1.8.2022 den 9.54): Min mor har fått time for å få svar på biopsi, det står «vi anbefaler at du har med følge til timen» er dette noe som står uansett eller har hun/vi på en måte fått svaret allerede? Anonymkode: 4bcfc...005 Hvordan går det ts? Anonymkode: 1a6e5...a8a
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #6 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (På 1.8.2022 den 9.54): Min mor har fått time for å få svar på biopsi, det står «vi anbefaler at du har med følge til timen» er dette noe som står uansett eller har hun/vi på en måte fått svaret allerede? Anonymkode: 4bcfc...005 Noen bør være med henne, så tar dere det fra der. Det er nok dessverre noe... Anonymkode: c3225...230
Blåjojo Skrevet 9. august 2022 #7 Skrevet 9. august 2022 Det står nok der uansett. Men om det er kreft så kopler man gjerne ut når man hører ordet, og da er det greit å ha med seg noen. Kreft er uansett ikke ensbetydende med døden lengre, og det kan være gode prognoser for å bli kreftfri. Prøv å ikke ta noen bekymringer på forskudd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå