AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #1 Skrevet 1. august 2022 Det er tøft og jeg har ingen å fortelle det til. Venner bare "slapp av, ikke tenk på det". Ja, første gang på mange år har jeg ingen jobb å returnere til. Kjip følelse. Anonymkode: f070d...da2 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #2 Skrevet 1. august 2022 Forstår godt at det er kjipt. Men det er jo bare midlertidig, til du får deg en ny jobb. Og da vil du ha det bedre enn du hadde det i forrige jobben. Anonymkode: 1848c...d42 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #3 Skrevet 1. august 2022 I det lange løp vil du innse at du vant ❤️ Anonymkode: 4bf44...b39 2 1 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #4 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er tøft og jeg har ingen å fortelle det til. Venner bare "slapp av, ikke tenk på det". Ja, første gang på mange år har jeg ingen jobb å returnere til. Kjip følelse. Anonymkode: f070d...da2 Til neste gang: gå til legen. Sykemeld deg. Søk jobber mens du er sykemeldt. Ikke si opp fordi noe går galt - da får du jo ikke penger til livets opphold og må uroe deg for å betale regninger i tillegg til mobbing i tillegg til stresset med å finne ny jobb. Men akkurat nå er det jo intet du får gjort med noen av delene. Heldigvis er det mangel på folk i en god del bransjer. Jeg anbefaler at du søker opp kommunen du bor i og nabokommunene og søker på vikariat og tilkallingsvikarer innen helse og skole. Det er skrikende mangel. Skriv at du kan starte i morgen, og jeg vil tippe det ordner seg i løpet av en uke eller to. Anonymkode: bf330...f31 2 6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #5 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Til neste gang: gå til legen. Sykemeld deg. Søk jobber mens du er sykemeldt. Ikke si opp fordi noe går galt - da får du jo ikke penger til livets opphold og må uroe deg for å betale regninger i tillegg til mobbing i tillegg til stresset med å finne ny jobb. Men akkurat nå er det jo intet du får gjort med noen av delene. Heldigvis er det mangel på folk i en god del bransjer. Jeg anbefaler at du søker opp kommunen du bor i og nabokommunene og søker på vikariat og tilkallingsvikarer innen helse og skole. Det er skrikende mangel. Skriv at du kan starte i morgen, og jeg vil tippe det ordner seg i løpet av en uke eller to. Anonymkode: bf330...f31 Det har ingenting med pengene å gjøre, men selvrespekt, identitet, grunn til å våkne opp om morgenen. Anonymkode: f070d...da2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #6 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har ingenting med pengene å gjøre, men selvrespekt, identitet, grunn til å våkne opp om morgenen. Anonymkode: f070d...da2 Ja, men om man blir mobbet på jobb ville jeg sykmeldt meg. Du fortjener de pengene som en slags erstatning mens du får orden på livet ditt. Det er ikke sånn at de pengene kommer fra sjefen eller kollegaene dine. De kommer fra staten. Anonymkode: 089fd...c2b 5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #7 Skrevet 1. august 2022 Vi er mange som har vært der! Men vet du hva, det ordner seg! Å jobbe i normale miljøer er som å komme til frisk luft etter eksos & tåke! Det er viktig å komme seg ut fortest mulig, søk derfor etter det, driv selvutvikling, gå turer&tren. Husk at mobbere er TOXIC med store. problemer. 🌸 Anonymkode: 27d40...4ce
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #8 Skrevet 1. august 2022 Fryktelig dumt å ikke sykemeldes så du får penger mens du ser etter ny jobb Anonymkode: 7658f...76b
kri.star Skrevet 1. august 2022 #9 Skrevet 1. august 2022 Har du sagt opp en jobb uten å ha noe å gå til er du jo nettopp det! Det er jo forbanna idiotisk! Håper i det minste du har en attraktiv CV og tilsvarende 6 mnd utgifter på sparekonto! 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #10 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Venner bare "slapp av, ikke tenk på det". Vennene dine har rett. Det kommer til å løse seg. Pust med magen, og kast deg rundt med jobbsøkingen. Dette fikser du! Anonymkode: bf460...e32 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #11 Skrevet 1. august 2022 mrs.tld skrev (2 minutter siden): Har du sagt opp en jobb uten å ha noe å gå til er du jo nettopp det! Det er jo forbanna idiotisk! Håper i det minste du har en attraktiv CV og tilsvarende 6 mnd utgifter på sparekonto! Slapp av, jeg har selv sagt opp en jobb uten å ha noe å gå til, og det uten sparepenger&sykemelding;) Det ordnet seg, fikk jobb ganske raskt. TROLL. Anonymkode: 27d40...4ce 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #12 Skrevet 1. august 2022 Hiv deg på et restplass-studie, start på et MOOC. Hvis du ikke har familie så hiv deg på et kort engasjement-jobb som du aldri ville vurdert ellers bare for gøy. Nå har du masse muligheter, grip dem! Anonymkode: 6d478...8d5 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #13 Skrevet 1. august 2022 Jeg ble mobbet hos en bedrift i eldre dager.. Til slutt gadd jeg ikke stå opp av sengen, tok egenmelding også dro jeg til legen helt ferdig i hodet. Legen ga meg sykemelding uten spørsmål, lederen klikket på meg, fikk noen ekstremt stygge smsr og telefon samtaler. Bra du kom deg vekk TS! Anonymkode: 1bf08...900 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #14 Skrevet 1. august 2022 Jeg sa også opp før ferien, orker ikke mer arbeidsliv. Er så slitsomt, handler kun om å utnytte mennesker. Så har jeg fått nok, leve uten jobb så lenge som mulig. Anonymkode: b297a...024
kri.star Skrevet 1. august 2022 #15 Skrevet 1. august 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Slapp av, jeg har selv sagt opp en jobb uten å ha noe å gå til, og det uten sparepenger&sykemelding;) Det ordnet seg, fikk jobb ganske raskt. TROLL. Anonymkode: 27d40...4ce Og hvem belastet du økonomisk med det valget?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #16 Skrevet 1. august 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg sa også opp før ferien, orker ikke mer arbeidsliv. Er så slitsomt, handler kun om å utnytte mennesker. Så har jeg fått nok, leve uten jobb så lenge som mulig. Anonymkode: b297a...024 Høres jo vel og flott ut, vi er nok mange som har det sånn. Men for de fleste av oss er det vanskelig å få til, fordi vi trenger en inntekt - penger til å leve av. Det holder liksom ikke bare å få nok av jobb, med mindre man har en rik og gavmild onkel eller en haug med penger på bok. Anonymkode: 80f46...d42
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #17 Skrevet 1. august 2022 Det gir langt bedre referanser å slutte selv enn å bli sykemeldt for å søke seg jobb. TS, det ligger en drøss med stillinger ute! Slutt å surmule og tenk på alle mulighetene du har nå! 😊 Anonymkode: 7cf33...8c6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #18 Skrevet 1. august 2022 Ja, en god grunn til å stå opp om morgenen er nå å se på alle jobbannonser som ligger der ute. Vi har (bortimot?) rekordlav arbeidsledighet i landet. Det er flust med jobber. Kos deg med morgenkaffen og markedsplassene, som finn.no, nav.no ol. Finpuss CV. Skriv søknader, send avgårde. Nyt! Anonymkode: 80f46...d42
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #19 Skrevet 1. august 2022 Utaktisk, og ja du er taperen. Men bra for AS Norge at du ikke gikk i sykemelding, nå må du stå for det økonomiske selv - det står der respekt av. Du må gå igang med å søke jobber. Tenk fremover. Slå tilbake. Anonymkode: d9e32...046
Gjest Ghostface Skrevet 1. august 2022 #20 Skrevet 1. august 2022 Da er vi to, men det er på grunn av at jeg er ufør. Har opplevd mobbing på arbeidsplassen før, ikke derfor jeg ble ufør. Men vet hvor ekkelt det er, men dumt at du sluttet hvis du ikke har noe annet å gå til. Har selv erfart hvor vanskelig det er å skaffe en jobb selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå