AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #1 Skrevet 1. august 2022 Hei, vet det er 1 september som er frist for å betale semesteravgift, men er det noen ulemper med å vente til 19-20 august med å betale? Ser ut som jeg allerede har tilgang til canvas, etter å ha semesterregistert meg. Anonymkode: a6e96...407
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #2 Skrevet 1. august 2022 Har du tilgang til fagene på canvas altså? Mener å huske at jeg ikke fikk det før avgiften var betalt. Men i så fall er det jo ikke noe problem å vente. Anonymkode: 56e2c...2e1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #3 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du tilgang til fagene på canvas altså? Mener å huske at jeg ikke fikk det før avgiften var betalt. Men i så fall er det jo ikke noe problem å vente. Anonymkode: 56e2c...2e1 Ja, overraskende nok så ligger det første emnet ute, resten er ikke publisert enda. Undervisning starter først 22 august, så det bør jo være greit å vente til rundt 19-20. Jeg er bare litt stressa over hele opplegget, hehe. Anonymkode: a6e96...407
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #4 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hei, vet det er 1 september som er frist for å betale semesteravgift, men er det noen ulemper med å vente til 19-20 august med å betale? Ser ut som jeg allerede har tilgang til canvas, etter å ha semesterregistert meg. Anonymkode: a6e96...407 Ble litt usikker nå, men må man ikke ha betalt semesteravgiften for å få studielånet? Jeg tror man vil få opp emner og slikt i Canvas uten problemer, da fristen som nevnt er 1. september, og man skal ha mulighet til å følge undervisning uten problemer før dette. Anonymkode: 36ba5...e31
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #5 Skrevet 1. august 2022 Ulempen er at du får ikke utbetalt studielånet, som andre har nevnt. Anonymkode: 638eb...620
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #6 Skrevet 1. august 2022 Jeg skal ikke ha hverken studielån eller stipend. Og ikke på campus, da alt foregår på nett. Anonymkode: a6e96...407
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #7 Skrevet 1. august 2022 Liker jo helt å bare fikse ting, men hadde gjort økonomien så mye lettere med å vente til rundt den 19. Og jeg overtenkter - I know. Anonymkode: a6e96...407
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #8 Skrevet 1. august 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Liker jo helt å bare fikse ting, men hadde gjort økonomien så mye lettere med å vente til rundt den 19. Og jeg overtenkter - I know. Anonymkode: a6e96...407 Så lenge du ikke er avhengig av å få utbetalt studielån, så har du ingenting å stresse etter. Selv betalte jeg semesteravgift til forfall i fjor. Null problem. Anonymkode: 9acfa...b5b
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #9 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Liker jo helt å bare fikse ting, men hadde gjort økonomien så mye lettere med å vente til rundt den 19. Og jeg overtenkter - I know. Anonymkode: a6e96...407 Kan relatere til overtenkingen. Normalt sett skal du ikke ha tilgang på canvas før du betaler avgiften, utover dte har det ingen funksjon. Anonymkode: 34d14...484
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #10 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan relatere til overtenkingen. Normalt sett skal du ikke ha tilgang på canvas før du betaler avgiften, utover dte har det ingen funksjon. Anonymkode: 34d14...484 Jeg har full tilgang til hele det første emnet, og er ikke noe mer som er publisert, så da kan jeg sannsynligvis vente med det til den 19 uten at det har noen reel betydning for meg, tenker jeg. Anonymkode: a6e96...407
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå