Kniv & gaffel Skrevet 1. august 2022 #1 Skrevet 1. august 2022 Hvor finner jeg ladestasjoner langs Riksvei 9 gjennom Setesdal? Førstkommende helg skal jeg kjøre med elbil gjennom Setesdal. Bilen har ikke så lang rekkevidde, ca 130 km, så jeg kan trenge å hurtiglade flere steder. Jeg vil også gjerne vite hvilket selskap som står bak ladestasjonene, og hvordan man kan betale. Vil helst slippe å måtte ha mange forskjellige apper til ulike selskaper. Det enkleste er å kunne betale via Vipps uten å måtte laste ned app eller registrere meg Jeg stoler dessverre ikke helt på kart over ladestasjoner, så jeg vil gjerne høre fra folk med lokalkunnskap. Har opplevd at ladestasjoner som er oppført på kart ikke er tilgjengelige for alle, men forbehold ansatte i bedrifter eller i kommunen På forhånd takk!
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #2 Skrevet 1. august 2022 Prøv «a better route planner». Det er nok ladestasjoner på Evje. Og jeg vet det er på Hovden. Mellompartiet der husker jeg ikke. Grunnet vegarbeidet over Haukeli har vi ikke kjørt der på noen år Anonymkode: 917dd...022
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #4 Skrevet 1. august 2022 Last ned appen Elton og bruk den som reiseplanlegger. Om du legger inn fra, til, startprosent og ønsket sluttprodukt så forteller den deg hvor og hvor lenge du må lade på turen. Anonymkode: 0e16e...d6d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #5 Skrevet 1. august 2022 Setesdal er Norges kjedeligste riksvei, slår tom. Numedal. Så styr unna, du går ikke glipp av en dritt ..... med mindre du er spesielt opptatt av felemusikk og "sylvsmed"-faget Anonymkode: 4696e...d51
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #6 Skrevet 1. august 2022 Det er ladestasjoner på Evje og Hovden. Mulig det også er i Valle, men jeg er ikke 100% sikker. Anonymkode: 4c144...4e0
Kniv & gaffel Skrevet 1. august 2022 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2022 Takk for svar så langt! AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Last ned appen Elton og bruk den som reiseplanlegger. Om du legger inn fra, til, startprosent og ønsket sluttprodukt så forteller den deg hvor og hvor lenge du må lade på turen. Anonymkode: 0e16e...d6d Takk for tipset! Det høres bra ut AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Setesdal er Norges kjedeligste riksvei, slår tom. Numedal. Så styr unna, du går ikke glipp av en dritt ..... med mindre du er spesielt opptatt av felemusikk og "sylvsmed"-faget Anonymkode: 4696e...d51 Jeg har bodd i Setesdal tidligere, og er godt kjent både med felemusikk og sylvsmedfag. Det er likevel en del år siden så jeg er ikke kjent med hvor jeg finner ladestasjoner. Jeg starter fra en av byene på Sørlandet og regner med at jeg rekker til Evje før jeg må lade. Deretter satser jeg på å lage i området rundt Rysstad eller Valle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå