AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #1 Skrevet 1. august 2022 Jeg er nå i uke 37 og har de siste to dagene klødd masse nedentil, spesielt inni og rundt kjønnsleppene. Klør så mye at jeg blir hoven og føler meg sår, for ja jeg klarer ikke la være å klø til tider. Vasker såklart hendene veldig godt. Det svir ikke når jeg tisser og virker ikke som en vanlig uvi, og jeg og mannen har ikke hatt sex på lang tid. Går i løse truser og lette sommerkjoler. Andre som har opplevd sånn kløe og hva var det? Anonymkode: 94f1a...baf
StripeteSitron Skrevet 1. august 2022 #2 Skrevet 1. august 2022 Det er fort gjort å få en soppinfeksjon/ubalanse i underlivet når man er gravid. Kanskje prøve Canesten-krem noen dager? Du kan jo høre med de på apoteket om det kan være en idé. Det er helt trygt å bruke som gravid
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #3 Skrevet 1. august 2022 Høres ut som sopp. Fort gjort å få Anonymkode: 00882...22c
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #4 Skrevet 1. august 2022 Prøv canesten krem og en kapsel 500 mg. IKKE bruk innføringshylse til kapsel. Trykk den inn med fingeren på kvelden. Krem flere ganger daglig. Se på pakka. Anonymkode: cc4b6...4e7 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #5 Skrevet 1. august 2022 Hadde mye kløe på slutten i siste svangerskap. Som de nevner over her,er sopp veldig vanlig når man er gravid. Jeg ble sjekket hos lege, var ikke sopp men en form for svangerskapskløe. Brukte vaselin og xylocain for å dempe kløen og forebygge rifter i huden (unngå infeksjon i området fram mot fødselen). Hør med jordmor,lege eller apotek. Anonymkode: e7311...1bd
Kaisada Skrevet 1. august 2022 #6 Skrevet 1. august 2022 Sopp i underlivet er vanlig i svangerskapet og bør behandles før fødsel, da underlivssopp lettere kan gi rifter under fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå