Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Sikkert dumt spørsmål, men jeg prøver likevel..

Jeg har blitt ansatt i en 80-100% stilling innen økonomi, hvor vi har inngått avtale om en gitt årslønn.

Problemet er at jeg ikke kom på å spørre om dette vil være en fast månedslønn, eller om det vil bli betalt som timelønn.. (Står ikke i arbeidsavtalen)

Noen som har noe erfaring eller vet noe rundt dette? Hva er vanlig praksis når det gjelder en slik stillingsprosent..?

Anonymkode: 2f981...53e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hei!

Sikkert dumt spørsmål, men jeg prøver likevel..

Jeg har blitt ansatt i en 80-100% stilling innen økonomi, hvor vi har inngått avtale om en gitt årslønn.

Problemet er at jeg ikke kom på å spørre om dette vil være en fast månedslønn, eller om det vil bli betalt som timelønn.. (Står ikke i arbeidsavtalen)

Noen som har noe erfaring eller vet noe rundt dette? Hva er vanlig praksis når det gjelder en slik stillingsprosent..?

Etter 1.juli 2022 vil alle få fast månedslønn. Også for midlertidig ansettelse. 

Anonymkode: 93864...bdd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Etter 1.juli 2022 vil alle få fast månedslønn. Også for midlertidig ansettelse. 

Anonymkode: 93864...bdd

Dette dreier seg om en fast ansettelse, men i en 80-100% stilling på grunn av varierende arbeidsmengde.

Vil det da også dreie seg om fast månedslønn, selv om arbeidstimene varierer?

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...