AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #1 Skrevet 1. august 2022 Hei! Sikkert dumt spørsmål, men jeg prøver likevel.. Jeg har blitt ansatt i en 80-100% stilling innen økonomi, hvor vi har inngått avtale om en gitt årslønn. Problemet er at jeg ikke kom på å spørre om dette vil være en fast månedslønn, eller om det vil bli betalt som timelønn.. (Står ikke i arbeidsavtalen) Noen som har noe erfaring eller vet noe rundt dette? Hva er vanlig praksis når det gjelder en slik stillingsprosent..? Anonymkode: 2f981...53e
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #2 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei! Sikkert dumt spørsmål, men jeg prøver likevel.. Jeg har blitt ansatt i en 80-100% stilling innen økonomi, hvor vi har inngått avtale om en gitt årslønn. Problemet er at jeg ikke kom på å spørre om dette vil være en fast månedslønn, eller om det vil bli betalt som timelønn.. (Står ikke i arbeidsavtalen) Noen som har noe erfaring eller vet noe rundt dette? Hva er vanlig praksis når det gjelder en slik stillingsprosent..? Anonymkode: 2f981...53e Etter 1.juli 2022 vil alle få fast månedslønn. Også for midlertidig ansettelse. Anonymkode: 93864...bdd
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #3 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Etter 1.juli 2022 vil alle få fast månedslønn. Også for midlertidig ansettelse. Anonymkode: 93864...bdd Dette dreier seg om en fast ansettelse, men i en 80-100% stilling på grunn av varierende arbeidsmengde. Vil det da også dreie seg om fast månedslønn, selv om arbeidstimene varierer? TS Anonymkode: 2f981...53e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå