AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #1 Skrevet 31. juli 2022 Hei. Noen her som har tatt utdanningen psykologisk helsearbeid på onh som vil fortelle hva de jobber som nå og hvor lett/vanskelig det var å få relevant jobb med den utdannelsen? Jeg vet dette har vært diskutert her inne før,men siden dette er en relativt ny bachelor ville jeg gjerne høre om det er kommet noen nye erfaringer? Jeg ønsker å jobbe som miljøterapeut og er fra før av helsefagarbeider med mange års erfaring. Jeg er klar over at utdanninger som vernepleier,sosionom er gjerne letter å søke jobb med. Men på bakgrunn av familie situasjon og jobb er det nettstudier som er min mulighet til å ta en bachelor desverre. På forhånd takk for svar 😊 Anonymkode: 8db5a...72d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #2 Skrevet 1. august 2022 Det er ingen klinisk utdannelse, den gir ikke autorisasjon og dermed heller ingen fordeler mtp jobb. Ta heller en skikkelig utdannelse som gjør deg kvalifisert til den jobben du ønsker og gir nødvendig kunnskap for å gjøre en god jobb. lånekassen gir ekstra støtte til de med barn og de over 30 for å få det til å gå i hop når man allerede er etablert. Anonymkode: 4557a...2c2 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #3 Skrevet 1. august 2022 Ville selvfølgelig tatt vernepleier, sosionom eller sykepleier vist det var mulig. Det er det dessverre ikke for meg. Ikke på bakgrunn av økonomi,men barn med diagnoser og utfordringer. Så da blir dette min mulighet til bachelor siden det er nettstudier. Kan jo bygge på videre med videreutdanning? Vill gjerne høre erfaringer fra noen som har gått dette eller lignende studier. Ts Anonymkode: 8db5a...72d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå