Novalie Skrevet 31. juli 2022 #1 Skrevet 31. juli 2022 Kjenner dere angst fysisk i kroppen? Det gjør jeg. En vond ubeskrivelig indre smerte som er der konstant og vil aldri bort. Smertestillende fungerer ikke. Kjenner angsten inne i magen og som en klump i halsen. Masse indre uro. Det gjør så fysisk vondt at jeg blir helt tullete av meg fordi jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Det gjør vondt når jeg sitter, ligger , står eller går.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #2 Skrevet 31. juli 2022 Det var ille. Det er vel ikke like vondt hele tida? ❤ Anonymkode: 18eb8...d64 1
Novalie Skrevet 31. juli 2022 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var ille. Det er vel ikke like vondt hele tida? ❤ Anonymkode: 18eb8...d64 Takk. Det er like vondt hele tiden. Blir helt tullete bare fordi vet ikke hva jeg skal gjøre.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #4 Skrevet 31. juli 2022 Det er nok vanlig å kjenne angst som fysisk smerte, men mer som kommer og går. Tar du medisiner for dette da? Og får noe oppfølging av helsepersonell? Anonymkode: 18eb8...d64
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #5 Skrevet 1. august 2022 Klarer du sette ord på hva du har angst mot? Hva tenker du på? Hva gjør vondt? Er det smerte hele tiden som du beskriver hvordan klarer du skille at det kun er angst? Har du sjekket det ut hos legen? Vet at noen kvinner har faktisk hatt reelle brystsmerter som har blitt misforstått med angst og ikke tatt på alvor. Anonymkode: 6320a...2e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå