Novalie97 Skrevet 31. juli 2022 #1 Del Skrevet 31. juli 2022 Hei! Jeg har bitt meg merke i at det er noen brukere som har veldig mange likes på forumet. Noen er over 100.000. Jeg har funnet fram til denne siden, gjennom å bla i tidligere tråder https://forum.kvinneguiden.no/search/?type=core_members&joinedDate=any&group[4]=1&group[26]=1&group[37]=1&group[24]=1&group[5]=1&group[36]=1&group[6]=1&group[3]=1&group[15]=1&group[40]=1&group[39]=1&group[41]=1&group[1]=1&sortby=pp_reputation_points&sortdirection=desc Men jeg lurte på om vi kunne få en egen tråd, festet under dette underforumet, hvor det står oppført oppdaterte lister topp 25? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 1. august 2022 #2 Del Skrevet 1. august 2022 Hei @Novalie97. Takker for forslaget. Det som er utfordringen her er at vi i tilfellet ville blitt nødt til å manuelt oppdatere den listen til enhver tid. Det er i praksis ikke gjennomførbart Rhodiola, adm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. august 2022 #3 Del Skrevet 1. august 2022 Skjønner ikke helt hvorfor? Lista finnes jo der og er tilgjengelig for de som interesserer seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novalie97 Skrevet 1. august 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 1. august 2022 Rhodiola skrev (8 timer siden): Hei @Novalie97. Takker for forslaget. Det som er utfordringen her er at vi i tilfellet ville blitt nødt til å manuelt oppdatere den listen til enhver tid. Det er i praksis ikke gjennomførbart Rhodiola, adm. Kollontaj skrev (28 minutter siden): Skjønner ikke helt hvorfor? Lista finnes jo der og er tilgjengelig for de som interesserer seg. Hvorfor kan dere ikke klistre den linken jeg la ved øverst i en tråd helt øverst i dette underforumet? Det skal vel ikke være så vanskelig😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 1. august 2022 #5 Del Skrevet 1. august 2022 Novalie97 skrev (2 minutter siden): Hvorfor kan dere ikke klistre den linken jeg la ved øverst i en tråd helt øverst i dette underforumet? Det skal vel ikke være så vanskelig😅 Jeg ser nå at jeg misforsto deg. Beklager det. Skal sørge for å få drøftet dette med teamet. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. august 2022 #6 Del Skrevet 1. august 2022 (endret) Rhodiola skrev (9 timer siden): Jeg ser nå at jeg misforsto deg. Beklager det. Skal sørge for å få drøftet dette med teamet. Rhodiola, adm. Jeg spurte om dere kunne klistre den tråden med den linken for en tid tilbake men da sa dere nei Endret 2. august 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novalie97 Skrevet 2. august 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 2. august 2022 Rhodiola skrev (7 timer siden): Jeg ser nå at jeg misforsto deg. Beklager det. Skal sørge for å få drøftet dette med teamet. Rhodiola, adm. Flott, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. august 2022 #8 Del Skrevet 2. august 2022 (endret) Novalie97 skrev (2 timer siden): Flott, takk Håper de ombestemmer seg og gjør det, hadde vært kjekt Endret 2. august 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novalie97 Skrevet 2. august 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 2. august 2022 Cid skrev (18 timer siden): Håper de ombestemmer seg og gjør det, hadde vært kjekt Det håper jeg også. Kjempekjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 3. august 2022 #10 Del Skrevet 3. august 2022 Inntil videre blir konklusjonen at dette strengt tatt ikke er nødvendig. Listen er tilgjengelig for den som måtte interessere seg for det. Underforumet er for veiledning og informasjon og den listen har for de fleste lite å si. Vi skulle gjerne fått samlet veldig mye i dette rommet men det er ikke alt som kan være med, dessverre. Tråden er ryddet for avsporinger og den stenges etter avgitt svar. Rhodiola, adm. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg