Gå til innhold

Innafor å erte noen for sex fjeset deres?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har truffet en mann som er helt fantastisk i senga. I tillegg er han en nydelig person og jeg er så forelsket. 

Men så når vi var sammen i helgen ertet han meg for utrykket jeg hadde når vi hadde sex. Sexen er sykt bra, har ikke opplevd det før.

Ble lei meg og satt ut, forventet ikke det av en så god 0g snill mann. Kansje jeg overreagerer? Føler jo at når man er intim så er det ikke det man skal tenke på, hvordan man er i ansiktet liksom. 

Anonymkode: e2bab...be1

• Liker 1
  • Hjerte 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man skal ikke komme med morsomheter om den andres ansikt osv. under sex, for det kan såre dypt og gjøre den andre svært usikker.

Anonymkode: 988e8...eb3

• Liker 23
Skrevet

Man kan aldri vite hvordan folk reagerer når man erter eller prøver seg på en spøk. Jeg tuller veldig mye og noen ganger går man for langt. Du sier han er snill og god, mest sansynelig ville han vel bare erte deg litt "tease" det for å skape stemning eller en intern vits/ting dere har. Om du ikke liker det så får du si ifra. 

AnonymBruker
Skrevet

Si ifra at du ikke likte det.

Anonymkode: 9a88e...fcc

• Liker 5
Skrevet

Spør om han vil du skal begrense deg i senga for å slippe mobbinga etterpå.. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du overreagerer ikke. Utseende og sex kan være sensitivt for mange - så her bør man trø ekstra varsomt og ikke mobbe

Anonymkode: 23c80...7d3

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sikkert litt ekstra følsom da min eks pleide å erte meg sånn også.

Men dette er jo en snill fyr og han lurte jo med en gang på om det var noe og merket at jeg ikke lo liksom. Føler litt for å ta meg sammen litt kansje. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er denne mannen? 

Anonymkode: 56d1e...14b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man skal ikke komme med morsomheter om den andres ansikt osv. under sex, for det kan såre dypt og gjøre den andre svært usikker.

Anonymkode: 988e8...eb3

Denne mannen hadde jeg kuttet ut. 

Anonymkode: 5e811...55b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har truffet en mann som er helt fantastisk i senga. I tillegg er han en nydelig person og jeg er så forelsket. 

Men så når vi var sammen i helgen ertet han meg for utrykket jeg hadde når vi hadde sex. Sexen er sykt bra, har ikke opplevd det før.

Jeg tror kanskje du har andre ting å bekymre deg for over i dette forholdet hvis det primært er "sykt bra sex" 🤦‍♀️ og evt. kommentarer under sexen du tenker på, med tanke på videre utvikling av forholdet..... 🙄🤯........🤦‍♀️

Anonymkode: 9dda9...b62

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en effektiv måte å bli kvitt en sexpartner på. Jeg hadde aldri latt dette mennesket se meg og sårbar noensine igjen. 

Anonymkode: d92ee...946

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Da hadde sjappa mi vært stengt for sex med han der ja. noen ganger er det lov og klabbe igjen. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ville tenkt at det var godmodig erting, og at han setter pris på at du nyter sexlivet deres. Hvordan han sa det og agerte mens han sa det spiller selvfølgelig stor rolle. Om han tullet, la armene rundt deg og kysset deg, er det jo bare godmodig erting. Om han hånlo er det bare å kutte han ut. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det forteller jo en del om ham da; umodenhet og og manglende innlevelsesevne. Du har sluppet deg helt løs og dermed vist ham stor tillit, den tilliten har han misbrukt. 

Problem to er at du lurer på om du overreagerer. Det burde du ikke lure på i det hele tatt. 

Det kan være han lærer av dette, men om slike ting skjer igjen; at han erter deg eller driver med humor på din bekostning, så er han nok ikke noe å satse på. 

Anonymkode: 2d9e2...39e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri skjønt hvorfor noen synes sånt er ok å tulle med. Har heldigvis aldri opplevd det. 

Anonymkode: 71e24...9f0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud nei, hva faen? Hvordan skal man klare å slappe av og nyte hvis man vet at den andre observerer og dømmer hva slags ansiktsmimikk man har under akten?

Anonymkode: f18cf...b21

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Au. Det var sikkert ikke vont ment, og heller ubetenksomt av han, men å si noe sånt er helt forkastelig! Du bør si tydelig i fra at det ikke er greit, og at det ødelegger lysten på å ha sex. Man vil jo slite med å slippe seg løs etter en slik kommentar. Jeg kjenner for egen del at en slik kommentar i en datingfase nok hadde ødelagt så mye at jeg hadde kommet til å avslutte hele greia.

Anonymkode: 77454...c01

• Liker 1
Skrevet
Epplekiwi skrev (8 timer siden):

Man kan aldri vite hvordan folk reagerer når man erter eller prøver seg på en spøk. Jeg tuller veldig mye og noen ganger går man for langt. Du sier han er snill og god, mest sansynelig ville han vel bare erte deg litt "tease" det for å skape stemning eller en intern vits/ting dere har. Om du ikke liker det så får du si ifra. 

Om du jevnlig får tilbakemelding om at det ikke er morsomt så må DU endre atferd.

Noen kan bli raskt usikre og fornærma, men i TS sitt tilfelle er dette er rimelig asosial ting å si.

Man er iallefall garantert at personen aldri klarer slappe av i senga igjen. 

Jeg hadde droppa fyren - mest fordi det jo ødelegger for muligheten til å ha bra sex. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er lavmål siden det er veldig sårbart.

Anonymkode: e6006...25a

AnonymBruker
Skrevet
Ariadne# skrev (12 timer siden):

Jeg ville tenkt at det var godmodig erting, og at han setter pris på at du nyter sexlivet deres. Hvordan han sa det og agerte mens han sa det spiller selvfølgelig stor rolle. Om han tullet, la armene rundt deg og kysset deg, er det jo bare godmodig erting. Om han hånlo er det bare å kutte han ut. 

Han gjorde ikke det, tror han ble lei seg selv egentlig. Tviler på han gjør det igjen. Jeg tar det som lærdom om han da, han er en veldig leken og tullete mann, men han traff noe vondt der, og jeg reagerte jo, og vel vi stoppa jo der. 

Men skal ikke kutte ut fyren altså. Likern. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...