AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #1 Del Skrevet 31. juli 2022 Mistet mobilen min igjen og heldigvis er jeg ikke opptatt av status og de nyeste modellene. Går derfor for ‘Nesten ny’ tilbud hos OneCall. For noen dager siden så jeg de hadde IPhone SE modellen fra 2020 til en svært rimelig penge. Ville likevel vente en dag eller to i tilfelle mobilen dukket opp igjen. Det gjorde den ikke og jeg skulle altså bestille ny nå i kveld. Så var plutselig den og alle alternativene jeg så for meg utsolgt. Ble litt overrasket over at det gikk så fort unna. Kanskje det er fordi det er som og mange mister eller ødelegger mobiler om sommeren- i ferien? Nå lurer jeg ihvertfall på,om noen vet hvor ofte One Call legger ut nye tilbud med nesten nye telefoner. Jeg trenger jo telefon helst så snart som mulig, så dersom det kan ta over en uke før de legger ut nye IPhone SE telefoner, må jeg nok bare bestille en helt annen. Vurderer IPhone 8 modellen. Har noen erfaring med ‘Nesten ny’hos One call og kan si noe om dette? Tar jo kontakt med OneCall etter jobb i morgen ettermiddag, men kunne vært fint å få greie på dette før. Anonymkode: 0b709...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #2 Del Skrevet 31. juli 2022 Både jeg og barna mine har nesten-ny-telefoner fra One Call. Jeg har samsung og de har i-phone. Har aldri opplevd noe tull der, og er fornøyd. Hvor fort de selger ut, vet jeg ikke, men tror de legger ut fortløpende ettersom de får inn. Derfor varierer også utvalget en del. Anonymkode: 4ad24...ebf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #3 Del Skrevet 31. juli 2022 Sjekk Finn. Billigere der. Velg en i nærheten så du kan sjekke tlf først. Når det er sagt så solgte jeg min forrige tlf til en fyr som forskuddsbetalte fra andre siden av landet. Selv kjøpte jeg iPhone 13 fra en kvinne to mil unna meg. Anonymkode: 230b2...275 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå