AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #1 Skrevet 31. juli 2022 Hei. Skriver i litt frustrasjon. Har matchet med en fyr på Tinder. Samtalen hittil har vært noe a la slik: Han: Hei Jeg: Hei! :) Bra helg? Han: Ja, veldig! Alt bra? Jeg: Ja, gjorde *fortalte hva jeg gjorde* Han: Jeg var på fylla, fyllesyk nå. Jeg: Ok. Er du oppvokst i *byen vi bor i* Han: Ja. ............ Hvorfor i huleste greier han ikke å spørre om noe tilbake da? Jeg klarer ikke helt skjønne hva jeg skal si videre? Hvorfor matchet han og hvorfor sa han hei, når han helt åpenbart ikke er interessert i å ha en samtale ELLER møtes engang? Han er ikke noe superkjekkas heller, før dere som er opptatt av skalaer begynner å rante.. Anonymkode: 7397e...790
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #2 Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei. Skriver i litt frustrasjon. Har matchet med en fyr på Tinder. Samtalen hittil har vært noe a la slik: Han: Hei Jeg: Hei! Bra helg? Han: Ja, veldig! Alt bra? Jeg: Ja, gjorde *fortalte hva jeg gjorde* Han: Jeg var på fylla, fyllesyk nå. Jeg: Ok. Er du oppvokst i *byen vi bor i* Han: Ja. ............ Hvorfor i huleste greier han ikke å spørre om noe tilbake da? Jeg klarer ikke helt skjønne hva jeg skal si videre? Hvorfor matchet han og hvorfor sa han hei, når han helt åpenbart ikke er interessert i å ha en samtale ELLER møtes engang? Han er ikke noe superkjekkas heller, før dere som er opptatt av skalaer begynner å rante.. Anonymkode: 7397e...790 Det er vel standardnivået på samtalene på tinder. Om det er noe trøst går det andre veien også. Slutte å svare, eller bare forsvinne. Jeg tror ikke det er så lurt å være så investert i samtalene der. Like greit å forsøke og avtale et møte med en gang. Anonymkode: 23c2e...78e 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #3 Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er vel standardnivået på samtalene på tinder. Om det er noe trøst går det andre veien også. Slutte å svare, eller bare forsvinne. Jeg tror ikke det er så lurt å være så investert i samtalene der. Like greit å forsøke og avtale et møte med en gang. Anonymkode: 23c2e...78e Så du syntes jeg bør si "skal vi ta en kaffe" til denne fyren? Jeg vet ikke altså. Regner med han kanskje har meg som backup eller noe, skal ikke gi noe mer respons (ikke at det er noe mer å gi respons på). Anonymkode: 7397e...790
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #4 Skrevet 31. juli 2022 Menn sveiper høyre på alt, og sorterer etterpå. Han er vel dermed ikke interessert. Anonymkode: da0a8...a60 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #5 Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Menn sveiper høyre på alt, og sorterer etterpå. Han er vel dermed ikke interessert. Anonymkode: da0a8...a60 Helt greit det, men veldig spesielt å starte en samtale med noen du ikke er interessert i. Hadde ikke jeg giddet, men det er meg🙈 Anonymkode: 7397e...790
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #6 Skrevet 31. juli 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Helt greit det, men veldig spesielt å starte en samtale med noen du ikke er interessert i. Hadde ikke jeg giddet, men det er meg🙈 Anonymkode: 7397e...790 bli vant til det.. Anonymkode: 027e7...511 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #7 Skrevet 31. juli 2022 Hvorfor skal han gidde å skrive noe? Du fremstår jo som ufattelig kjedelig. Og husk også at menn er nødt å swipe på de aller fleste damene for p i det hele tatt få matches. Så han har nok også matchet med damer som ser bedre ut enn seg som han heller snakker med Anonymkode: 01333...924
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #8 Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor skal han gidde å skrive noe? Du fremstår jo som ufattelig kjedelig. Og husk også at menn er nødt å swipe på de aller fleste damene for p i det hele tatt få matches. Så han har nok også matchet med damer som ser bedre ut enn seg som han heller snakker med Anonymkode: 01333...924 Jeg syntes egentlig han fremstår ufattelig kjedelig selv? Så da hadde vi jo vært en super match😂 Anonymkode: 7397e...790 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #9 Skrevet 1. august 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Menn sveiper høyre på alt, og sorterer etterpå. Han er vel dermed ikke interessert. Anonymkode: da0a8...a60 Han sendte jo melding, så det kan godt være han er interessert. Men ts er jo en vilt fremmed han har sett bilde av, det er jo begrenset hvor mye interesse man kan forvente Anonymkode: bf924...38a
GrønnNellik68 Skrevet 1. august 2022 #10 Skrevet 1. august 2022 Spør hva han søker for å finne ut om dere er på samme side for å unngå å kaste bort tid folk som ikke passer i det du søker. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #11 Skrevet 1. august 2022 Jeez. Han svarte jo. Sa at han var fyllesyk. Ikke alle som klarer prate/ taste da. Min mann ligger død i en hel dag med migrene bare han såvidt lukter på alkohol. Anonymkode: fd45e...4c0
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #12 Skrevet 1. august 2022 Det kan være fyllesyka. Men de som svarer som det der fremstår ikke som interessert nei, så jeg hadde bare droppet det. Anonymkode: 7c3ef...b87 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #13 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det kan være fyllesyka. Men de som svarer som det der fremstår ikke som interessert nei, så jeg hadde bare droppet det. Anonymkode: 7c3ef...b87 Jeg droppet han, for følte at hvis samtalen skal gå så trått, så er det jo åpenbart ikke kjemi. Anonymkode: 7397e...790
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #14 Skrevet 1. august 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg droppet han, for følte at hvis samtalen skal gå så trått, så er det jo åpenbart ikke kjemi. Anonymkode: 7397e...790 Hvordan skal han ha «kjemi» med noen som kun har skrevet to kjedelige fraser til han? Slutt å bruk dette tullete kjemiutrykket. Du «droppet» han fordi du ikke fikk responses og bekreftelsen du var ute etter. 14 hours ago, AnonymBruker said: Han sendte jo melding, så det kan godt være han er interessert. Men ts er jo en vilt fremmed han har sett bilde av, det er jo begrenset hvor mye interesse man kan forvente Anonymkode: bf924...38a Hva annet enn bilde er det man trenger å se for å være interessert? Som sagt tidligere det er ikke sikkert han synes TS er særlig lekker, men menn swiper på nesten alt som ikke er direkte brytfælt. Anonymkode: 01333...924
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #15 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan skal han ha «kjemi» med noen som kun har skrevet to kjedelige fraser til han? Slutt å bruk dette tullete kjemiutrykket. Du «droppet» han fordi du ikke fikk responses og bekreftelsen du var ute etter. Hva annet enn bilde er det man trenger å se for å være interessert? Som sagt tidligere det er ikke sikkert han synes TS er særlig lekker, men menn swiper på nesten alt som ikke er direkte brytfælt. Anonymkode: 01333...924 Hva for slags tull er dette? Han tok kontakt med meg, og hans åpning var et «hei». Han har ikke sagt noe som helst spennende han heller. Han brukte vel helst meg for å få respons og bekreftelse og ikke omvendt. Godt mulig han syntes jeg er forferdelig stygg, men ikke sitt her å gi meg skylda for at han ikke greier å bidra i en samtale HAN startet. Anonymkode: 7397e...790 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #16 Skrevet 2. august 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg droppet han, for følte at hvis samtalen skal gå så trått, så er det jo åpenbart ikke kjemi. Anonymkode: 7397e...790 Dette er jo en totalt fremmed person som du har vekslet noen meldinger med. Dere aner ikke om dere har kjemi på noen måte. Man må ikke se på en tindermatch som noe storslagent, det er jo bare en åpning for å hilse på noen Anonymkode: bf924...38a
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #17 Skrevet 2. august 2022 Du "glemmer" nok at alle damene på Tinder kjemper om den samme topp 5% av mennene der. Du må nok by mer på deg selv og være mye mer direkte om du håper å få gå til sengs med en av dem... Anonymkode: 25345...a26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå