Gå til innhold

Kvinner og menn; nå må dere skjerpe dere her inne!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt sjokkert over hva kvinner og menn skriver til hverandre på dette forumet. I alle tråder om f.eks markedsverdi og preferanser, så sitter det en gjeng kvinner og menn og krangler med hverandre, og bare de siste ukene har jeg lest om "hengeballer", "hengepupper", "skrukkekuk" og "slapp fitte." Hva slags mennesker er det egentlig som sitter her inne? Som mor er jeg helt sjokkert, og jeg kommer til å advare mine barn om denne siden, og jeg vet flere foreldre allerede har gjort det samme. Skjerp dere! Dere er jo verre enn barna i sandkassa i barnehagen! Nå må dere begynne å tenke dere litt om, og begynne å oppføre dere! Og i nesten alle tråder, er det en hånlig tone i diskusjonen og generelt dårlig miljø.

Anonymkode: 95bbe...9cb

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er helt sjokkert over hva kvinner og menn skriver til hverandre på dette forumet. I alle tråder om f.eks markedsverdi og preferanser, så sitter det en gjeng kvinner og menn og krangler med hverandre, og bare de siste ukene har jeg lest om "hengeballer", "hengepupper", "skrukkekuk" og "slapp fitte." Hva slags mennesker er det egentlig som sitter her inne? Som mor er jeg helt sjokkert, og jeg kommer til å advare mine barn om denne siden, og jeg vet flere foreldre allerede har gjort det samme. Skjerp dere! Dere er jo verre enn barna i sandkassa i barnehagen! Nå må dere begynne å tenke dere litt om, og begynne å oppføre dere! Og i nesten alle tråder, er det en hånlig tone i diskusjonen og generelt dårlig miljø.

Anonymkode: 95bbe...9cb

Rett og slett barnslig er vel rette utrykket å bruke på mange tråder !

Anonymkode: bffb4...ec1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mer sjokkert over at de som holder på slik ikke kastes ut. Hadde det vært strengere mtp. sånn ordbruk ville det blitt mye ryddigere diskusjoner.

Anonymkode: 2f6f5...66d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig, er mindre og mindre på KG for jeg orker ikke lese mer om dette. 
Og alle som lager tråder om at de er så stygge at det bare er å gi opp 😴😴

Anonymkode: 316ca...7cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lolle meg rundt - går virkelig markedsdebatten her inne ennå?

Ja, kg har tatt samme ulykkelige form som resten av samfunnsdebatten, den bærer alltid preg av en småpolitisk krig - alt er kjønnskrig og woke/anti-woke. De gode dro for ti-femten år siden, da internett var mer nytt, hyggeligere og morsommere. Nå har alvor, spydigheter, ironier og latterliggjøring overtatt for den mer kaotiske og gale tilfeldige humoren som fantes her før. Jeg anbefaler alle egentlig å stikke eller oppholde seg i tulletrådene der man kan leke. Har ikke vært her på mange måneder, men ser at ståa dessverre er lik.

Anonymkode: 6e579...f92

AnonymBruker
Skrevet

Og hva forventer du av et forum som heter kvinneguiden? Det er som med arbeidsplasser hvor det blir for mange kvinner. Det blir kakling, baksnakking og drama. Akkurat som på ungdomskolen. 

Anonymkode: 879aa...962

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...