AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #1 Skrevet 31. juli 2022 Kanskje en veldig teit spørsmål men, hva har dere kledd barna deres på deres første dag i barnehagen? Datteren min på to år startter imorgen og jeg har så lyst å høre med andre foreldra hva slags klær de kler barna sine i. Anonymkode: e6bde...ee8
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #2 Skrevet 31. juli 2022 Vanlige klær som passer for lek? Man pyntet de ikke. Bare kle som du ville gjort en vanlig dag hjemme. Anonymkode: e22bf...0f0 2
Paulinetta Skrevet 31. juli 2022 #3 Skrevet 31. juli 2022 Myke, behagelige klær de kan leke i. Hver dag.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #4 Skrevet 31. juli 2022 Helt vanlige klær til første barnehagedag. hvor du har lyst til å pynte litt, kan du ta på pent hverdagstøy. Anonymkode: 2a559...dce
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #5 Skrevet 1. august 2022 En pen body/t-skjorte/genser og en fin joggebukse, eventuelt en enkel kjole. Anbefaler ikke å pynte barnet, men noe godt tøy å leke i, men bruker som oftest å finne noe som er søtt/pent, men styrer unna dongeribukse osv Anonymkode: 50680...f8f
Heln Skrevet 1. august 2022 #6 Skrevet 1. august 2022 Min hadde på seg en pen joggebukse og en ny genser. Samme blir det første dag i barnehagen nå etter ferien. Resten av året er jeg ikke like nøye
Helene Skrevet 1. august 2022 #7 Skrevet 1. august 2022 Barnehage, 2 år, noe som tåler å lekes i, noe som tåler å bli skittent. Jo mere skitten barnet er etter barnehagedag, jo mere har det kost seg.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #8 Skrevet 1. august 2022 Helt vanlige klær. Klær som er behagelige, praktiske, egner seg til lek, og som vi ikke er redde for. Våre minste går i joggebukse og body. Eldsten har ofte lyst å gå i jeans (myke barnejeans). Det er det "alle" går med. Jentene går innimellom i kjole og sånt, men ellers er det joggebukse og body på de fleste små. Anonymkode: b98a4...6fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå