Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje en veldig teit spørsmål men, hva  har dere kledd barna deres på deres første dag i barnehagen? Datteren min på to år startter imorgen og jeg har så lyst å høre med andre foreldra hva slags klær de kler barna sine i.  

Anonymkode: e6bde...ee8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanlige klær som passer for lek? Man pyntet de ikke. Bare kle som du ville gjort en vanlig dag hjemme. 

Anonymkode: e22bf...0f0

• Liker 2
Skrevet

Myke, behagelige klær de kan leke i. Hver dag. 

AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlige klær til første barnehagedag. :) hvor du har lyst til å pynte litt, kan du ta på pent hverdagstøy. 

Anonymkode: 2a559...dce

AnonymBruker
Skrevet

En pen body/t-skjorte/genser og en fin joggebukse, eventuelt en enkel kjole. Anbefaler ikke å pynte barnet, men noe godt tøy å leke i, men bruker som oftest å finne noe som er søtt/pent, men styrer unna dongeribukse osv

Anonymkode: 50680...f8f

Skrevet

Min hadde på seg en pen joggebukse og en ny genser. Samme blir det første dag i barnehagen nå etter ferien. Resten av året er jeg ikke like nøye

Skrevet

Barnehage, 2 år, noe som tåler å lekes i, noe som tåler å bli skittent. Jo mere skitten barnet er etter barnehagedag, jo mere har det kost seg. 

AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlige klær. Klær som er behagelige, praktiske, egner seg til lek, og som vi ikke er redde for. Våre minste går i joggebukse og body. Eldsten har ofte lyst å gå i jeans (myke barnejeans). Det er det "alle" går med. Jentene går innimellom i kjole og sånt, men ellers er det joggebukse og body på de fleste små. 

Anonymkode: b98a4...6fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...