AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #1 Skrevet 31. juli 2022 Kunne du gjort det? Fordeler: Kommer inn i livet til barnet tidlig. Barnet er ikke kjent med at foreldre bor sammen. Ulemper: Barnemor vil være mye involvert. Han hevder at de ikke hadde det bra sammen og selv om hun slo opp var det helt greit. Han sier han er ferdig med dama, ikke barnet. Anonymkode: 5bf40...f94
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #2 Skrevet 31. juli 2022 Hvis jeg var veldig forelsket, så ja Anonymkode: e96a8...d1f
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #3 Skrevet 31. juli 2022 Jeg tenker så tidlig som mulig, så lenge det er helt slutt mellom de. Som du sier, vil du da i større grad komme inn som en ekstra forelder og gjerne føle seg som en mer naturlig del av foreldre-gruppen på sikt. Husk at det tar veldig lang tid å "ruge" frem et barn, så bruddet er ikke nødvendigvis så fersk, om det skulle bli en bekymring. Anonymkode: bd1d8...904
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #4 Skrevet 31. juli 2022 Nope. For tidlig. Når ble det slutt? Var de sammen lenge før barnet kom? Anonymkode: 9d8fa...bb0 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #5 Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nope. For tidlig. Når ble det slutt? Var de sammen lenge før barnet kom? Anonymkode: 9d8fa...bb0 Hun gikk da hun var 6 måneder på vei. Hun hadde en ny som ventet som hun nå er gift med. Anonymkode: 5bf40...f94
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #6 Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nope. For tidlig. Når ble det slutt? Var de sammen lenge før barnet kom? Anonymkode: 9d8fa...bb0 13 år. Anonymkode: 5bf40...f94
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #7 Skrevet 31. juli 2022 Hvorfor er det en ulempe at moren til barnet kommer til å være mye involvert i barnets liv?! Ønsker du å bli den nye mammaen, og spille den ekte moren ut av barnets liv? Alle som vil et barns vel, verdsetter at barnet har foreldre. Så med mindre moren skader barnet på noen måte, er det ingen grunn til å lage demoner som ikke finnes- hun er gift på nytt og er dermed ingen trussel for forholdet ditt til faren, og hun er moren- hun har en naturlig plass i barnets, og dermed også ditt liv. Hilsen mamma. Hvor eksen har nytt barn med ny dame. Funker brillefint. Anonymkode: e3df7...59d 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #8 Skrevet 31. juli 2022 Synest det er alt for ferskt med tanke på rutiner for barnet og samværet. Hadde blitt med useriøs dating for min del. Anonymkode: 7f473...27a
Mamajune11 Skrevet 31. juli 2022 #9 Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kunne du gjort det? Fordeler: Kommer inn i livet til barnet tidlig. Barnet er ikke kjent med at foreldre bor sammen. Ulemper: Barnemor vil være mye involvert. Han hevder at de ikke hadde det bra sammen og selv om hun slo opp var det helt greit. Han sier han er ferdig med dama, ikke barnet. Anonymkode: 5bf40...f94 Nei. Aldri.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #10 Skrevet 31. juli 2022 Du har jo laget en tråd om dette før. Hva fikk du ikke svar på her?: Anonymkode: fb7da...2bc
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #11 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hun gikk da hun var 6 måneder på vei. Hun hadde en ny som ventet som hun nå er gift med. Anonymkode: 5bf40...f94 Oi. Ok, usikker på den. Hadde det vært hun som gikk typ i barselperioden så hadde det vært et megarødt flagg og tegn på at han kanskje var en som stilte dårlig opp for mor og barn. Men her er det jo hun som har vært kjip. Anonymkode: 9d8fa...bb0
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #12 Skrevet 1. august 2022 Han er ikke ferdig, du er antagelig en rebound. Anonymkode: 013e8...3b6 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #13 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hun gikk da hun var 6 måneder på vei. Hun hadde en ny som ventet som hun nå er gift med. Anonymkode: 5bf40...f94 Og typen din er sikker på at han er barnets far? Anonymkode: d3246...a97
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #14 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du har jo laget en tråd om dette før. Hva fikk du ikke svar på her?: Anonymkode: fb7da...2bc Det er en annen. Alderen er ulik også 🙄 Anonymkode: 5bf40...f94
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #15 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Oi. Ok, usikker på den. Hadde det vært hun som gikk typ i barselperioden så hadde det vært et megarødt flagg og tegn på at han kanskje var en som stilte dårlig opp for mor og barn. Men her er det jo hun som har vært kjip. Anonymkode: 9d8fa...bb0 Jeg vet ikke hvem som har vært kjip. Tror forholdet deres generelt ikke var bra. Jeg har ikke utbrodert mye, men hun mente vel at han ikke stilte opp da hun var gravid. Anonymkode: 5bf40...f94
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #16 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og typen din er sikker på at han er barnets far? Anonymkode: d3246...a97 Det har jeg ikke spurt om. Regner med at de to har avklart det. Anonymkode: 5bf40...f94
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #17 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg vet ikke hvem som har vært kjip. Tror forholdet deres generelt ikke var bra. Jeg har ikke utbrodert mye, men hun mente vel at han ikke stilte opp da hun var gravid. Anonymkode: 5bf40...f94 Ok, men det er jo ikke noe bra i så fall 😕 Dårlig forhold eller ikke, man stiller opp for barnet sitt (gjennom hun som bærer det). Anonymkode: 9d8fa...bb0
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #18 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok, men det er jo ikke noe bra i så fall 😕 Dårlig forhold eller ikke, man stiller opp for barnet sitt (gjennom hun som bærer det). Anonymkode: 9d8fa...bb0 Jeg tror han er uenig i hennes fremstilling. Jeg har barn selv (h*n er 5 år nå og selv om det ble brudd mellom meg og far også, gikk jeg førwt da barnet var fylt 2. Jeg blir litt skeptisk når sønnen hans er så liten. De fleste mødre blir vel om enn for avlastning. Anonymkode: 5bf40...f94
Nymerïa Skrevet 1. august 2022 #19 Skrevet 1. august 2022 Dette blir helt hypotetisk for min del. Jeg ville ikke gjort det. For det første er jeg ferdig med småbarn og ønsker ikke involveres i andres småbarnstid heller. For det andre så opplevde jeg at perioden hvor jeg hadde en ettåring var så altoppslukende at jeg ikke forstår hvordan noen kan ha overskudd til en ny partner oppi det hele. Nå var jeg sammen med barnas far i denne perioden, men om jeg ikke hadde vært det tror jeg ikke at jeg hadde fokusert på en ny mann. Når den ene har en slik enorm oppgave i livet sitt og den andre ikke har det så blir det et ganske ubalansert forhold. Og hvis han ikke hadde oppført seg som om barnet var det store så hadde jeg tenkt dårligere om han.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #20 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror han er uenig i hennes fremstilling. Jeg har barn selv (h*n er 5 år nå og selv om det ble brudd mellom meg og far også, gikk jeg førwt da barnet var fylt 2. Jeg blir litt skeptisk når sønnen hans er så liten. De fleste mødre blir vel om enn for avlastning. Anonymkode: 5bf40...f94 Ja, forstår du blir skeptisk. Det er jo hans ord mot hennes så klart, men føler det er en terskel mot å gå i svangerskap og tiden etterpå. Det er tungt å være alene så det skal være ille for at man går i den situasjonen, føler jeg da. Anonymkode: 9d8fa...bb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå