Gå til innhold

Når lærte barnet å telle og andre ting?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når lærte barnet ditt å telle? Hvor langt kunne de telle? Når lærte de bokstaver?

Her er barnet 4 år gammel og kan bare telle til fem. Jeg stresser ikke men hadde vært intressant å høre om hvordan det ligger ann med de andre barna på hans alder 😉

Anonymkode: 9bbc8...d55

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Min datter lærte å telle da hun var 2,5 år. Hun kan telle til 20. Nå er hun 3,5 år og kan uttale og kjenne igjen bokstaver. 

Endret av Vifte
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jenta mi kan "telle" til 10. 2,5 år. Tror de har trent mye på det i barnehagen. Hun kan det som hun kan en sang, om du skjønner? Hun vet ikke hva det betyr. 

Hun vet forskjellen på 1 og 2, men det er det.

Anonymkode: 7e4e5...e1b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jenta mi kan "telle" til 10. 2,5 år. Tror de har trent mye på det i barnehagen. Hun kan det som hun kan en sang, om du skjønner? Hun vet ikke hva det betyr. 

Hun vet forskjellen på 1 og 2, men det er det.

Anonymkode: 7e4e5...e1b

Skjønner 🙂

AnonymBruker
Skrevet
Vifte skrev (3 minutter siden):

Min datter lærte å telle da hun var 2,5 år. Hun kan telle til 20. Nå er hun 3,5 år og kan uttale og kjenne igjen bokstaver. 

Wowww så flink

AnonymBruker
Skrevet

Min yngste ble akkurat 4 år, kan vel telle til nærmere 20. Kjenner igjen flere bokstaver de har lært i barnehagen og kjenner igjen og kan skrive navnet sitt. Min eldste husker jeg ikke helt, men han var muligens litt lenger bak ved samme alder. Barn er forskjellige ☺️ men jeg ville kanskje lekt litt og telt med tall, en fireåring bør nok kunne telle litt lenger enn til fem. 

Anonymkode: 3d627...3d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...