Gå til innhold

De jeg kunne tenkt meg å skambanke på KG

Anbefalte innlegg

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

har jeg allerede ignorert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Samme her. Noe annet er farlig for blodtrykket :ler:

Men voodoo-dukker er en mer sofistikert løsning som vurderes fortløpende.

Endret av Elphaba
Skrevet

Ingen behov for å skambanke noen, men ignoreringsfunksjonen er vitterlig blodtrykksdempende, ja!

Skrevet
Samme her. Noe annet er farlig for blodtrykket :ler:

Men voodoo-dukker er en mer sofistikert løsning som vurderes fortløpende.

Ganding er tingen, men brukes best IRL. Så mange løgnere det er her inne, kan man fort slumpe til å gande feil person.

Gjest Kålungen
Skrevet

Hvis noen ignorerer meg, ser jeg det på noe vis eller får jeg beskjed om det? Bare nysgjerrig :)

Skrevet

Så irritert på folk på nett at jeg får lyst til å banke dem, har jeg aldri vært.. det får være måte på hvor mye man skal ting innover seg også.

Ignorerer ikke heller jeg... tåler da at folk er totalt annerledes og fryktelig uenig med meg.

Skrevet

Har ikke ignorert noen jeg, tenk så kjedelig verden hadde vært hvis alle var enige med meg.

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Jeg har faktisk hatt litt lyst til og grisebanke et par stk her oppgjennom årene

Skrevet
Så irritert på folk på nett at jeg får lyst til å banke dem, har jeg aldri vært.. det får være måte på hvor mye man skal ting innover seg også.

Ignorerer ikke heller jeg... tåler da at folk er totalt annerledes og fryktelig uenig med meg.

Mysan; jeg er mann. Vi slår ofte og med glede, dét har jeg lest på internett et sted.

Skrevet
Mysan; jeg er mann. Vi slår ofte og med glede, dét har jeg lest på internett et sted.

Ikke bare fort og hardt og kun en gang ....

:grine: - der røk ennå en av mine illusjoner

Skrevet

Alt til sitt bruk, DølleBølle

Skrevet
.. og der røk en illusjon til gitt

En dårlig dag.

:ler:

Skrevet (endret)

- nei det skal nok mer enn en snabb med stappet ego for å ødelegge dagen min ... :erter:

Endret av LilleBille
Skrevet (endret)

:bukke:

.. men det er jo hyggelig at jeg ikke ligger i haugen med ignorerte da... :sjenert:

Endret av LilleBille
Skrevet

Foreløpig, så

Skrevet

gidder dere å si fra før dere ignorerer meg? bare så jeg vet det... (og kan ignorere dere tilbake :flekke: )

dette er litt utenfor tema, men jeg må bare få det ut. prata med noen i helga, og det var slik ei baksnakking og surmuling, så da ble jeg selvsagt dritnervøs: hva sier de om meg når jeg ikke hører!?!

haaaaaaater baksnakking!!! :frustrert::frustrert:

hvis folk har noe mot meg vil jeg vite det! kanskje kan jeg forandre meg, kanskje kan jeg unngå dem... :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...