Gå til innhold

Hvilke butikker/ merker er stuemøblene dine fra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke butikker/ merker er stuemøblene dine fra? Er du fornøyd?

Anonymkode: cf023...887

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikea.

Anonymkode: 22094...239

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Finn og Ikea.

Anonymkode: 2c35d...981

AnonymBruker
Skrevet

Jysk, Ikea, Skan Møbler

Anonymkode: 0268e...e79

Skrevet

IKEA, bohus og arv

AnonymBruker
Skrevet

IKEA. I hovedsak møbler som ikke er veldig dyre. I det lave prissjiktet så synes jeg IKEA har best kvalitet, sammenlignet med billigmøbler fra andre butikker. Det vil si, de holder lengre før ting begynner å bøyes og blir lealøst osv.

Anonymkode: 6e537...ff6

AnonymBruker
Skrevet

Alt mitt er brukt fra finn og bruktbutikker, nerså sovesofaen som er fra skeidar. Og et PC bord fra Jysk.

Anonymkode: ef9b6...a94

AnonymBruker
Skrevet

Sofa fra Skeidar og hyller og bord fra ikea 👍 tipp topp. Hadde vi hatt ingen barn eller dyr og disponible income hadde vi sikkert hatt dyrere møbler, men fornøyd med det var har og fornøyd med at jeg ikke trenger å være redd for møblene 👌

Anonymkode: 79d4b...e00

Skrevet

Litt ulikt. Vi kjøpte det meste da vi kjøpte huset for 10 år siden. Møbelringen, Skeidar og hovedsofaen er fra Bolia. Så har jeg en tvstue med den sofaen jeg sitter i nå, og den er fra Ikea. Jeg elsker den. Aldri sett den verken før eller siden på Ikea, så det var nok noe som ikke ble så popluært, men jeg synker ned i den og bare digger denne sofaen. 

Den fra Bolia er jo veldig fin, passer fint inn i interiøret, men jeg hater den sofaen. Den er altfor lav i ryggen og jeg får liksom ikke noe støtte. Så den ryker så snart mannen gir meg lov.

Tenker å selge huset snart, så da ryker vel alle møblene, inkludert denne favorittsofaen min. Den er dessverre noe slitt. Vi har hatt mange barn, katt og hund og alle elsket denne sofaen...Men jeg skal ha en god sofa neste gang. Det er ikke merke, det er passformen som gjelder. Så må den jo være fin også...

• Liker 1
Skrevet

Litt her og litt det, litt nytt og litt brukt.

AnonymBruker
Skrevet

Slettvoll og bohus. Er mest fornøyd med Slettvoll, god kvalitet og slitesterkt stoff😄

Anonymkode: 792c7...90f

• Liker 1
Skrevet

Ikea og arv om jeg ikke tar feil. Tror soafen og stuebordet er arvet etter grandtante, resten er Ikea om jeg ikke tar feil.

AnonymBruker
Skrevet

Tannums

Anonymkode: c4934...ea2

Skrevet

Sofaen er fra IKEA, som jeg kjøpte på finn. Jeg tror modellen kanskje er utgått nå.
Resten er teak, mahogni og eikemøbler fra 50-60-tallet.

Spisestoler og framskap fra Moi Møbelfabrikk, To lenestoler fra P.I. Langlos Fabrikker. Sånne ting. Mange av disse møbelprodusentene eksisterer ikke lenger.

Også gulvtepper fra trendcarpet som jeg prøvde for første gang.

Er ganske fornøyd da. Jeg har masse spennende som ikke lenger er i produksjon som jeg i tillegg har trukket opp eller pusset opp selv for å få det til å se nesten nytt ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jysk, ikea og brukt. 

Anonymkode: 2c3c4...847

AnonymBruker
Skrevet

Sofa fra Hovden, Lack bord og Billy hyller fra ikea er det eneste i stua som er kjøpt nytt, for flere år siden. Godstolen fra Møbelringen og spisebord og -stoler fra ikea er kjøpt på Finn. Resten er arv. 

Anonymkode: 4768d...6e1

AnonymBruker
Skrevet

Fagmøbler, ikea, jysk, søstrene grene, bohus, hay

Anonymkode: edbe2...ca0

AnonymBruker
Skrevet

Bolia, Hay, Muuto, Jysk, Ikea, Bohus, Skeidar

Anonymkode: e2eef...746

AnonymBruker
Skrevet

Nova Solo, Bolia, IKEA, noe brukt, Sofacompany.. kjøper det vi liker uten å se så mye på merke. 

Anonymkode: 30a32...aaf

AnonymBruker
Skrevet

Noe er fra ikea, resten vet jeg ikke. Ja jeg er fornøyd, alt fungerer. 

Anonymkode: 43aca...340

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...