Gå til innhold

Skyting på grensen mellom Kosovo og Serbia starten på ny krig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Sjefen min som er Russland-sympatisør mener at (han mener mange ting om Russland/Ukraina/NATO+US) flere små-kriger vil starte. Jeg mener nødvendigvis ikke det. Jeg tror heller på de første teoriene om Ukraina-krigen, at krigen lever sitt eget liv.

Krigen Russland fører er en ulogisk krig. Den er ikke basert på religion eller etnisitet.

Men det er Balkan-krigene i høy grad basert på. Blir det krig? Hvor stor? Aner ikke, ville bare si at det er lenge siden 1990-tallet.

• Liker 1
Gjest Adobyen
Skrevet

Freden er skjør på balkan. Jeg husker den grusomme krigen sist. Håper ikke at det skjærer seg igjen nå. Det holder lenge med Putins herjinger.

Skrevet

gnistninger mellom kosovo og serbia ikveld. kosovo-albansk spesialpoliti og KFOR( NATO) setter alle kursen mot nord i Kosovo der krigssirene kan høres. Amerikansk ambassade i Kosovo kaller inn til hastemøte med albanske myndigheter.

Skrevet

Albanerne hisser opp til krig igjen. Denne gang ved å innføre en midlertidig nasjonal ID, maks opphold på 90 dager for serberne, og fjerne serbisk bilskilt. Håper det roer seg ned.

Skrevet
Anonymbrker skrev (2 timer siden):

Albanerne hisser opp til krig igjen. Denne gang ved å innføre en midlertidig nasjonal ID, maks opphold på 90 dager for serberne, og fjerne serbisk bilskilt. Håper det roer seg ned.

Er da ingenting i det som kan defineres som hissing. myndighetene gjør bare jobben sin, og den nye loven om nasjonal ID er på sin rett. Det er mer komplisert enn sådan.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...