AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #1 Skrevet 31. juli 2022 Jeg som har asperger har utfordringer i forhold til både det som har med empati å gjøre + kroppspråk + kommunikasjon! Hva er det jeg må vite og lære meg, osv. i forhold til disse tingene?? Hva er det som kan gjøres noe med, og hva kan ikke gjøres noe med?? Hva må jeg gjøre?? Hvilke valg må jeg ta?? Anonymkode: c3596...e5d 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #2 Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg som har asperger har utfordringer i forhold til både det som har med empati å gjøre + kroppspråk + kommunikasjon! Hva er det jeg må vite og lære meg, osv. i forhold til disse tingene?? Hva er det som kan gjøres noe med, og hva kan ikke gjøres noe med?? Hva må jeg gjøre?? Hvilke valg må jeg ta?? Anonymkode: c3596...e5d En del bra på denne siden selv om den gjelder barn: https://livingautism.com/social-communication-autism/ Det viktigste er jo å flagge at en har denne utfordringen slik at folk kan tilpasse hvordan man snakker: Sitat For example, through allowing a child on the autism spectrum additional time to respond in a conversation, providing clear instructions and giving praise. Slik at dere får bedre tid til å forstå det som blir sagt, får detaljerte forklaringer, og skryt. Anonymkode: b12be...b09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå