AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #1 Del Skrevet 31. juli 2022 Hva er deres favoritt gravid app og hvorfor? Jeg ser etter en som kan gi meg info uke-til-uke om hva som skjer med baby, og hvor stor den er i forhold til frukt eller lignende 😊 er førstegangs fødende og har null peiling. Anonymkode: a7b51...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkaker Skrevet 31. juli 2022 #2 Del Skrevet 31. juli 2022 Jeg har brukt Pregnancy tracker (ikonet er hvite føtter på grønt bakgrunn) og er kjempefornøyd. Den viser hvor stor babyen er ift frukt, og du kan lese om hva som med både deg og babyen hver uke. I tillegg har man mulighet til å bruke kegels trening, skrive notater i kalenderen og telle opp spark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 31. juli 2022 #3 Del Skrevet 31. juli 2022 Helseoversikt gir god oversikt og all info som Helse-Norge gir av anbefalinger etc, så den anbefales virkelig! Den har ikke frukt-sammenligning, men man kan jo ha fler apper 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #4 Del Skrevet 31. juli 2022 Jeg bruker Flo (brukte den fra før av da jeg hadde mensen) og graviditet + Anonymkode: 3fc17...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #5 Del Skrevet 1. august 2022 Bruker Preglife, og nå også helseoversikt etter anbefaling fra jordmor. Anonymkode: d5685...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #6 Del Skrevet 1. august 2022 Jeg har både helseoversikt, preggers, libero, preglife. Leser i de alle 😅 har ikke kjøpt noe ekstra. Ellers er nettsiden thebump.com veldig bra 😊  Der har de 3 D modell av fosterets utvikling og magen utvikling. Har lagret den på startsiden Anonymkode: b876c...f37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #7 Del Skrevet 1. august 2022 Liker best babyverden sin app. Den har ukentlig podcast også 😊 Anonymkode: 61446...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #8 Del Skrevet 1. august 2022 Jeg bruker Preggers og Helseoversikt 😊 Synes preggers har veldig søte illustrasjoner, mens helseoversikt gir mye nyttig informasjon underveis. Anonymkode: 99860...2d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frupetrell Skrevet 3. august 2022 #9 Del Skrevet 3. august 2022 Jeg bruker Preglife og Helseoversikt 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå