Gnom Skrevet 31. juli 2022 #1 Del Skrevet 31. juli 2022 (endret) Ønsker meg denne boken (ikke pocketvarianten). Men klarer bare ikke å finne den noe sted, der de sender til Norge. Har forstått at det er jeg som er sykt dårlig på å lete, så derfor må jeg spørre om hjelp…noen som finner den? Hjelp settes stor pris på! Endret 6. august 2022 av Gnom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 31. juli 2022 #2 Del Skrevet 31. juli 2022 Den finnes ikke som hardcover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #3 Del Skrevet 31. juli 2022 Jeg søkte på "loving reaper" Andre resultat var nettsiden "goodreads". Jeg trykket på den, og så umiddelbart en svær knapp med "Buy on Amazon" Amazon sender til Norge Anonymkode: 04508...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #4 Del Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg søkte på "loving reaper" Andre resultat var nettsiden "goodreads". Jeg trykket på den, og så umiddelbart en svær knapp med "Buy on Amazon" Amazon sender til Norge Anonymkode: 04508...4ba Ah, sorry, så nå at du vil ha en versjon som ikke finnes, beklager. Anonymkode: 04508...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnom Skrevet 1. august 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 1. august 2022 Jo den skal finnes som hardcover…men finner bare ikke ut hvor (15august datoen var ifjor) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunky Dory Skrevet 1. august 2022 #6 Del Skrevet 1. august 2022 (endret) Du kan prøve å skrive Tumblr-kontoen som du har tatt bilde fra? Endret 1. august 2022 av Hunky Dory staving 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 1. august 2022 #7 Del Skrevet 1. august 2022 Gnom skrev (17 timer siden): Jo den skal finnes som hardcover…men finner bare ikke ut hvor (15august datoen var ifjor) Jammen da får du spørre på den kontoen du fant dette på da, jeg vil tro at dette bare var et begrenset opplag og den derfor ikke er å finne i hadcover lenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 2. august 2022 #8 Del Skrevet 2. august 2022 Eeh, her da @Gnom ? https://www.livrs-editions.com/boutique/artistique-en/loving-reaper-english-version/?lang=en 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnom Skrevet 2. august 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 2. august 2022 Peanut skrev (33 minutter siden): Eeh, her da @Gnom ? https://www.livrs-editions.com/boutique/artistique-en/loving-reaper-english-version/?lang=en Tusen takk!!! Da er den bestilt🙌🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå