Gå til innhold

Hva skal gjøre for og gjøre det godt igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har en stund drevet av med en fyr som bor et godt stykke unna meg med jobber ved der jeg bor. Vi har møtes flere ganger og har hatt sex. Vi har uttrykt at vi har følelser for hverandre og hver gang jeg er der har vi det så bra sammen og han viser at han virkelig vil ha meg.

Men så fort jeg ikke er der lenger og vi må kommunisere via meldinger og snapchat er han muse stille. Noe som gjør meg gal i lengden, er stille hele tiden, aldri noe spørsmål. Og jeg leter etter at han skal bli flinkere på og vise hva han vil. Jeg er så dum at jeg spør han siden han bruker så lang tid og jeg kan jo nesten miste følelser av det i lengden. Men det har vært to ganger han har valgt og avslutte det helt ut av det blå. 

Da har han ment vi har vært ferdige og noen dager etterpå mener han det ikke, bare fordi han er forvirra. Så i går krangla vi sikkelig over telefon. Jeg sa at nå var jeg lei av at han den ene dagen kunne han like meg og den andre ikke og tilome ikke snakke med meg. Til slutt begynte vi og krangle sikkelig og hva skrev «skal jeg virkelig si hvorfor jeg tviler sånn». Da skrev han «fordi du alltid maser så inni helvete både før og nå og det orker jeg ikke. Du skal ha oppmerksomhet hele jævla tiden og det greier jeg ikke! Han har sagt han har interesse og følelser men han tviler og han sa tilome at han var lei seg når jeg skrev jeg var lei meg.

Jeg har bare vært sikkelig i tåka siden jeg begynte og snakke med han og var livredd for og bli såra, noe som gjorde at jeg alltid trenger bekreftelse for at han vil være og ikke bare lar det gå sin gang. Siden jeg hadde min første kjærlighet nå i november. Jeg har vært så dum og jeg vil virkelig bare få fiksa det. Jeg har vært sikkelig dust og det vet jeg. Jeg svarte ikke på meldinga og jeg trenger sårt råd?

Hva skal jeg gjøre?🥹

Anonymkode: 0d662...e77

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde snakket med han

AnonymBruker
Skrevet

Har han familie der han bor??? 

Anonymkode: 20f1b...c06

AnonymBruker
Skrevet

Er det han på brakka?

Anonymkode: 6f9ae...7f4

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han det hadde jeg ikke brukt mer tid på.

Anonymkode: c0f4e...49a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har han familie der han bor??? 

Anonymkode: 20f1b...c06

Ja det har han

AnonymBruker
Skrevet

Vil gjerne ha ordentlige svar og råd🥹

AnonymBruker
Skrevet

Lær av dette og prøv å endre atferd slik at du ikke blir oppfattet som masete og oppmerksomhetssyk. De færreste menn liker det. 

Anonymkode: 7f5f8...0d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vil gjerne ha ordentlige svar og råd🥹

Kjære deg. Du har fått mange gode svar på de andre trådene dine, har du ikke det?

Dette forholdet er jo ikke bra for deg. Det er ikke noe du kan eller bør fikse.

Anonymkode: 6f9ae...7f4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja det har han

Der har du nok svaret ditt

AnonymBruker
Skrevet
Mannen 40 skrev (1 minutt siden):

Der har du nok svaret ditt

Hva mener du?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.7.2022 den 20.54):

Hva mener du?

Hei.

beklager for slurvete og utydelig svar/melding på innlegget ditt.

Tok det for gitt at alle som leste mitt svar forstod tankeprosessen min. 
det jeg svarte på var det nok finnes en mulighet for at mannen som du er av og på med sliter med å bestemme seg for om han skal fortsette sin affære med deg eller om han skal avslutte forholdet siden det virker for meg som om du ønsker mer enn dette dere har i dag..

siden du svarte at han har familie der han bor er nok det svaret på flere av tingene du nevner i innlegget. Bla at han synes du krever mye av ham og at du vil mer og at du vil ha svar på meldinger eller telefon( husker ikke 100%  hva du skrev om det var mld ellers du at du prøvde å ringe uten svar)

jeg vil ikke være kjip men har du i det hele tatt vurdert muligheten for at han kun var ute etter en elskerinne i deg?

og når du nå er forelsket og vil mer blir det ikke helt det han håpet på?

• Liker 1
Skrevet

Fiks følelsesregisteret ditt før du involverer andre i livet ditt. Å være sammen med noen som stadig trenger bekreftelse, oppmerksom og er masete kan være voldsomt i lengden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...