Gå til innhold

Er partiet Demokratene Norges svar på Trump?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva tenker dere? Personlig vi trenger nye stemmer på stortinget, og kanskje demokratene kan bidra positivt selv om man kanskje ikke er enig i alt dem står for.

Endret av Mr.O’boy
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Adobyen
Skrevet

Nei takk. Jeg har lest programmet, og funnet ut at det ikke er noe for meg.  Jeg tilhører på en måte selv «svake grupper», og reagerer fort negativt om noen vil svekke tryggheten og velferden, samt de frihetene og rettighetene vi har med likestilling mellom kjønn, legning og bestemmelse over egen kropp. Jeg ønsker også at innvandrerne våre skal kunne være trygge i landet og ha de samme rettigheter og plikter som resten av befolkningen.  Et godt land må måles etter hvor godt de fattigste har det, ikke eliten som alltid klarer seg.

De aller fleste politiske partier har noen gode punkter i programmet, og det gjelder også her, men svakhetene teller mer.

Til syvende og sist er det meste bare løgn når alvoret kommer.

Skrevet

Ja vi trenger nye på Stortinget noen som jobber for innbyggerne de vi har nå gjør ikke det 

• Liker 3
Skrevet
Maskinfører skrev (12 timer siden):

Ja vi trenger nye på Stortinget noen som jobber for innbyggerne de vi har nå gjør ikke det 

Politikk er komplisert. Alt henger sammen med alt. Når en politiker går for en løsning som ser ut som å være "mot innbyggerne" er det ofte gråsoner og flere titalls vurderinger som må tas. 

Verste eksemplet jeg har hørt er "kan ikke alle i Norge få en million hver av oljefondet, da trenger ingen være bekymret for strømmen. Råtne politikere som ikke tenker på folk flest og bare vil ha pengene selv". 

Vet det ikke er det du mente, men samtidig er det en grov overforenkling du kom med der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...