Eplekakepåpizza Skrevet 31. juli 2022 #1 Skrevet 31. juli 2022 Eller begge? Hvilken måte foretrekker du og hvordan funker det for deg? Jeg ser for meg at å skrive notater av pensum ville tatt veldig mye tid i motsetning til å bruke markeringstusj.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #2 Skrevet 31. juli 2022 Eplekakepåpizza skrev (3 minutter siden): Eller begge? Hvilken måte foretrekker du og hvordan funker det for deg? Jeg ser for meg at å skrive notater av pensum ville tatt veldig mye tid i motsetning til å bruke markeringstusj. Notater på pc. Anonymkode: 8eeaa...027 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #3 Skrevet 31. juli 2022 Kommer jo litt an på hva du studerer, men det som fungerte best for meg var å skrive notater, gjerne i form av tankekart eller slik at de blir visuelt annerledes enn linjer på et ark, eller løse caser. Alternativt lage korte spørsmål som du så svarer på. Markeringstusj virker veldig enkelt, men har aldri fungert noe særlig godt for meg. Jeg klarer ikke linke det jeg tusjer inn i hukommelsen. Anonymkode: 42462...d4e
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #4 Skrevet 31. juli 2022 Jeg brukte gråblyant til å streke under i bøkene også skrev jeg inn det jeg hadde markert på data. Før eksamen printet jeg ut notatene og markerte/pugget notatene Anonymkode: 63268...22b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå