Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har i 15år +/- rettet håret nesten daglig. Jeg har prøvd å slutte men håret mitt er både tynt, slitt og krøller seg plagsomt mye akkurat i hårlinjen. Problemet er ikke samme dag som dusj, men morgenen etter har det krøllet seg helt idiotisk. Vanskelig å beskrive. Har prøv  putetrekk av silke, men det hjelper ikke. Prøvd kreatinbehandling hjemme (hjalp kun i 2 dager). Prøver å finne hårfrisyrer som kan gjøre at jeg slipper å rette det, men siden det er alt småhåret rundt ansiktet som krøller seg, og fordi håret er så tynt, så blir det ikke fint! 
selvtilitten er på bunn. 

Noen som har vært i lignende situasjon? Hva hjalp? Hvilken frisyrer kan passe et slikt hår? Hvordan style håret så jeg føler meg fin? Tips til hårprodukter ? Kan håret bli naturlig rett på noe vis?  Frisørene i byen jeg bor i tilbyr ikke kreatin behandling, så det er ikke et alternativ dessverre. Har ikke mulighet i å gi f* i håret noen sager heller da jobben min «krever» at jeg tar meg godt ut

Endret av Inochan
Edit: skrivefeil
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd morrocanoil sine produkter? 

Ellers: lær deg å bli glad i krøllene dine, de er vakre!

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner. Har personlig stritt hår og veldig glad for det. Men er jo mye finere med et krøllete, sunt hår enn et stritt, tynt og slitt. Kanskje heller skifte fokus til å finne stiler for krøllete hår som du liker. 

Anonymkode: 30b1c...403

AnonymBruker
Skrevet

Julia Roberts👌 Ha litt lengde på det. Nydelig da med krøller

Anonymkode: 30b1c...403

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...