Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg begynte å date en nå i sommer. Vi har vært på fire dater, hvor vi har hatt veldig god kjemi. Jeg er en som venter med sex fordi jeg vil være sikker på mannen. Dette begynte før fjerde date der han avlyste fordi han var «dårlig». Jeg fikk dårlig magefølelse så jeg gikk å sjekket km på Tinder for å se om han var hjemme eller et annet sted. Det viste seg at han var 128 km vekke, dette varte helt frem til 10 om morgningen da han plutselig var 2 km vekke igjen. Selvfølgelig har jeg ikke nevnt noe, og spurte om gan følte seg bedre. Vi hang dagen etter, og da hadde vi fortsatt veldig god kjemi.

i går spurte jeg om vi skulle være sammen, men han var veldig nølende, og brukte veldig lang tid på å åpne meldingene fra meg. Det skal nevnes at han har begynt den siste uken å åpne meldingene mine sent, mens scoren går opp. Så jeg skrev til han at jeg heller gikk ut og han måtte kose seg!

jeg har gått igjennom alt jeg har gjort, men jeg kan ikke se at jeg har gjort noe for at han skal miste interesse. Jeg har ikke mast eller sendt dobbelt meldinger når han ikke har svart. Han skal flytte til en annen by, kan dette være grunnen til at han trekker seg unna? 
jeg tenker ihvertfall at jeg trekker meg unna og ser om han i det hele tatt tar kontakt. 
har dere noen tips?

❤️

Anonymkode: b6b30...686

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han føler nok ikke at det er like god kjæreste-kjemi som du gjør. Du har ikke gjort noe galt, han bare tiltrekkes ikke av deg selv om han liker deg. Tror jeg da. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med engang jeg leser ting som «mens scoren går opp» så tenker jeg umiddelbart at fyren bør komme seg avgårde asap zulu. Om man sitter å følger med på andres snapscore og obsesser så har du andre ting du bare ta tak i enn om denne fyren er interessert. Noe han ikke er forøvrig. 

Anonymkode: 2a013...2b5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Han skal flytte til en annen by, kan dette være grunnen til at han trekker seg unna? 

Ja. 

Anonymkode: 6bf24...243

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er på vei vekk, han har møtt noen andre som er mer interessante. Antagelig henne han sov over hos.

Anonymkode: 14e95...aeb

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er på vei vekk, han har møtt noen andre som er mer interessante. Antagelig henne han sov over hos.

Anonymkode: 14e95...aeb

Det tror jeg bare var en ons 

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Med engang jeg leser ting som «mens scoren går opp» så tenker jeg umiddelbart at fyren bør komme seg avgårde asap zulu. Om man sitter å følger med på andres snapscore og obsesser så har du andre ting du bare ta tak i enn om denne fyren er interessert. Noe han ikke er forøvrig. 

Anonymkode: 2a013...2b5

Nå må jeg påpeke at jeg pleier ikke å sjekke snapscore. Jeg gjør det kun når jeg får en dårlig magefølelse når det kommer til den personen jeg dater

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...