Gå til innhold

Er du redd for at mannen din skal bli som Walter White? Frustrert mann med midtlivskrise?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller føler du det trygg på at det ikke kommer til å skje? 

Jeg spør først og fremst dere som har menn under 40. Menn som ikke har blitt gubbete, men som kanskje kan bli det? Har mannen din noe uoppgjort? 

Anonymkode: 61c12...e72

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Var vel småcellet lungekreft som gjorde Walther White til en badass, ikke alderen hans. 

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Jr.Garcon skrev (36 minutter siden):

Var vel småcellet lungekreft som gjorde Walther White til en badass, ikke alderen hans. 

Det er veldig misforstått. Han var misfornøyd med livet og det han hadde oppnådd. Han trengte noe mer, litt spenning og egodyrking.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, er ikke redd for det. Han går ikke på kompromiss med seg selv, og har gjort mye av det han ville gjøre. 

Anonymkode: 9e204...61c

AnonymBruker
Skrevet

Ikke redd i det hele tatt. Han er god på å kommunisere og vet hva han vil i livet. Aldri redd for å si ifra om noe plager han, eller endre på noe.

Anonymkode: 56557...688

Skrevet

Vi ble foreldre da vi var unge, og har bare ett par år igjen med ungdom i huset, og da tar vi av. Begge to. Vi er så klar og har så mange planer. Jeg er ferdig med å være ansvarlig den dagen de flytter ut. Da er det min tur. ..og mannen sin. Vi skal ha en gigantisk midtlivskrise. 

• Hjerte 3
Skrevet

Nei det er jeg ikke.

Skrevet

Har aldri sett Breaking Bad.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er veldig misforstått. Han var misfornøyd med livet og det han hadde oppnådd. Han trengte noe mer, litt spenning og egodyrking.

Det er nok du som misforstår her. Han ville sikre kapital til enka og college-utdanning til sønnen etter at han skulle dø av kreft.

En slitt Pontiac Aztek er ikke akkurat et tegn på midtlivskrise.

Endret av Snok1
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Mooza skrev (12 timer siden):

Vi ble foreldre da vi var unge, og har bare ett par år igjen med ungdom i huset, og da tar vi av. Begge to. Vi er så klar og har så mange planer. Jeg er ferdig med å være ansvarlig den dagen de flytter ut. Da er det min tur. ..og mannen sin. Vi skal ha en gigantisk midtlivskrise. 

Gøy!

Anonymkode: 312ac...aa6

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke barn og bruker allerede all vår tid på oss selv. Trur ikke vi trenger noen selvrealisering.

Anonymkode: 45cd3...201

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...