AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #1 Skrevet 31. juli 2022 Har hatt 4 ukers fri? Kommer jeg til å bli syk med forferdelige forkjølelser når jeg kommer tilbake igjen nå? 🤔 Begynte å jobbe i barnehage i mars og ble mye syk på begynnelsen, men det ble bedre etter hvert. Men nå er det som sagt fire uker siden. Anonymkode: 903fc...af0
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #2 Skrevet 31. juli 2022 Jeg har ikke blitt syk etter sommerferien på 6 år, så det er ingen fasit svar på det da det er noen som blir lettere syk enn andre. Du kjenner din kropp best. men gjør det noe om du blir syk? Anonymkode: b6dcd...a61 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #3 Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke blitt syk etter sommerferien på 6 år, så det er ingen fasit svar på det da det er noen som blir lettere syk enn andre. Du kjenner din kropp best. men gjør det noe om du blir syk? Anonymkode: b6dcd...a61 Jeg skal noe viktig til helga nemlig. Jeg kan ikke avlyse og jeg vil ikke være syk.. Anonymkode: 903fc...af0
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #4 Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg skal noe viktig til helga nemlig. Jeg kan ikke avlyse og jeg vil ikke være syk.. Anonymkode: 903fc...af0 Mener du vi skal spå om du blir syk eller ikke? Anonymkode: 35055...67c 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #5 Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mener du vi skal spå om du blir syk eller ikke? Anonymkode: 35055...67c Jeg spør jo om erfaringer fra andre som jobber i barnehage også, ikke andre som bare kjeder seg.. Anonymkode: 903fc...af0
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #6 Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg spør jo om erfaringer fra andre som jobber i barnehage også, ikke andre som bare kjeder seg.. Anonymkode: 903fc...af0 selvsagt kan du bli syk, men du trenger ikke bli det. Det er vel strengt tatt det nærmeste du kommer et korrekt svar, sier ikke det seg selv? Slik er nå en gang livet, noen ganger blir man syk på de verst tenkelige tidspunkt. Likevel går altså livet videre, tro det eller ei. Anonymkode: 35055...67c
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #7 Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): selvsagt kan du bli syk, men du trenger ikke bli det. Det er vel strengt tatt det nærmeste du kommer et korrekt svar, sier ikke det seg selv? Slik er nå en gang livet, noen ganger blir man syk på de verst tenkelige tidspunkt. Likevel går altså livet videre, tro det eller ei. Anonymkode: 35055...67c Eller så kan du bare skippe å kommentere om du ikke har erfaring innen det istedet, opp til deg. Anonymkode: 903fc...af0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå