Gå til innhold

Hva tenker du er for jålete / forfengelig når det kommer til mannfolk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Menn som bruker sminke? 

Menn som bruker penger på manikyr og pedikyr? 

Menn som bruker dress, skjorte / blazer, o.l. til vanlig? 

Generelt sett, hva tenker du blir for jålete på mannfolk?

Anonymkode: a787f...8f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bling i øret. 

Anonymkode: 82bb3...084

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Treningsstudio-muskler, solarium/selvbruning, barbering av brystkasse og bein.

Anonymkode: 890c9...36c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Langt hår med hårstrikk, tar sol, sminke, bruker singlet, fingerløse hansker og tights på styrketrening. Majoriteten av menn som gjør slikt er jo homofile, og gjør meg ikke så mye men er synes det er rart.

Anonymkode: ddddb...2e3

AnonymBruker
Skrevet

Rosa pike t skjorte 

Anonymkode: 4d955...177

• Liker 1
Skrevet

Vel, ALT det du skriver i HI, pluss:

- De som slavisk følger trender, som disse dagers skjegg-trend. Man-buns og sånne type ting.
- Helsestudiomenn, spesielt når de fjerner kroppshår, tar sol, osv. 
- Farging av hår. 
- At de er forfengelige. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å bruke dress/skjorte til daglig er da helt normalt? 😂 Jobber innen finans og det er standard kleskode.

Ellers er alt det andre noe jeg ikke tiltrekkes av. Sminke, heftig hårfjerning, manikyr/pedikyr, solarium og store mengder selfies i sosiale medier - nei takk. For trange bukser/veldig slim fit er også turn off.

Anonymkode: 42eea...e1b

AnonymBruker
Skrevet

Synes det meste er fint faktisk. Og kan godt like både sminke, neglelakk og feminine klær på en mann. Men det varierer veldig i hvem som kler det synes jeg. 

Men er det en ting jeg merker at jeg har store problemer med, så er det som nevnt over her: Bor på treningssenteret, alt for opptatt av muskler. Solarium/selvbruning og manbun. 

Anonymkode: 7d109...597

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Menn som bruker sminke? 

Menn som bruker penger på manikyr og pedikyr? 

Menn som bruker dress, skjorte / blazer, o.l. til vanlig? 

Generelt sett, hva tenker du blir for jålete på mannfolk?

Anonymkode: a787f...8f9

Alle de tingene du ramser opp er for mye.

Sminke er fullstendig «no go» for min del. 
Sminke, solarium/spray tan, manikyr, pedikyr er helt turn off. Samme er barbering av brystkasse, legger, armer 🤦🏼‍♀️

Hva folk kler seg i bryr jeg meg lite om, men hadde nok ikke blitt tiltrukket menn som kler seg som stereotype eiendomsmeglere. Unntaket er evt kleskode på jobb. Men leger går ikke i legefrakk på fritiden helller.

Anonymkode: fb403...d36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Solarium, brunkrem, solpudder/bronzer og alt for nappede øyenbryn. Synest ikke noe om det uansett kjønn. 

Anonymkode: ea021...0b9

AnonymBruker
Skrevet

Hva bør en mann gjøre med kraftig monobryn?

Er det for jålete å nappe?

Anonymkode: f1c1b...af3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva bør en mann gjøre med kraftig monobryn?

Er det for jålete å nappe?

Anonymkode: f1c1b...af3

Mann her, og ganske kritisk mot jålete mannfolk. Men akkurat her har du min velsignelse. Viltvoksende øyenbryn går under det samme som nesehår, og ørehår.

Anonymkode: 9cdd5...25d

AnonymBruker
Skrevet

Petter Pilgaard

Anonymkode: b094b...241

Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg synes det blir litt mye om han sminker seg, bruker neglelakk (spesielt om neglene er lange. Neglelakk kan gå om han er av den rocka typen, men da blir det ikke så pent heller), barberer seg på brystet og generelt er veldig opptatt av å pynte seg hele tiden.

Men jeg tror flere menn kunne hatt godt av både manikyr og pedikyr. Dress, skjorte og blazer er også greit, men fint om han kan være litt casual også. Hudpleie gjør det heller ikke noe om han bryr seg litt om. Nappe/klippe bryn må han også gjerne gjøre og stell av skjegg er også fint.

AnonymBruker
Skrevet

Personlig så liker jeg ikke de som sminker seg, lakker negler, øredobber, barberer legger. Ellers så er det noen som har relativt feminin gange. Synes også at selvbruning er no-go. 

Sånn ellers som jeg synes kan ha feminint preg er de med denne kombinasjonen: sleik, chinos, mokkasiner og blazer/pikeskjorte eller lignende. Typisk pappagutt-stil 🙈

Napping av bryn og stelling av skjegg og hud = ++

Anonymkode: a3f2e...c35

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle hårprodukter som ikke har 3 andre funksjoner.

Anonymkode: ddddb...2e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...