Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #1 Skrevet 21. november 2005 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1160289.ece
Gjest Devil's Spawn Skrevet 21. november 2005 #2 Skrevet 21. november 2005 Og de høyest utdannede. Altså Ap-velgere er de høyest utdannede .
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 21. november 2005 #3 Skrevet 21. november 2005 Mange slike viktige undersøkelser. Tidligere er det blant annet dokumentert at - FrP'ere er mest kriminelle - Høyrefolk stemmer oftest Høyre (såvidt foran Venstre) - FrP'ere er mest positive til svart arbeid - FrP'ere er minst positive til at svarte får arbeid - KrF'ere tror mest på Gud pr. innbygger Blir spennende å se hva fremtiden viser. Jeg har for eksempel en teori om at menn i SV har minst kjønnsorgan, men foreløpig kan jeg dessverre ikke belegge dette med noen link.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #4 Skrevet 21. november 2005 Gleder meg til du har link Må si jeg plutselig er veldig glad for at jeg ikke er kona til Jens
Gjest LoisLane Skrevet 21. november 2005 #5 Skrevet 21. november 2005 Hrmf. Jeg må vel skifte parti, da. Er for en gangs skyld glad at mannen min er milevis unna å stemme rødt!
Gjest Bellatrix Skrevet 21. november 2005 #6 Skrevet 21. november 2005 Ja, jeg skulle nok ha funnet meg en krf-er.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #7 Skrevet 21. november 2005 Hrmf. Jeg må vel skifte parti, da. Er for en gangs skyld glad at mannen min er milevis unna å stemme rødt! ← Dette la jeg jo ut slik at flest mulig kvinner, som som kjent ofte stemmer rødt, skal gå over til fienden Jeg bør være statsminister innen 12 år om dette fortsetter
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 21. november 2005 #8 Skrevet 21. november 2005 Gleder meg til du har link Må si jeg plutselig er veldig glad for at jeg ikke er kona til Jens ← Kona til Jens, Ingrid, lever nok godt med at han er blant de 83 % i partiet som er trofaste. Jeg hadde vært mer bekymret dersom jeg var Eli, siden hennes mann etter sigende tilhører dét partiets 13 %... (men heller ikke det kan jeg linke til)
Gjest LoisLane Skrevet 21. november 2005 #10 Skrevet 21. november 2005 Jeg bør være statsminister innen 12 år om dette fortsetter ← Men seksuelt frustrert?
Christiane Skrevet 21. november 2005 #11 Skrevet 21. november 2005 Og de høyest utdannede. Altså Ap-velgere er de høyest utdannede . ← Det er faktisk ikke korrekt. Studier har vist at Høyre- og SV- velgere er de med best utdannelse.
Arkana Skrevet 21. november 2005 #12 Skrevet 21. november 2005 Tja, i og med at AP har flest velgere er det kanskje ikke så rart at de har flere utro medlemmer også. Jeg er sikker på at hvis vi undersøker litt finner vi f.eks. at melkedrikkere er mer utro enn de som ikke drikker melk også. Statistikk kan leses på mange måter.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #13 Skrevet 21. november 2005 Tja, i og med at AP har flest velgere er det kanskje ikke så rart at de har flere utro medlemmer også. Jeg er sikker på at hvis vi undersøker litt finner vi f.eks. at melkedrikkere er mer utro enn de som ikke drikker melk også. Statistikk kan leses på mange måter. ← Hyyyyyysj
Gjest Devil's Spawn Skrevet 21. november 2005 #14 Skrevet 21. november 2005 Tja, i og med at AP har flest velgere er det kanskje ikke så rart at de har flere utro medlemmer også. Jeg er sikker på at hvis vi undersøker litt finner vi f.eks. at melkedrikkere er mer utro enn de som ikke drikker melk også. Statistikk kan leses på mange måter. ← Men det er jo regnet i prosent. Jaja, så lenge de holder seg unna smågutter og småjenter. Samt ikke går med pistol på Stortinget, ladd eller ikke ladd, så er det det samme for meg.
Donnie Darko Skrevet 24. november 2005 #15 Skrevet 24. november 2005 Overrasker meg ikke. Så vinglete som de folka er.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #16 Skrevet 24. november 2005 Jeg noterte meg at de som tjener mest også er de som er mest utro. Hvis man vil ha en som er trofast så bør man altså velge en som tjener lite f.eks. en arbeidsløs. Men de mest utro er de som tjener over 800 000 og støtter arbeiderpartiet. Det vil vel si statsministeren og regjeringen...
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2005 #17 Skrevet 24. november 2005 Hvis jeg måtte velge mellom en trofast Høyrevelger og en utro Ap-velger... tja... jeg ville valgt han som fikk meg til å le mest jeg... (og jeg ser ikke høyrefolk som så veldig morsomme...) Pulver? hvordan får jeg denne skriften veldig veldig liten? Du er så flink til det du, og jeg skjønner ikke hvordan...
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #18 Skrevet 24. november 2005 Pulver? hvordan får jeg denne skriften veldig veldig liten? Du er så flink til det du, og jeg skjønner ikke hvordan... ← Det tok meg laaaaang tid å finne ut av...
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #19 Skrevet 24. november 2005 Det forundrer meg ikke. De som stemmer sosialistisk er mer inkonsekvente og umoralske.
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2005 #20 Skrevet 24. november 2005 Det forundrer meg ikke. De som stemmer sosialistisk er mer inkonsekvente og umoralske. ← Enda et veloverveid innlegg fra "gjest"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå