AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #1 Skrevet 31. juli 2022 Øyelokket over mitt venstre øye henger mer og mer. Fikk ett hardt slag mot panna for mange år siden, så har ikke følelse og kan ikke løfte venstre øyebryn. Regner med det er derfor øyelokket henger. Synes jeg ser skjev ut pga det, og ser trøtt/sløv ut. Hva lags muligheter er det når det kommer av nedsatt følelse/kontroll? Ta øyelokkløft, panneløft? Det er ved ganske store og dyre inngrep. Er det noe annet? Har googlet litt, men kommer opp så mye. Anonymkode: 2ef7a...19c
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #2 Skrevet 1. august 2022 Har du sjekket om du får dekket øyelokksoperasjon? Anonymkode: f0e1f...897
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #3 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (På 1.8.2022 den 2.47): Har du sjekket om du får dekket øyelokksoperasjon? Anonymkode: f0e1f...897 Nei. Jeg er ikke plaget med synet, det er kun det kosmetiske, og da regner jeg med at jeg ikke får det. Det er mest på det venstre, men også på det høyre. Det får meg til å se så gammel ut. Har lest om trådløft også. Hva er best, som ikke er så fryktelig dyrt? Løfte øyebryn, øyelokkopereasjon eller noe annet? Anonymkode: 2ef7a...19c
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #4 Skrevet 2. august 2022 Synes ikke du hadde spesielt hengende øyelokk. Helt vanlige. Jeg synes personlig at øyelokksoperasjon ser finere ut enn trådløft. Anonymkode: f0e1f...897 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #5 Skrevet 2. august 2022 Får det bare dekket om det ikke kun er kosmetisk. Selv henger mine så langt ned at det går ut over synet mitt. Jeg vurderer operasjon. Anonymkode: 96a71...de1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå