Sommer2464 Skrevet 31. juli 2022 #1 Del Skrevet 31. juli 2022 (endret) Noen som vet? Endret 31. juli 2022 av Sommer2464 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. august 2022 #2 Del Skrevet 1. august 2022 Jeg har ikke sett signaturer på kg på mange år, visste ikke at det fantes fortsatt Hadde vært kjekt om man kunne se signaturer igjen og ha egne slik som før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 1. august 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 1. august 2022 Cid skrev (3 timer siden): Jeg har ikke sett signaturer på kg på mange år, visste ikke at det fantes fortsatt Hadde vært kjekt om man kunne se signaturer igjen og ha egne slik som før Da vet jeg ikke om de finnes lenger dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 1. august 2022 #4 Del Skrevet 1. august 2022 (endret) Signaturen er her fortsatt jeg har signatur, men den kan kun ses når jeg bruker PC og ikke mobilen. Du må inn på kontoinnstillinger, for å lage. Er en boks på venstreside, står signatur der. Endret 1. august 2022 av Athena Catalina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løsning Rhodiola Skrevet 1. august 2022 Løsning #5 Del Skrevet 1. august 2022 Hei @Sommer2464, @Cid og @Athena Catalina. Du vil kunne se signaturer fra pc eller nettbrett. Enkelte mobiltelefoner har muligheten til å vise signaturer hvis du roterer skjermen til siden. For å lage en signatur navigerer du til Konto > Kontoinnstillinger > Signatur. Sørg for at du haker av for å se signaturer. Rhodiola, adm. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. august 2022 #6 Del Skrevet 1. august 2022 Athena Catalina skrev (1 time siden): Signaturen er her fortsatt jeg har signatur, men den kan kun ses når jeg bruker PC og ikke mobilen. Du må inn på kontoinnstillinger, for å lage. Er en boks på venstreside, står signatur der. Så dumt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. august 2022 #7 Del Skrevet 1. august 2022 Rhodiola skrev (1 time siden): Hei @Sommer2464, @Cid og @Athena Catalina. Du vil kunne se signaturer fra pc eller nettbrett. Enkelte mobiltelefoner har muligheten til å vise signaturer hvis du roterer skjermen til siden. For å lage en signatur navigerer du til Konto > Kontoinnstillinger > Signatur. Sørg for at du haker av for å se signaturer. Rhodiola, adm. Når skal dere ordne det slik at man kan se signaturer på mobil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 1. august 2022 #8 Del Skrevet 1. august 2022 Cid skrev (1 time siden): Når skal dere ordne det slik at man kan se signaturer på mobil? Det er ikke noe som har vært diskutert. Jeg tror, og da spekulerer jeg, at den kan være fordi at en signatur på f.eks 300x300 vil bli mer forstyrrende på mobile enheter enn det blir på en PC eller et nettbrett. Vi modererer bort signaturer som blir forstyrrende (for store, forstyrrende gif-er, generelle brudd mot regelverket) og det vil ikke være konsekvent mtp. modereringspraksis om enheter ikke vil vise samme formatering over alle enhetene. Men igjen, jeg spekulerer. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. august 2022 #9 Del Skrevet 1. august 2022 Rhodiola skrev (32 minutter siden): Det er ikke noe som har vært diskutert. Jeg tror, og da spekulerer jeg, at den kan være fordi at en signatur på f.eks 300x300 vil bli mer forstyrrende på mobile enheter enn det blir på en PC eller et nettbrett. Vi modererer bort signaturer som blir forstyrrende (for store, forstyrrende gif-er, generelle brudd mot regelverket) og det vil ikke være konsekvent mtp. modereringspraksis om enheter ikke vil vise samme formatering over alle enhetene. Men igjen, jeg spekulerer. Rhodiola, adm. Hva med å kunne gjort slik at man kunne velge å slå på eller av slik at man kan velge om man ser signaturer på mobil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 1. august 2022 #10 Del Skrevet 1. august 2022 Cid skrev (59 minutter siden): Hva med å kunne gjort slik at man kunne velge å slå på eller av slik at man kan velge om man ser signaturer på mobil? Takk for forslaget. Det er ikke noe som har blitt tatt opp tidligere og såvidt jeg er kjent med er det heller ikke en funksjon i programvaren. @Teknisk administrator har ferie så det er noe som kan videreformidles uten at jeg kan garantere oppfølging med det første. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå