AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #21 Del Skrevet 4. august 2022 Strikker, smågodt, serie 3 s'er! Anonymkode: 313bc...71e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #22 Del Skrevet 4. august 2022 Hvis jeg ikke har noe spesielt jeg må få gjort, planlegger jeg alltid å bli fjern og game. Men som regel blir det til at jeg i stedet blir stuck i en podcast, og begynner å tutle med diverse småting for å ha noe å gjøre på imens. Anonymkode: 8a335...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #23 Del Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (På 31.7.2022 den 15.29): Jeg er så og si aldri alene. Enten mann eller barn hjemme. Neste uke er jeg en hel ettermiddag og godt utover kvelden, helt alene! Hva gjør dere når dere er helt alene? Lager dere noe godt å spise? Anonymkode: c2fae...761 Lager meg god mat som kun jeg liker, finner noen gode filmer og hekler. Anonymkode: e1969...680 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrueSmoothie Skrevet 8. august 2022 #24 Del Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (På 4.8.2022 den 22.46): Nei det er virkelig ikke det samme. Anonymkode: 34d0c...b78 For meg er det samme følelsen som da jeg hadde samboer (noe jeg hadde i mange år inntil i fjor) og "endelig" var alene hjemme en kveld. Tro det eller ei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 8. august 2022 #25 Del Skrevet 8. august 2022 nå er det straks flere slike kvelder på meg. jeg pleier å; treffe kjæresten min. gå turer. rydde. se skrekkfilm. trene masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #26 Del Skrevet 8. august 2022 Enten går jeg i vaskemodus og får ryddet, organisert, vasket osv, ellers gir jeg helt blanke i rot. Spiser noe godt, alltid takeaway, eller bare godis og usunne greier. Ser på serier, leker med vibratoren eller danser rundt i stua til høy musikk. ELSKER å være hjemme alene! Anonymkode: e5373...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #27 Del Skrevet 8. august 2022 Lager noe helt enkel mat, f.eks kyllingvinger og hvitløksbaguett. Leser bøker eller ser på elendige dame- program på tv. Bloggerne osv. Sånt som mannen ikke vil se. Er alene noen døgn i mnd, og barna har flyttet ut. Anonymkode: 98581...d93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #28 Del Skrevet 8. august 2022 Får helt FOMO-panikk, for jeg vil Do All The Things!! og så får jeg så beslitningsvegring for hva jeg skal velge av alt det jeg har lyst til at jeg går helt i frys og ender opp med å virre omkring så jeg til slutt har brukt opp så mye tid at jeg ikke har tid til noe Jeg lager god mat, ja, og så sitter jeg og løser kryssord og hører på musikk jeg har valgt helt selv, i stuen! Ser film JEG vil se, gamer på stue-tv'en, gjør alt sånt som jeg ikke får gjort når jeg er hemmet av mann og barn 😛 Anonymkode: 5827e...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå