AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #1 Skrevet 31. juli 2022 Har et voksent bonusbarn på 23 år som stjeler fra oss. Han bor ikke lengre sammen med oss men har vært hjemme i lengre perioder når han ikke studerer. Første gangen tok han en dyr gjenstand som jeg hadde fått av pappaen hans, verdi rundt 25 000. Andre gangen tok han en verdifull bag til rundt 24 000. Denne var også gitt i gave til meg for kort tid siden. Jeg har ikke sagt noe til hverken bonusbarnet mitt eller mannen min. Jeg har latt mannen ordne opp med sønnen. Dette har ført til brudd i kontakten mellom dem i rundt tre år. Sønnen har ikke gitt tingene tilbake eller betalt for noe av det han har tatt. Mannen min har heller ikke kjøpt nytt til meg eller sagt noe…-han tenker vel bare at siden det er han som har kjøpt det i utgangspunktet så er det greit. Nå har mannen forsøkt å ta opp igjen kontakten med sønnen sin og jeg er skeptisk. Mener selvsagt at mannen min skal være den voksne men det føles ikke hekt greit lengre å ha han i hus. Hva ville dere gjort? Anonymkode: c76d0...38b
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #2 Skrevet 31. juli 2022 Låst inne alt av verdi og det mener jeg. Anonymkode: b3d7f...458 6 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #3 Skrevet 31. juli 2022 Hadde så klart fortalt det til mannen! Hallo? Han er ingen barn lenger, dette er en voksen mann som stjeler av sin egen far og stemor. Huff! Hadde også konfrontert han. Anonymkode: 0266d...7ac 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #4 Skrevet 31. juli 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har ikke sagt noe til hverken bonusbarnet mitt eller mannen min. Jeg har latt mannen ordne opp med sønnen. Dette har ført til brudd i kontakten mellom dem i rundt tre år. Sønnen har ikke gitt tingene tilbake eller betalt for noe av det han har tatt. Mannen min har heller ikke kjøpt nytt til meg eller sagt noe…-han tenker vel bare at siden det er han som har kjøpt det i utgangspunktet så er det greit. Anonymkode: c76d0...38b Dette forsto jeg ikke helt. Hva er mannen din har ordnet opp med? Hvordan kan mannen din tenke noe om at tyveri av dine ting er greit når du ikke har sagt noe om det? Og hvordan kan han kjøpe noe nytt når han ikke vet om tyveriene? Anonymkode: 19ad0...a0b 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #5 Skrevet 31. juli 2022 Uff, den er vanskelig. hadde rett og slett konfrontert han med det. Dette er tyveri sv ganske store summer. Holder han på med dop eller noe siden han stjeler dyre dame ting? skjønner far og sønn forholdet også, at far ønsker å ha et forhold med sønnen sin.. ikke enkelt å gi råd her, men skjønner godt du både er skeptisk og sint Anonymkode: 8009b...c31
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #7 Skrevet 31. juli 2022 TS her Beklager, ser at jeg har formulert meg veldig utydelig. Mannen min/far til barnet vet om det. Jeg mente bare at jeg ikke har konfrontert barnet selv eller at jeg har blandet meg inn i hvordan far har håndtert det. Anonymkode: c76d0...38b 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #8 Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): TS her Beklager, ser at jeg har formulert meg veldig utydelig. Mannen min/far til barnet vet om det. Jeg mente bare at jeg ikke har konfrontert barnet selv eller at jeg har blandet meg inn i hvordan far har håndtert det. Anonymkode: c76d0...38b Han er jo ikke et barn. Anonymkode: 00b9a...4de 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #9 Skrevet 1. august 2022 TS nei, han er ikke et barn lengre. Jeg er veldig ukomfortabel med å ha han i hus. Er det innafor å si til mannen min at jeg ikke ønsker at han skal være her? Anonymkode: c76d0...38b
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #10 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): TS nei, han er ikke et barn lengre. Jeg er veldig ukomfortabel med å ha han i hus. Er det innafor å si til mannen min at jeg ikke ønsker at han skal være her? Anonymkode: c76d0...38b Si akkurat det du vil, men ha i bakhodet at en far ville valgt sitt eget barn over en dame. Uansett hvor gammelt barnet er. Anonymkode: 6b20b...265
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #11 Skrevet 1. august 2022 Ja. Det er innafor å ikke ha ham der. Og så lenge han ikke har måtte levere tilbake/erstatte stjålne ting så tror han vel det er greit å stjele. Du burde jo ikke gi deg på det, hvordan faren har konfrontert ham bør du få vite. Du burde også konfrontert ham. Dere virker litt feige Anonymkode: 1c2cc...1fd
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #12 Skrevet 1. august 2022 Lås inne alt som koster 1000 kr eller mer... Anonymkode: 0cb91...c0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå