Gå til innhold

Morgengave til mannen?

Alltidpå

Anbefalte innlegg

Han er ingen smykkefyr, og klokker har han i drøssevis. Vil lilevel gi en romantisk gave🤔 Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alltidpå skrev (11 minutter siden):

Han er ingen smykkefyr, og klokker har han i drøssevis. Vil lilevel gi en romantisk gave🤔 Tips?

Vi gjorde det litt motsatt. Jeg fikk nydelig diamant ring av mannen før jeg dro ti frisøren og jeg sa at jeg hadde gave til han som han fikk litt senere.... Vel da han kom for  skifte til antrekk der han var, så skulle han få mansjett knappene han hadde lagt av men det han fikk var sin gave fra meg, med initialene  og datoen gravert inn. Han ble superglad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammatil3gutter skrev (2 timer siden):

Vi gjorde det litt motsatt. Jeg fikk nydelig diamant ring av mannen før jeg dro ti frisøren og jeg sa at jeg hadde gave til han som han fikk litt senere.... Vel da han kom for  skifte til antrekk der han var, så skulle han få mansjett knappene han hadde lagt av men det han fikk var sin gave fra meg, med initialene  og datoen gravert inn. Han ble superglad.

Det er jo en veldig fin gave da🤩 kanskje jeg skal gå for det! Spørs om jeg rekker det da, mtp leveringstid med gravering🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltidpå skrev (2 timer siden):

Det er jo en veldig fin gave da🤩 kanskje jeg skal gå for det! Spørs om jeg rekker det da, mtp leveringstid med gravering🤔 

Sjekk om du har en gullsmed som har gravering selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en opplevelsesgave? Helgetur? Kurs? (kajakk, dans etc.)

Anonymkode: e5df2...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...