Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Synes menn i uniform er sååååå utrolig fine! :ler: Blir helt varm når jeg ser dem i uniform! Jeg er spesielt glad i menn i sjøforsvarets uniform... Så herlige! :hoppe: tihi.. Flere som synes det? :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ops.. var visst feil forumtema jeg skrev denne i! he-he :ler: sulle meg, tenker for mye på uniform! :ler:

Skrevet

Jeg tenker ikke mye på uniform, ikke så mye at jeg kan karakteriseres som en med uniformsfetisj, men jeg liker politiuniformer f.eks... ;)

Skrevet

Menn i uniform kan være digg ja. Sjøforsvarets befalsuniformer er flotte, og det gjør seg med en snasen mann i den uniformen. :sjarmor:

Uniformsfetish er ikke akkurat den mest uvanlige fetishen, heller blant de vanligste. Det er mange som liker og tenner på den autoriteten en uniform symboliserer.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Uniformsfetish er ikke akkurat den mest uvanlige fetishen, heller blant de vanligste. Det er mange som liker og tenner på den autoriteten en uniform symboliserer.

Skrevet

Jeg kan ikke si at jeg er annet enn uniformskåt :sjenert:

Seriøst, menn som allerede er utdelt et bra utseende, sleng på en pen uniform..

*sukk*

Men det er kan være mange ulike uniformer egentlig, mange ser bra ut ;)

Skrevet

Har aldri skjønt den greia med uniformer jeg..

Skrevet

Menn i uniform ser selvfølgelig stramme og flotte ut, men sånn bortsett i fra det har jeg aldri hatt noen "ting" for uniformer.

gi meg heller en mann som ser ut som han jobber ;)

Skrevet
Menn i uniform ser selvfølgelig stramme og flotte ut, men sånn bortsett i fra det har jeg aldri hatt noen "ting" for uniformer.

gi meg heller en mann som ser ut som han jobber  ;)

Det er også fint ;)

Jeg og noen venninner kjørte mot Oslo en gang for noen år siden, en varm sommerdag. Der var det noen veiarbeidere, alle i tyve-tredveårene, som stod å bare overkropper og jobbet, rett før båtene... Gud å vi skreik! Og Gud å vi hadde glemt at alle vinduene var nede :rodme:

Men tror de likte det da, er jo hyggelig med trivelige tilrop ;)

Gjest Dagoberta ii
Skrevet

Jeg skjønner godt dette med arbeidere i bar overkropp, men uniformer har jeg aldri likt. Jeg kan ikke helt sette fingeren på hvorfor, men jeg synes de er skumle :overrasket:

Men det var litt gøy da jeg bodde på studenthybel i en militærby og en venn av meg som var kaptein kom og hentet meg hjemme med uniformen på og lua stramt under armen :) tror ihvertfall de andre jentene likte det :ler:

Skrevet

Uniformer Er sexy - om mannen er flott...

Har hatt meg med noen politimenn, og de både ser bra ut og ER bra ;)

Gjest jentemus23
Skrevet

Ja..jeg elsker uniform på kjekke menn! Veltrente og pene menn, fy...f... så flottt!!

Digger bare uniform på slike menn. Ser jeg feks en kjekk politimann i uniform så blir det bare :wow:

Og jeg får "visse" tanker på hjernen---> :humpe::sjarmor:

Skrevet
Det er også fint ;)

Jeg og noen venninner kjørte mot Oslo en gang for noen år siden, en varm sommerdag. Der var det noen veiarbeidere, alle i tyve-tredveårene, som stod å bare overkropper og jobbet, rett før båtene... Gud å vi skreik! Og Gud å vi hadde glemt at alle vinduene var nede :rodme:

Men tror de likte det da, er jo hyggelig med trivelige tilrop ;)

:ler:

Gjest WildThing
Skrevet
Menn i uniform kan være digg ja. Sjøforsvarets befalsuniformer er flotte, og det gjør seg med en snasen mann i den uniformen. :sjarmor:

Hepp hepp! Skal det være med eller uten jakken? ;) *stille opp*

Skrevet

Menn i uniform er ofte sexy, det stemmer det. men for all del, det finnes mange sexy menn som ikke har uniform oxo, Kom ikke her og si at alle menn er sexy i uniform. Har en kompis i marinen og han sier uniformen gir ham sjanser med kvinner han aldri ville hatt i sivilantrekk. Stemmer nok det, men uansett er det ikke bare uniformen som teller da...

• 2 år senere...
Skrevet

Er helt enig at menn i uniform er skikkelig dritsexy. Særlig politi-brann -og militæruniform. Det er skikkelig digg.

Skrevet

Likte menn i uniform før. Men så begynte jeg å jobbe med dem... Er blitt så vant til synet at det ikke gjør inntrykk lengre. Men må innrømme at den dagen de alle stilte i gallauniform, da var de et syn for øyet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...