Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #1 Skrevet 21. november 2005 Hei! Synes menn i uniform er sååååå utrolig fine! Blir helt varm når jeg ser dem i uniform! Jeg er spesielt glad i menn i sjøforsvarets uniform... Så herlige! tihi.. Flere som synes det?
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #2 Skrevet 21. november 2005 ops.. var visst feil forumtema jeg skrev denne i! he-he sulle meg, tenker for mye på uniform!
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #3 Skrevet 21. november 2005 Jeg tenker ikke mye på uniform, ikke så mye at jeg kan karakteriseres som en med uniformsfetisj, men jeg liker politiuniformer f.eks...
Saeria Skrevet 21. november 2005 #4 Skrevet 21. november 2005 Menn i uniform kan være digg ja. Sjøforsvarets befalsuniformer er flotte, og det gjør seg med en snasen mann i den uniformen. Uniformsfetish er ikke akkurat den mest uvanlige fetishen, heller blant de vanligste. Det er mange som liker og tenner på den autoriteten en uniform symboliserer.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 21. november 2005 #5 Skrevet 21. november 2005 Uniformsfetish er ikke akkurat den mest uvanlige fetishen, heller blant de vanligste. Det er mange som liker og tenner på den autoriteten en uniform symboliserer. ←
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #6 Skrevet 21. november 2005 Jeg kan ikke si at jeg er annet enn uniformskåt Seriøst, menn som allerede er utdelt et bra utseende, sleng på en pen uniform.. *sukk* Men det er kan være mange ulike uniformer egentlig, mange ser bra ut
Gjest Milah Skrevet 21. november 2005 #7 Skrevet 21. november 2005 Har aldri skjønt den greia med uniformer jeg..
Gjest gjest1 Skrevet 21. november 2005 #8 Skrevet 21. november 2005 Menn i uniform ser selvfølgelig stramme og flotte ut, men sånn bortsett i fra det har jeg aldri hatt noen "ting" for uniformer. gi meg heller en mann som ser ut som han jobber
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #9 Skrevet 21. november 2005 Menn i uniform ser selvfølgelig stramme og flotte ut, men sånn bortsett i fra det har jeg aldri hatt noen "ting" for uniformer. gi meg heller en mann som ser ut som han jobber ← Det er også fint Jeg og noen venninner kjørte mot Oslo en gang for noen år siden, en varm sommerdag. Der var det noen veiarbeidere, alle i tyve-tredveårene, som stod å bare overkropper og jobbet, rett før båtene... Gud å vi skreik! Og Gud å vi hadde glemt at alle vinduene var nede Men tror de likte det da, er jo hyggelig med trivelige tilrop
Gjest Dagoberta ii Skrevet 21. november 2005 #10 Skrevet 21. november 2005 Jeg skjønner godt dette med arbeidere i bar overkropp, men uniformer har jeg aldri likt. Jeg kan ikke helt sette fingeren på hvorfor, men jeg synes de er skumle Men det var litt gøy da jeg bodde på studenthybel i en militærby og en venn av meg som var kaptein kom og hentet meg hjemme med uniformen på og lua stramt under armen tror ihvertfall de andre jentene likte det
Gjest ung23 Skrevet 21. november 2005 #11 Skrevet 21. november 2005 Uniformer Er sexy - om mannen er flott... Har hatt meg med noen politimenn, og de både ser bra ut og ER bra
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #12 Skrevet 21. november 2005 http://members.aol.com/jag8043/chegs.jpg Ikke mye som slår det amerikanske sjøforsvarets sommeruniform. (Ja, jeg vet bildet er fra JAG, men WHOA!)
Gjest jentemus23 Skrevet 21. november 2005 #13 Skrevet 21. november 2005 Ja..jeg elsker uniform på kjekke menn! Veltrente og pene menn, fy...f... så flottt!! Digger bare uniform på slike menn. Ser jeg feks en kjekk politimann i uniform så blir det bare Og jeg får "visse" tanker på hjernen--->
Saeria Skrevet 22. november 2005 #14 Skrevet 22. november 2005 Det er også fint Jeg og noen venninner kjørte mot Oslo en gang for noen år siden, en varm sommerdag. Der var det noen veiarbeidere, alle i tyve-tredveårene, som stod å bare overkropper og jobbet, rett før båtene... Gud å vi skreik! Og Gud å vi hadde glemt at alle vinduene var nede Men tror de likte det da, er jo hyggelig med trivelige tilrop ←
Gjest WildThing Skrevet 22. november 2005 #15 Skrevet 22. november 2005 Menn i uniform kan være digg ja. Sjøforsvarets befalsuniformer er flotte, og det gjør seg med en snasen mann i den uniformen. Hepp hepp! Skal det være med eller uten jakken? *stille opp*
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #16 Skrevet 24. november 2005 Menn i uniform er ofte sexy, det stemmer det. men for all del, det finnes mange sexy menn som ikke har uniform oxo, Kom ikke her og si at alle menn er sexy i uniform. Har en kompis i marinen og han sier uniformen gir ham sjanser med kvinner han aldri ville hatt i sivilantrekk. Stemmer nok det, men uansett er det ikke bare uniformen som teller da...
Gjest Sindre Skrevet 20. november 2008 #17 Skrevet 20. november 2008 Er helt enig at menn i uniform er skikkelig dritsexy. Særlig politi-brann -og militæruniform. Det er skikkelig digg.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2008 #18 Skrevet 20. november 2008 Likte menn i uniform før. Men så begynte jeg å jobbe med dem... Er blitt så vant til synet at det ikke gjør inntrykk lengre. Men må innrømme at den dagen de alle stilte i gallauniform, da var de et syn for øyet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå