Gå til innhold

Hva synes dere om tattoveringer på menn? Typ sånne her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næh, liker det ikke.

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Maestro skrev (1 minutt siden):

Næh, liker det ikke.

Så det er direkte turn-off?

Anonymkode: e2af8...7ff

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke "line art tattoos" så godt. Spiller ingen rolle om det er mann eller kvinne.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Sheik skrev (1 minutt siden):

Jeg liker ikke "line art tattoos" så godt. Spiller ingen rolle om det er mann eller kvinne.

Men er slike tattoveringer en dealbreaker for deg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så det er direkte turn-off?

Jepp. Men nå er jeg eldre enn 20 da 😂 Og ha en tatovering eller to, helt greit. Aldri hatt kjæreste med tatoveringer i det hele tatt faktisk. Typen snakker om at han skal ta en kjempe kul tatovering med pink Floyd. Og det er innafor. Ønsker selv en liten tatovering nederst på leggen, men har angst for og få vondt 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Maestro skrev (Akkurat nå):

Jepp. Men nå er jeg eldre enn 20 da 😂 Og ha en tatovering eller to, helt greit. Aldri hatt kjæreste med tatoveringer i det hele tatt faktisk. Typen snakker om at han skal ta en kjempe kul tatovering med pink Floyd. Og det er innafor. Ønsker selv en liten tatovering nederst på leggen, men har angst for og få vondt 😂

Helt fair!

Så sånne half-sleeves på armen på menn er du ikke fan av?

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke.

Dette er en trend som mange har slengt seg på for tiden, og ser jeg noen med disse så setter jeg de automatisk i en bås: Ønsker legalisering av marihuana, går på kunstutstilling bare for å ta bilder til insta, stor trang til å være unik, men ender dessverre opp som alle andre som prøver på det samme.

Og tatoveringene i seg selv er meget turn OFF. Hadde ikke tent på en mann med sånne tegninger på kroppen.

-j25

Anonymkode: de40f...cd4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Absolutt ikke.

Dette er en trend som mange har slengt seg på for tiden, og ser jeg noen med disse så setter jeg de automatisk i en bås: Ønsker legalisering av marihuana, går på kunstutstilling bare for å ta bilder til insta, stor trang til å være unik, men ender dessverre opp som alle andre som prøver på det samme.

Og tatoveringene i seg selv er meget turn OFF. Hadde ikke tent på en mann med sånne tegninger på kroppen.

-j25

Så du er ikke fan av half-sleeves tattis på menn?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men er slike tattoveringer en dealbreaker for deg?

Ikke tatoveringene alene, nei. Kommer jo an på mannen eller kvinnen tatoveringene sitter på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt fair!

Så sånne half-sleeves på armen på menn er du ikke fan av?

Svaret du søker er: nei, det er ikke sexy og en mann som ikke er sexy fra før blir det ihvertfall ikke med sånne tattiser. Vær deg selv.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker tatoveringer, men det skal være et system på de, ikke bare skriblerier.

Anonymkode: d8754...84c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så du er ikke fan av half-sleeves tattis på menn?

Sier som en annen her inne: det kommer jo helt an på fyren. Og hva tatoveringen er. Generelt syns jeg det er turn off med tatoveringer. Vitner litt om noen som har prøvd å gjøre seg kulere enn de er, når det i virkeligheten kun er personligheten som avgjør hvor hot man er.

Eks;

En nerd med tatoveringer blir en klovn,

en ‘bad boy’ trenger ikke tatoveringer for å være kul. Det er handlingene hans, personligheten, at han ikke bryr seg om å passe inn - det er det som er sexy. Sånn sett kan et arr være mye mer sexy enn en tatovering, om man absolutt skal snakke om noe permanent på huden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenk på at en mann med tatovering, som opplever å bli avvist ene og alene fordi han har en tatovering, med stor sannsynlig vil oppleve en slik holdning hos kvinnen som "turn off" eller "deal breaker"? Er noe lite perspektivfullt ved mennesker som velger å like eller ikke like andre mennesker utifra det ytre.

Anonymkode: 9c9b8...5ad

Skrevet

Jeg liker tatoveringer på menn 🙂 var ikke so så veldig fan av akkurat de tatoveringene, men det hadde ikke vært noe problem 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker tatoveringer. Sett bedre enn det på bildet da. Det er uansett ingen turn off, for om jeg liker typen har det ikke noe å si. 

Anonymkode: b2995...5cc

• Liker 2
Skrevet

Turn off!! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tatovering kan være fint det, men den type tatovering som på linken syns jeg blir litt for feminint for min del. 

Anonymkode: db9af...504

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker tatoveringer. Sett bedre enn det på bildet da. Det er uansett ingen turn off, for om jeg liker typen har det ikke noe å si. 

Anonymkode: b2995...5cc

Det var bare et eksempelbilde :)

Men så fine half-sleeves på menn kan være ekstra turn on?

Skrevet

Nå var jo tatoveringene på bildet helt krise da, men vanligvis har jeg ikke noe problem med det. Men de må kle mannen de sitter på!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...